۷۱۵۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

سياوش خيرابي از «سه، پنج، دو » می گوید

هنوز «ترانه مادري» را دوست دارم

يكي از جوان‌هايي كه در سال‌هاي اخير توسط تلويزيون به تماشاگران معرفي شده سياوش خيرابي است كه با مجموعه «ترانه مادري» به كارگرداني حسين سهيلي‌زاده چهره شد. او در مجموعه سه، پنج، دو مجددا با اين كارگردان همكار بود.

هنوز «ترانه مادري» را دوست دارم

هنوز «ترانه مادري» را دوست دارم

طنز را دوست دارم اما نه كارهاي طنز معمول را

در اين مدت هم هركس پيشنهاد كار طنز به من داده قبول نكردم اما خب در مورد آقاي سهيلي‌زاده قضيه فرق مي‌كرد چون كارشان را مي‌شناختم و مي‌دانستم كار طنز را سخيف نمي‌كنند. «سه، پنج، دو» از طنز موقعيت براي خنداندن مخاطب استفاده مي‌كند و داستان شيريني دارد كه خسته‌كننده نيست. من يك فيلم سينمايي هم با امير جعفري داشتم به نام «لج و لجبازي» كه كمدي بود اما تا آنجا كه مي‌توانستم آن را طنز بازي نكردم. نمي‌خواهم تبديل به يك بازيگر طنز بشوم، منظورم اين نيست كه بازيگر طنز‌شدن بد است نه اما در ايران شرايط به شكلي است كه كارگردانان وقتي مي‌بينند بازيگري در يك نقش خوب ظاهر مي‌شود، ديگر تا آخر عمر آن فرد، فقط براي نقش‌هايي سراغش مي‌روند كه شبيه آن نقش است. من طنز را دوست دارم اما نه طنز سخيف را. قصد توهين به كساني كه كار طنز مي‌كنند، ندارم اما وقتي مي‌بينم در كنار كارهاي بسياري كه در اين ژانر ساخته مي‌شوند، فيلمي مثل «سن پطرزبورگ» مي‌آيد كه فيلم آبرومندي است و بسيار هم مورداستقبال قرار مي‌گيرد، برايم مهم مي‌شود كه چه‌جور كار طنزي انجام مي‌دهم.


هنوز «ترانه مادري» را دوست دارم

شانسي كه هميشه در كارهاي آقاي سهيلي‌زاده داشته‌ام اين بوده كه توانسته‌ام با افراد حرفه‌اي در ارتباط باشم و سعي كرده‌ام چيزهاي زيادي از آن‌ها ياد بگيرم. در اين سريال هم بودن در كنار آقاي آئيش و خانم لرستاني برايم مفيد بود، همين‌طور آقاي رويگري كه بايد بگويم رابطه خوب و صميمانه‌اي با هم پيدا كرديم و خيلي رفيق شديم. در بين كارهايي كه با آقاي سهيلي‌زاده كردم هنوز «ترانه مادري» را از همه كارهاي ديگرم بيشتر دوست دارم چون نخستين كارم بود و ذوق و شوق زيادي برايش داشتم و نمي‌دانستم در نهايت چه اتفاقي مي‌افتد. با اينكه نخستين كار قاعدتا بايد سخت‌تر باشد اما براي من اتفاقا راحت‌تر بود. شايد 3-2 روز اول كار برايم مشكل بود چون از يك طرف كار با من كليد خورده بود و از سويي ديگر روبه‌روي خانم روستا بازي داشتم اما با صحبت‌هاي زيادي كه كارگردان و خانم روستا با من كردند، خيلي زود با هم اخت شديم و توانستم كارم را راحت پيش ببرم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج