جاباما
۷۱۵۲۳۹
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

حمایت قاطع اتحادیه آفریقا از برجام

رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا با صدور بیانیه‌ای، نگرانی عمیق خود را از تصمیم یکجانبه دولت آمریکا برای خروج از برجام و بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران، اعلام کرد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا با صدور بیانیه‌ای، نگرانی عمیق خود را از تصمیم یکجانبه دولت آمریکا برای خروج از برجام و بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران، اعلام کرد.

موسی فکی در بیانیه خود با اشاره به تایید مکرر آژانس بر اجرای کامل تعهدات برجامی کشورمان، افزود: برجام سندی است که به اتفاق آرا، مورد تایید شورای امنیت قرار گرفته است. اتحادیه معتقد است تصمیم اخیر دولت آمریکا زمینه بروز تنش و ناامنی در منطقه را افزایش داده و علاوه بر خدشه‌دار کردن اعتبار تعهدات بین المللی، ضربه‌ای جدی به چندجانبه‌گرایی و رژیم بین المللی بازرسی هسته‌ای وارد کرده است.

اتحادیه آفریقا در این بیانیه تمام امضاکنندگان برجام را به رعایت تعهدات این سند مهم بین المللی و نجات آن فراخوانده و از تمامی کشورها و جامعی که در حمایت از برجام اعلام موضع نموده‌اند تقدیر می‌کند.

اتحادیه آفریقا که عمیقا به چندجانبه گرایی متعهد بوده و به حقوق بین الملل احترام می‌گذارد، در همکاری با اعضای جامعه بین المللی از هیچ تلاشی برای حمایت از برجام دریغ نخواهد کرد.

اتحادیه آفریقا متشکل از ۵۵ کشور عضو آفریقایی است و به عنوان عالی ترین نهاد بین المللی قاره آفریقا، نقش مهمی در تصمیم سازی کشورهای آفریقایی در صحنه بین المللی داراست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      افریقا خخخخخ زحمت نکش

    • یعقوب

      چقدربدبختیم افریقاداره ازماحمایت مبکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام کشورهایی که سرشون به تنشون می ارزه از برجام حمایت کردند .ولی شماها که خوی بردگی دارید و مناسبات محترمانه انسانی سرتون نمیشه طرفدار گاوچرانها هستید .آفریقایی ها نشون دادند از شما ایرانیهای متوهم و عقده ای پیشرفته ترند

    • امیران

      حالا آفریقا چیه که اومدِ حمایت قاطع از بزرگان کنه!!!

    • بدون نام

      این کامنت گذاران بالا چقدر عقب افتاده اند .حالا شماها چی هستید که آفریقا رو تحقیر می کنید؟ جاهایی در قاره آفریقا هست که شما پشت کوهیهای ندید بدید رو عمرا بهش راه بدن .نژادپرستهای کودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج