۷۱۵۴۶۰
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

پیام لیبرمن به بشار اسد درباره ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی به رئیس‌جمهور سوریه با بیان اینکه تنش‌ها هنوز پایان نیافته، از او خواست که نیروهای ایرانی را از کشورش اخراج کند.

خبرگزاری فارس: «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) به «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه هشدار داد هرچه سریعتر نیروهای ایرانی را از کشورش اخراج کند.

لیبرمن در اظهاراتی طی بازدید از بلندی‌های جولان اشغالی (یک روز پس از تبادل آتش با سوریه) با ادعای اینکه حضور ایرانی‌ها در سوریه به نفع این کشور نیست، به اسد پیام داد که آنها را بیرون کند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وی رئیس‌جمهور سوریه را تهدید کرد که اگر نیروهای ایرانی در این کشور باقی بمانند، شاهد تداوم حملات از سوی اسرائیل و خسارات بیشتری خواهند بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد از شادی محور مقاومت درباره مقابله با حملات هوایی این رژیم و هدف قرار دادن اهدافی در جولان اشغالی، مدعی شد: «تنش‌ها هنوز پایان نیافته و باید هرچیزی را به نسبت خود ببینیم».

لیبرمن اما با استقبال از اظهارات مبنی بر کاهش تنش‌ها در منطقه، تاکید کرد این پیام فقط برای کشورهای غیر از ایران نیست.

حضور لیبرمن در یکی از روستاهای جولان اشغالی

بامداد پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توپخانه‌ و تانک‌های رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه را هدف قرار داده و پس از پاسخ راکتی نیروهای ارتش سوریه، مناطق گسترده‌ای در این کشور را هدف حملات هوایی قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است این خمپاره‌ها از سوی نیروهای حامی ایران شلیک شده و در پاسخ به آن، پایگاه‌هایی که مدعی حضور ایران در آن بودند را هدف قرار دادند. (جزئیات بیشتر)

شبکه المیادین به نقل از منابع نظامی سوری گزارش داد این پدافند هوایی سوریه بوده که به سمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شلیک کرده است.

المیادین به نقل از منابع میدانی می‌گوید که «پدافند هوایی سوریه، موفق شده حدود هفتاد درصد موشک‌های اسرائیلی را رهگیری و منهدم کند».

پیشتر وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که ۲۸ جنگنده اسرائیلی در حملات امروز به نقاطی از سوریه که شامل اف-۱۵ و اف-۱۶ است، مشارکت داشته‌اند و مجموعا ۶۰ موشک شلیک کرده‌اند.

وزارت دفاع روسیه نیز گفته است که پدافند هوایی سوریه، بیشتر از نصف موشک‌های شلیک شده را منهدم کرده است. این موشک‌ها به گفته وزارت دفاع روسیه، نقاطی که ایرانی‌ها در آن هستند و همچنین سامانه‌های پدافند هوایی و جنوب سوریه را هدف گرفته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علامعباس.رمصانی

      عالی.بود

    • بدون نام

      هفتاد درصد موشکها را ره گیری و منهدم کردن؟ با توجه به موقعیت دو کشور این ادعا از نظر علم نظامی نمیتواند صحیح باشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روسیه خودش گفته.
        مگه شما اونجا بودی یا مختصص فنون نظامی هستی؟

    • بدون نام

      چرا مسائل سوریه و اسرائیل و لبنان باید برای ملت ما اهمیت داشته باشه؟ این یک سوال هست و اشکال و منعی برای درج آن وجود نداره ، یعنی تا این حد هم برای ما باید تابو باشه؟ اگه دچار خود سانسوری شدیم بنابراین هر چه به سر ما بیاید حق ماست

    • بدون نام

      اسرائیل هیچ عددی نیست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسرائیل خیلی ترسید هههههه

      • بدون نام

        خدادنیارتفقط برای ماخلق کرده غیرازما هیچ کس عددی نیست خوشت اومد مشتی

    • بدون نام

      شروع كننده جنگ بازنده ان خواهد بود ،،،،اسرائيل هيچ استراتژيك و پايه درستي براي مبارزه و يا حمله ندارد از لحاظ سوق الجيشي و منطقه اي محاصره دشمنان ديرينه خود است و تخمينا تمام أعراب با اسرائيل دشمني دارند و از اسرائيل بيزاري ميگويند يعني جماعتي بالغ بر چند صد ميليون،،،،اين دقيقا همان نكته اي است كه ايران روي ان چنبره بسته و تكيه زده است و نگاه تمام أعراب به ايران به خاطر دشمني با اسرائيل نگاهي برادرانه و حمايتي است ،،،،،تا زماني كه اين زِد و خورد نسبتا ملائم ادامه داشته باشد تعداد و ياوران بيشتري را نيروهاي إيراني از أعراب با خود هم بستر ميكنند و نهايت نابودي اسرائيل رقم خواهد خورد،،،،اين يك مسئله دو دو تا چهار تأست كه نه روسيه ميفهمه و نه غربيها كه نبايد اسرائيل وارد جنگ شود،،،،،

    • ناشناس

      مرگ براسد جنایتکار

    • بدون نام

      کاش زودتر میگفتی اینهمه ملت سوریه کشته نمیشدن

    • بدون نام

      نرود میخ آهنبن بر سنگ ۰۰۰۰۰۰۰

    • بی خیال

      خیلی خیلی بیجا کرده است و زرزر مفت زد ه است هیچ گونه غلطی نمیتوانید بکنید ۲۵سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت انشاالله بزودی رژیم غاصب صهیونیستی از روی زمین محو خواهد شد انشاالله بزودی زود بحق امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

    • بدون نام

      ياد يه مثلي افتادم كه ميگه،،،،،اب به أسياب دشمن ريختن ،،،،،ليبرمن دقيقا شامل اين ضرب المثل ميشود،،،،،اما تنها راه نجات اسرائيل و دور زدن دشمنان اسرائيل از نظر من تشكيل حكومتي مذهبي تحت نظارت مركزي أورشليم جامعه يهوديان است نه حكومتي نظامي سالار ،،،اين امر بسيار ميتواند در ثبات و توانمندي و اجماع يهوديان مؤثر باشد رهبريتي با لباس مقدس ،،،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج