۷۱۵۵۱۵
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

آسوشیتدپرس:

توافق آمریکا با اروپا در مورد ماندن در برجام!

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که پیش از خروج آمریکا از برجام، مذاکرات اروپا و آمریکا در حال رسیدن به نتیجه نهایی بود اما ترامپ به یکباره همه آنها را نادیده گرفت و از توافق هسته ای خارج شد.

پایگاه خبری انتخاب: خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که پیش از خروج آمریکا از برجام، مذاکرات اروپا و آمریکا در حال رسیدن به نتیجه نهایی بود اما ترامپ به یکباره همه آنها را نادیده گرفت و از توافق هسته ای خارج شد.

در مطلبی که این خبرگزاری منتشر کرده، تاکید شده است که دو طرف پس از ۵ ماه مذاکره حتی بر سر تعداد دقیق سانتریفیوژهای ایران و نیز سخت ترین مواردی که ترامپ برای ماندن در برجام به دنبال آنها بود نیز توافق شده بود. بر این اساس، توافق شده بود که ایران هیچ گاه تا کمتر از یک سال، به ساختن بمب اتمی نزدیک نشود.

با این حال، در پشت صحنه، دولت ترامپ از ماه ژانویه به طور فعال برای خروج از برجام آماده شده بود. زمانی که ترامپ اعلام کرد که اگر معاهده مکمل در کار نباشد، او عقب نشینی خواهد کرد، بسیاری از مقامات ایالات متحده، آن را چنینی تعبیر کردند که ترامپ حتی به پذیرفتن یک نسخه سختگیرانه تر از برجام هم راضی نخواهد شد.

بسیاری از دیپلمات ها و مقام هایی که در مذاکرات مذکور حضور داشتند، از اظهارنظر صریح در این خصوص منع شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که این امریکا و اروپا چه بازی زرگری برای این به اصلاح توافق نامه راه انداخته اند و بدبختی انکه این ایران شده بازیچه دست این دول جهان خوار.
      امان از ذلت

    • بدون نام

      واقعا که این امریکا و اروپا چه بازی زرگری برای این به اصلاح توافق نامه راه انداخته اند و بدبختی انکه این ایران شده بازیچه دست این دول جهان خوار.
      امان از ذلت

    • بدون نام

      اگه روی پای خود مون بایستیم پیروزیم وگرنه نه آمریکا ونه اروپا برای مانفعی ندارن

    • بدون نام

      تمامش ژست سیاسی است

    • بدون نام

      خسته نباشید...

    • بدون نام

      برای ما مردم ماندن یا نماندن در برجام فرقی نمیکنه نه اقا زاده‌ایم نه تو کشورهای اروپایی و امریکا در حال خوش گذرانی هستیم پس همون بهتر که برجام بهم خورد.

    • بدون نام

      اين يعني بودن يا نبودن از راه جنگ و خونريزي راه ديگري هم هست كه من دارم ،،،،،اما در مورد اسرائيل كه استارت جنگ را زده است،،، در اين مسير چند ساله تفاوت اين جنگ با جنگهاي ديكر اين است كه در اين شرايط زماني بسيار متفاوت است ،،،،اكر ديروز جمهوري ايران براي مبارزه با داعش نيرو ميفرستاد و عده خاصي صف اعزام مي بستند ،،،،،،،ولي اگر با اين اشتباه فحاشي كه اسرائيل كرده و اين جنگي را كه شروع كرده در اين چند روزه و به دام ايران افتاده شعله ور شود،،،،،كافي است كه در بين أعراب منطقه شو بيافتد كه اعزام براي جنگ با اسرائيل ،،،،اونوقت همون حرف خميني ميشود كه با يك سطل اب نابود ميشود،،،،،،ببينيد اينها چشم بندي و جادو نيست اينها إفشاي اطلاعاتي است كه در اين زمان حساس هشدار داده ام اينها همه از قبل برنامه ريزي شده است از قبل از يازده سپتامبر و به بعد،،، ببينيد اشتباهات و تفاوت يك استراتژيك و اطلاعات و اناليز صحيح در اين است در اين چند سال بسياري از اين اطلاع رسانيها كرده ام و راهكاريي دارم براي رفع همه اين مشكلات و سعادت همه،،،،،،وإلا من از روز اول گفته ام بايد با اين ندانم كاريها و اشتباهات بايد منتظر نابودي كامل امريكا و أروپا و اسرائيل و خاورميانه بر اثر جنگ افروزيهاي اينگونه بود،،،،،،الان در حال حاظر من اطلاع دارم كه بسياري از نيروهاي پنتاگون كه جديد وارد اين تشكيلات شده اند و دارند اموزش ميبينند اينها نفوذي هستند براي خرابكاري و دوروي سكه را ميبينند يعني بناست كه در جنگها خلاف منافع امريكا حركت كنند و اتش كنند كه عموما مليتهايي از تايوان فيليپين و بنگلادش و اسيا وافريقا هستند،،،،

    • بدون نام

      مگ با دلار هشت تومنی روی پای خودت بایستی خخخ ملت بیچاره مارو ببین

    • بدون نام

      این ... تعادل روانی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج