۷۱۵۶۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

یادداشت سید محمد خاتمی درباره ازدواج

سیدمحمد خاتمی،‌ رییس جمهوری پیشین ایران پای سفره عقد بسیاری نشسته است و خطبه عقد آنها را خوانده. درواقع خطبه عقدی که او می خواند بسیار معروف و پرطرفدار است.

خبرآنلاین: سیدمحمد خاتمی،‌ رییس جمهوری پیشین ایران پای سفره عقد بسیاری نشسته است و خطبه عقد آنها را خوانده. درواقع خطبه عقدی که او می خواند بسیار معروف و پرطرفدار است.

خاتمی در یادداشتی اختصاصی و البته بسیار موجز برای خبرآنلاین به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ملی ازدواج،‌ درباره این سنت حسنه پیامبر نوشته است؛

جامعه بشری حاصل همبستگی افراد با یکدیگر است و این همبستگی امری فطری است. انسان تنها در سایه با هم بودن است که می تواند ادامه حیات بدهد.

"ازدواج" طبیعی ترین و آرامش بخش ترین همبستگی است که اولا موجب سکونت آرامش خاطر و اعتماد متقابل زن و مرد و ثانیا در نتیجه منشاء پایه گزاری خانواده که مهمترین هسته جامعه است می شود.

سالروز ازدواج انسانهای الگو و بزرگواری را چون حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) که سالروز پایه گزاری خانه ایست که کانون ایمان و عشق و مهر و خلاقیت است گرامی می داریم و امیدواریم دلهای همه ما به هم نزدیک‌تر گردد تا بتوانیم جامعه را بر اساس عشق؛مهر و اخلاق بنا نهیم و فرد و جامعه را از گردباد نفرت، دگرستیزی و بداخلاقی نجات دهیم.

سید محمد خاتمی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد از ایران

      برترین ها ازت یه خواهشی دارم. در مورد خرج سنگین ازدواج از ابتدا تا انتها یخ مقاله تهیه کنی شاید به گوش بعضی ها برسه . مثلا مسئولا میگن خوانواده ها ازدواج رو اسون بگیرن. بعد چه جوره که برای یه عقد به محضرخونه باید 200 تومن بدی و یه آزمایش باید 150 یا 200 هزینه کنی . یعنی همین قدم اول باید یک ماه حقوق خودتو بدی . این و اسلام گفته ؟
      ممنونتم

    • بدون نام

      افرین مرد بزرگ بهترین حرفا را میزنه

    • بدون نام

      آره به خدا راست میگه تازه بعضی وقتا به دلایل مشکلات خونی باید برن آزمایش ژنتیک که نزدیک 1میلیون هزینشه.همش میگن آسون بگیرید در حالی که همین کارای ابتدایی قبل از عقد رو بایدکلی هزینه کنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج