۷۱۵۶۰۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

کرملین: هر اقدامی برای حفظ برجام انجام می‌دهیم

دستیار امور بین المللی رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر اهمیت برجام، گفت: هر اقدامی برای حفظ توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام را در صورت امکان انجام می دهیم.

خبرگزاری ایرنا: دستیار امور بین المللی رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر اهمیت برجام، گفت: هر اقدامی برای حفظ توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام را در صورت امکان انجام می دهیم.

به نقل از پایگاه خبری رامبلر، «یوری اوشاکوف» روز جمعه به خبرنگاران افزود: موضع روسیه، آلمان و ترکیه در مساله خروج آمریکا از برجام یکسان است و تصمیم دولت آمریکا را شتاب زده و اشتباه می دانیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش های ممکن را بکار می گیریم تا برجام مختل نشود و همچنان معتبر باشد، خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید در این خصوص تنها نیستیم، امروز رئیس جمهوری روسیه با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در این باره گفت وگو کرد و روز گذشته نیز ولادیمیر پوتین با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه صحبت کرد.

اوشاکوف ادامه داد: مواضع سه کشور در این موضوع یکسان و به اندازه کافی هماهنگ است، رئیس جمهوری روسیه ۹ ماه می با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل (رژیم صهیونیستی) دیدار کرد و مواضع دو طرف در این مورد (خروج آمریکا ازبرجام) متفاوت بود.

دستیار پوتین تصریح کرد: ما در تمام سطوح بر ضرورت حفظ این توافق تاکید داریم زیرا برجام اهمیت کلیدی نه فقط برای تامین امنیت منطقه ای بلکه کل جهان دارد و از نقطه نظر نظام منع اشاعه سلاح هسته ای فوق العاده مهم است.

رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه گذشته خروج کشورش از برجام را اعلام کرد.

این تصمیم ترامپ با واکنش اتحادیه اروپا و کشورهای چین، روسیه، انگلیس، آلمان و فرانسه مواجه شد و تاکید کردند که به برجام پایبند می مانند.

وزیران امور خارجه روسیه و آلمان نیز دیروز در نشستی مشترک در مسکو بر پایبندی این کشورها به توافق هسته ای با ایران تاکید و اعلام کردند که به رایزنی های مکرر خود برای حفظ توافق هسته ای ادامه می دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      محض رضای خدا دست از روسیه بکشید روسیه نه دوست ایران هست ونه خواهدبود روسیه همیشه دربزنگاه ایران را تنها گذشته است تابحال سیاست دوستی باروسیه وچین چیزژ بجز ضرر و انزوا برای ایران درپی نداشته. درضمن اگر روزژ ایران با اسرائیل درگیری پیدا کند مطمئن باشید پوتین طرفداری نتانیاهو خواهدگرفت.خلاصه اگرواقعأ امنیت وآرامش ایران درسیاست دارید با دوستی باروسیه به این آرامش وامنیت اقتصادی هرگز نخواهید رسید.ازما گفتن وازشما نشنیدن

    • بدون نام

      الآن دیگه موضوع ایران و برجام به تنهایی نیست موضوع حیثیت جهان و اروپا و قوانین بین المللی است باید دنیا جلوی دیکتاتوری رژیم امریکا بایسته وگرنه هیچ سنگی روی سنگی بند نخواهد ماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج