۷۱۵۶۳۷
۴۰ نظر
۵۰۰۳
۴۰ نظر
۵۰۰۳
پ

قتل مادر در حضور پسر ۴ ساله توسط شوهر سابق

اوایل اردیبهشت، مرد ۲۲ ساله‌ای که دو سال قبل در ماجرای متلاشی شدن یک باند سرقت به جرم مالخری روانه زندان شده بود، با به پایان رسیدن دوران محکومیت اش، از زندان آزاد شد و به خانه خواهرش رفت که قبلا در آن جا زندگی می‌کرد.

روزنامه خراسان نوشت: اوایل اردیبهشت، مرد ۲۲ ساله‌ای که دو سال قبل در ماجرای متلاشی شدن یک باند سرقت به جرم مالخری روانه زندان شده بود، با به پایان رسیدن دوران محکومیت اش، از زندان آزاد شد و به خانه خواهرش رفت که قبلا در آن جا زندگی می‌کرد.

او از این که همسرش در این مدت، از وی طلاق گرفته و با مرد دیگری ازدواج کرده بود که آن مرد نیز هم اکنون در زندان به سر می‌برد، بسیار ناراحت بود. «حجت» (مرد ۲۲ ساله) تصمیم گرفت تا همسرش را راضی کند دوباره به زندگی سابق خود بازگردد چرا که پسر کوچک او هم اکنون چهار ساله است، ولی «مریم» حاضر به زندگی با «حجت» نبود.

چند روز بعد مریم (زن ۲۰ ساله) با همسر سابقش تماس گرفت تا تکلیف پسرش را مشخص کند. او می‌گفت: یا باید حضانت فرزند را به من بسپاری یا او را با خودت ببری!

در همین تماس تلفنی باز هم حجت از همسر سابقش خواست تا از شوهر زندانی اش طلاق بگیرد و دوباره به زندگی با او بازگردد، ولی زن ۲۰ ساله قبول نکرد.

در این هنگام مرد سابقه دار از او خواست ساک محتوی لوازم شخصی او را که قبل از دستگیری نزدش بود، به او بازگرداند.

این گونه بود که قرار ملاقات در منزل خواهر مریم گذاشته شد و حجت به امید دیدار با همسرش به منزل خواهرزن سابقش رفت، ولی باز هم گفت: وگو‌های آن‌ها بی نتیجه ماند تا این که مرد ۲۲ ساله با تاکسی تلفنی تماس گرفت و قصد داشت به خانه خواهر خودش در منطقه بازه شیخ مشهد برود. در این لحظه بود که مریم نیز سوار بر همان تاکسی تلفنی شد تا او هم در بین راه به منزل خودش در خیابان سایه برود و ساک امانتی همسر سابقش را نیز به او پس دهد. دقایقی بعد راننده آژانس در خیابان سایه توقف کرد و زن ۲۰ ساله از پله‌های ساختمان به طبقه دوم رفت. «حجت» نیز بلافاصله بعد از رفتن «مریم» از خودرو پیاده شد و به منزل همسر سابقش رفت تا ساک محتوی لوازم شخصی اش را از او بگیرد؛ بنابراین گزارش، درحالی که پسر چهار ساله آن‌ها داخل اتاق خواب بود، ناگهان مشاجره لفظی دیگری بین آن‌ها برای بازگشت به زندگی گذشته آغاز شد.

صدای فریاد‌های آنان در حالی اوج می‌گرفت که پسر چهار ساله از خواب بیدار شده بود، ولی از ترس پدرش از اتاق بیرون نمی‌آمد. وقتی مشاجره لفظی آن‌ها به عصبانیت و درگیری کشید، ناگهان مالخر ۲۲ ساله کاردی را از روی اپن آشپزخانه برداشت و به سوی همسر سابقش حمله ور شد. او چاقو را بالا برد و در حالی ضربه محکمی به قفسه سینه مریم فرود آورد که زن جوان برای دفاع از خود دستش را مقابل صورتش گرفت، ولی تیغه کارد، دست او را زخمی کرد و سپس قفسه سینه اش را شکافت. مرد جوان با دیدن فواره‌های خون و وضعیت وخیم «مریم» که نقش بر زمین شده بود، او را در حالی رها کرد و گریخت که چشمان نگران و وحشت بار فرزندش، به او دوخته شده بود.

لحظاتی بعد مرد جوان سوار بر خودروی تاکسی تلفنی شد که درون کوچه منتظرش بود و از او خواست به سمت بازه شیخ حرکت کند!

وقتی پسر چهار ساله با رفتن پدرش، اوضاع را کمی آرام دید، با ترس و لرز از اتاق بیرون آمد و وحشت زده، با دستان کوچکش، پیکر زخمی مادرش را تکان داد، اما فریاد‌های مامان! مامان! او بی فایده بود و مادر در حالی که چشم به فرزندش دوخته بود، آخرین نفس هایش را می‌کشید. پسر چهار ساله بلافاصله پله‌های منزل را با سرعت به سوی کوچه، پشت سر گذاشت. او دوان دوان به چند کوچه بالاتر رفت تا به منزل مادربزرگش رسید. در حالی که کودک خردسال نفس نفس می‌زد و گریه امانش نمی‌داد، با دستان خون آلود به مادربزرگش فهماند که مادرش در وضعیت وخیمی قرار دارد و پدرش نیز گریخته است!

خاله کودک که در منزل بود، بلافاصله به همراه برادرانش راهی منزل خواهرش شدند و با اورژانس تماس گرفتند، اما زمانی پیکر غرق در خون زن ۲۰ ساله به بیمارستان رسید که دیگر دیر شده و او جان خود را براثر عوارض ناشی از اصابت ضربه کارد از دست داده بود.

دقایقی بعد خبر این جنایت در بی سیم‌های پلیس پیچید و ماموران انتظامی ماجرای قتل زن ۲۰ ساله را به قاضی کاظم میرزایی (بازپرس ویژه قتل عمد مشهد) اطلاع دادند. شب هنگام قاضی میرزایی به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل وقوع جنایت شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

در حالی که پسر چهار ساله قتل مادر به دست پدرش را تایید می‌کرد، هیچ سرنخی از متهم فراری نبود تا این که گروه ویژه‌ای از کارآگاهان به فرماندهی سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی آگاهی) با صدور دستورات ویژه قضایی، بررسی‌های گسترده‌ای را برای شناسایی محل اختفای متهم فراری آغاز کردند. چند ساعت بعد و با ردیابی‌های اطلاعاتی، گروهی از کارآگاهان که شاخه‌ای از این عملیات را پیگیری می‌کردند به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد متهم، تبعه کشور افغانستان است و سال‌ها پیش وارد ایران شده و هم اکنون نیز به منزل یکی از بستگانش گریخته است.

به همین دلیل کارآگاهان، شبانه به همراه قاضی میرزایی وارد یک عملیات گسترده شدند چرا که اطلاعات دریافتی بیانگر آن بود که متهم قصد دارد به صورت غیرقانونی به افغانستان بگریزد. این گزارش حاکی است: ساعتی بعد منزل خواهر متهم در منطقه بازه شیخ مشهد شناسایی و محاصره شد، اما متهم که متوجه حضور کارآگاهان پلیس آگاهی شده بود، با فرار به پشت بام، قصد داشت از چنگ قانون بگریزد که در نهایت وقتی سلاح‌های آماده شلیک کارآگاهان را دید، با فریاد آخرین «ایست» روی زمین نشست و بدین ترتیب حلقه‌های قانون بر دستانش گره خورد!

متهم این پرونده جنایی آخر هفته گذشته در محل وقوع جنایت مقابل دوربین قوه قضایی قرار گرفت تا چگونگی قتل همسرش را در حضور قاضی ویژه قتل عمد بازسازی کند. او پس از تفهیم اتهام از سوی بازپرس میرزایی، با معرفی کامل خود گفت: آن روز وقتی همسرم حاضر نشد دوباره با من زندگی کند دیگر نفهمیدم چه می‌کنم. همسر دوم او را نیز قبلا دیده بودم، ولی همسرم می‌گفت: او به دنبال کار‌های اداری آزادی تو از زندان است! در حالی که بعد فهمیدم مریم با آن مرد ازدواج کرده است! متهم این پرونده جنایی با تشریح جزئیات ماجرا از زمان تماس تلفنی با همسرش تا هنگام ارتکاب قتل، ادامه داد: از لحظه‌ای که چاقو را از روی اپن آشپزخانه برداشتم و تیغه آن را به قفسه سینه همسرم فرود آوردم دیگر چیزی نفهمیدم! او به اصرار‌های من برای طلاق از همسرش توجهی نمی‌کرد و من از این موضوع رنج می‌کشیدم! حالا هم بسیار از کرده خودم پشیمانم! چرا که فرزندم نیز همه کس خود را از دست داد!

بنابراین گزارش، در ابتدای بازسازی صحنه جنایت، کارآگاه حمیدفر (افسر پرونده) به تشریح جزئیاتی از محتویات پرونده و چگونگی دستگیری متهم هنگام فرار به خارج از کشور پرداخت و در پایان نیز قاضی «کاظم میرزایی» با صدور قرار بازداشت موقت، تنها متهم این پرونده جنایی را در حالی روانه زندان کرد که چند روز بیشتر از آزادی او از زندان به جرم مالخری نمی‌گذشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ايران

      جناب قاضي اين فرد دزد بوده مال خر بوده قانون اين كشور را زير پا گذاشته بوده چرا از كشو ر اخراج نشده ... دليل اين كار چيست ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون با مدارک و قانونی داشتهه اینجا زندگی میکرده

      • م خسروی

        اینا چرتو پرته..فقط قصاص و اعدام.

    • مهدیس

      چه زندگی دلگیری داشتن ..شوهر اول زندانی ..شوهر دوم زندانی ..اونم در سن 20سالگی دو تاتجربه به این تلخی ...

    • بدون نام

      افغانی را ندین توکشور...

    • بدون نام

      این کثافت که قبلش هم مرتک جرم شده بوده و زندان بوده چرا بعد از پایان محکومیتش اخراجش نکردند وبه کشور خودش نفرستاندش ؟
      یه همچون مجرمی باید قبول کنیم که مانند مار زخمی هست و درصدد انتقام
      وضعیت این آشغال هم که معلوم گفته انتقام میگیرم و فرار میکنم

    • بدون نام

      خیلی جالبه که تمام جرم و جنایت تو شهر مشهد که یه شهر مذهبیه اتفاق می افته تا امروز هر چی خبر بد خوندم همش تو مشهد بوده

    • بدون نام

      چه خبره ??
      رفت اومد دوان دوان !!!
      برترینها چه وضع نوشتن متن بود???

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا خیلی کامل و با جزئیات نوشته شده بود

      • بدون نام

        خانم های بی وفا عبرت بگیرید.

    • بدون نام

      غلط کرد خیانت کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیانت؟!؟
        کدوم خیانت از یه زندانی شرعا طلاق گرفته و دوباره ازدواج کرده
        از کدوم خیانت حرف میزنی ؟

    • محمد

      خاک تو سری سری هر چی آدم خلاف کاره

    • نسیم بهاری

      بیچاره بچه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و بیچاره مادر اون بچه که خودش یه کودک قربانی جهل خانواده ها بوده

    • بدون نام

      عبرت بشه واسه بقیه

    • Nafas

      ... حیوان صفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش همه انسانها صفت حیوانات داشتن حیوانات ازارشون به هیچ کس نمیرسه و هیچوقت خوبی ادمها رو فراموش نمیکنن هر چی بدیه صفت ادمهای دوپاست

    • بدون نام

      چقدر بده که یه دختر تو سن 20 سالگی دوتا ازدواج داشته باشه و هر دو ازدواجش بهم ریخته و با مردان ناجور
      این دختر میتونست درس بخونه و الان هنوز دانشجو باشه و بعدش تازه بتونه رو پای خودش وارد جامعه بشه
      چرا باید یه دختر 20 ساله یه بچه 4 ساله داشته باشه یعنی باز هم معضل ازدواج کودکان باز هم دختری که تو سن 15 سالگی از درس و مدرسه گرفته شده و دادنش دست یه مرد تا یه نون خور رو از سر خودشون باز کنن میگم نون خور چون چیز دیگه ای نمیتونم تصور کنم چطور میشه یه خانواده بچه 15 ساله خودشون رو بدن به یه مرد اونم یه مردی که مال یه کشور دیگه اس و نمیدونن کیه و چکاره اس
      ای لعنت به فقر فرهنگی لعنت به افکار پوسیده و متحجرانه که تو این مملکت کم نداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک کلمه مشهدشده کانون حوادث گوناگون.

    • ایرانی

      چقدر اب وتاب داده تااخرش دو خط اصلی خبر را بگه! اینجوری که خبرنگارنوشته تو صحنه بازسازی افعانی بگه بازپرس ومامورا هم حالشون بدمیشه!!! بااین حال مشهد گنجایش وظرفیت جمعیت ازحدگذشته و حاشیه ها و اطرافشم پرشده و متولی بایدکاری کنند!! افغانی هارو محدودیت بذاریدبراشون که راه نیفتن به سمت ایران! اینها همه شون قاچاق میان وفقط فکر کنم بیست نفرشایدم بیشتر فقط باایست توجه نکردن کشته شدند!! یه فکری بکنید.

    • ببرخسته

      واقعا لعنت خدا به زنان بی احساس خوائن که اصلا طاقت دوری شوهر ندارن ودست به همه کاری میزنن.ترسناک ترین شهر ایران شده مشهد مذهبی

      پاسخ ها

      • بیحوصله

        خب نتونسته بی شوهری طاقت بیاره طلاق گرفته دوباره ازدواح کرده جرم ک نکرده
        مشکل اینجاست ک چرا هموطنانمون با اینا وصلت میکنن

      • بدون نام

        نه بابا
        شما مرد ها خیلی طاقت دوری دارین 2 روزمیرین مسافرت زن صیغه می کنید
        هزارتا کثافت رو تو وجود خود تون نمی بینید فقط زبون دارین 6 متر و رو که دیگه قابل گفتن نیست

    • بی نام

      بازهم مشهد خاک تو سر اون پدری که دخترش رامیده به افغانی کثیف وحیوان صفت مگر جوان ایرانی کمه به همچنین حیواناتی دختر میدین وبرای ایران متاسفم که افغانی وعراقی داخل کشور پرشده ومردم ساکت نشستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش در خصوص حیوانات برای مردم فرهنگسازی میشد در ایران تا مردم بفهمن حیوانات از افریده های خوب خداوند هستند و ازارشون به هیچ کسی نمیرسه و کاملا محبت و درد و رنج و میفهمن لطفا از واژه پاک حیوان برای ادمهای دو پای کثیف استفاده نکنید

    • بدون نام

      هر چی جنایته تو مشهد اتفاق میافته .اصلا اولین آمار طلاق هم توی شهر مشهده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنهاعبرت بگیرند.

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      دلم برا بچه کباب میشه ..

      پاسخ ها

      • مهدی شیرمردی

        لعنت برکسی که به افغانی ها توی ایران کاربره واقعا این افغانی خیلی نمک به حرومن

    • رضا

      احتمالاً قاضی هم افغانی بوده شاید ما تو افغانستان داریم زندگی میکنیم. یکی بگه ایران کجاست :(

    • بدون نام

      قتل این زن خیلی ناراحت کننداس.امازنه بدجوری ضدحال زده
      ب شوهرش.بهرحال قصاص بشه بهتره.

    • بدون نام

      دیگراسم مشهدراعوض کنید چون کاملادرتصرف افاغنه وحتی
      عرب هاست.

    • بدون نام

      این افاغنه خیلی تو ایران جنایت کرده و میکنن
      و کسی هم پاسخ گو نیست

    • باران

      خدالعنتش کنه کثافت رو خبلی ناراحت شدم مخصوصا برا اون بچه معصوم دستم بهش میرسید خفش میکردم مرتیکه رو امان ازدست این مردا

    • باران

      خدالعنتش کنه کثافت رو خبلی ناراحت شدم مخصوصا برا اون بچه معصوم دستم بهش میرسید خفش میکردم مرتیکه رو امان ازدست این مردا

    • بدون نام

      تاحالا میگفتم افاغنه برادران ماهستندولی هرچی بررسی کردم دیدم افغانستان باصدتاایرانی یه جور رفتارنمیکنن و ماداریم خودمونوگول میزنیم پسی باید محترمانه بگیم بریدکشور خودتون! اون دخترخوشگله شونم برا ماخونده وما.....! خب بریردیگه .اه.

    • مهدی گنبدی

      شمایی که میگی از یه زندانی شرعا طلاق گرفته بهتره بدونی که درصورتی میتونسته طلاق بگیره که حکم شوهرش بالای پنج سال باشه .شوهراین خانم دوسال حبس داشته پس نمیتونسته شرعا طلاق بگیره

    • بدون نام

      تو همه جای دنیا اگه مهاجران کارخلافی انجام بدن از کشور اخراج میشن و باید برگردن به کشور خودشون. چرا این افغانی اخراج نشد ؟!

    • بی نام

      بازم مشهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج