۷۱۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: هيچ كس نمي تواند مرا خاموش كند

مورينيو سرانجام پس از پنج ماه با چهره اي آرام با رسانه هاي اسپانيايي روبرو شد.او پيش از ديدار با بارسلونا پيامي شفاف به حريفان داد و گفت: هيچ کس نمي تواند مرا خاموش کند.

مورينيو سرانجام پس از پنج ماه با چهره اي آرام با رسانه هاي اسپانيايي روبرو شد.او پيش از ديدار با بارسلونا پيامي شفاف به حريفان داد و گفت: هيچ کس نمي تواند مرا خاموش کند.

به گزارش آسوشيتدپرس، اين نخستين نشست خبري سرمربي پرتغالي در اسپانيا پس از شکست سه بر دو از رئال زاراگوزا بود و متعاقب آن رئال مادريد دو بر صفر به بارسلونا در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا باخت.

پس از آن مورينيو مدعي شد که پيروزي هاي بارسلونا در سايه حمايت و جانبداري اتحاديه فوتبال اروپا يوفا محقق شده است.

هنگامي که از او سوال شد از تمامي اين ماجرا چه آموخته است، نشان داد همان مورينيوي هميشگي است. او پاسخ داد: آموختم که نمي توان حقيقت را گفت.

او حاضر نشد به پرسشهايي پاسخ دهد که ديدگاهش را درباره بارسلونا جويا مي شد، مثلا اينکه آيا فکر نمي کند بارسلونا بهترين تيم تاريخ فوتبال است؟

وي در ورزشگاه سانتياگو برنابئو، جايي که ۵۷ هزار هوادار رئال مادريد آمده بودند تا نخستين جلسه تمرين تيم خود را پس از تعطيلات تابستاني ببينند به خبرنگاران گفت: درباره بارسلونا صحبت نمي کنم ، فقط درباره تيم خودم حرف مي زنم.

خبرنگاران که از سکوت و آرامش مورينيو چندان استقبال نمي کردند براي تغيير فضاي نشست خبري از او درباره ليگ قهرمانان اروپا پرسيدند که او همچنان به سبب محروميت از سوي يوفا بخشي از آن را از دست خواهد داد.

مورينيو دراين باره گفت: نمي خواهم درباره ليگ قهرمانان و مجازاتم صحبت کنم.
او در عين حال از اينکه يوفا مجازاتش را کاهش داده استقبال کرد و گفت: من در طول دوران حرفه اي خود پيروزي هاي مهمي بدست آورده ام ولي اين که سازماني مانند يوفا که نه طبيعي است و نه دمکراتيک، محروميت من را کاهش دهد؛ يک دستاورد شگرف محسوب مي شود، دستاوردي واقعا بزرگ و شگرف.

سرمربي رئال مادريد افزود: اگر آنها موقعيت نامناسبي داشتند محروميت من را کاهش نمي دادند . به همين خاطر کاهش محروميت براي من يک پيروزي بزرگ است. در عين حال تا زماني که محروم هستم درباره ليگ قهرمانان اروپا حرفي نخواهم زد.

يوفا در پاسخ به درخواست تجديدنظر باشگاه رئال مادريد در محروميت پنج جلسه اي مورينيو ، دو جلسه از پنج جلسه محروميت را به مدت سه سال به حالت تعليق درآورد. او يک جلسه از اين محروميت را در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا سپري کرد و تيم او از دور رقابت ها حذف شد.

سرمربي رئال مادريد از تيم خود ابراز رضايت کرد؛ هرچند که هيچ چهره بزرگي در قراردادهاي امسال تابستان اين باشگاه ديده نمي شود.

مورينيو درباره ديدار با بارسلونا در سوپرجام و اينکه آيا اين ديدار آزموني براي توانايي تيمش در غلبه بر باشگاه کاتالان نخواهد بود؛ گفت: به نظر من اين يک تورنمنت جداگانه است و چندان به آنچه که در آينده انجام مي دهيم ربطي ندارد. به اينترميلان نگاه کنيد، ما سوپرجام را از دست داديم ولي سه جام پي در پي را تصاحب کرديم. اين مهمترين و در عين حال کم اهميت ترين تورنمنت فصل است.

سرمربي رئال مادريد به طور صريح به اين سوال که آيا ساختار تيم پس از برکناري خورخه والدانو و نقش جديد اودر باشگاه تغيير کرده، پاسخ نداد.
وي گفت: ما ساختاري داريم و بايد آن را در جهت پيشرفت هدايت کنيم. اين بدان معنا نيست که گاهي تمرين کنيم و گاهي هم بخوابيم. مي دانيم کجا مي خواهيم برويم. از ساختار جديد راضي هستيم و کارايي آن را در عمل نشان مي دهيم.

مورينيو افزود: از رئيس باشگاه گرفته تا مدير کل و رده هاي پايين چون من و زيدان همه به سختي کار مي کنيم و از وضعيت راضي هستيم.

منبع: ورزش۳

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مورینیو: هيچ كس نمي تواند مرا خاموش كند


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج