۷۱۵۷۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فنایی: پرسپولیس به اشتباهات خودش باخت

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی رفت مقابل الجزیره اشتباهات فردی زیادی داشت و بازی را به خودش باخت.

خبرگزاری میزان: داوود فنایی درخصوص دیدار رفت پرسپولیس و الجزیره در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با شکست شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراه بود، اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار اصلا تمرکز لازم را نداشت و هنگام از دست دادن توپ کار‌های دفاعی را به خوبی انجام نمی‌دادند. بازیکنان پرسپولیس اشتباهات فردی هم زیاد داشتند و نمونه آن روی گل اول الجزیره به پرسپولیس بود که بازیکن حریف بین ۴ مدافع به راحتی گلزنی کرد.

وی افزود: به نظرم الجزیره در این بازی با اشتباهات بازیکنان پرسپولیس پیروز میدان شد و پرسپولیس نسبتا تیم بهتری بود، اما هنوز فرصت جبران برای پرسپولیس وجود دارد. برد یک بر صفر در تهران هم می‌تواند باعث صعود تیم برانکو شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد و پرسپولیس به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درخصوص عملکرد علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران و پرسپولیس در بازی با الجزیره و اشتباهات فردی وی در این دیدار، گفت: با اینکه الان درست نیست در آستانه جام جهانی در مورد این مسائل صحبت کنم، اما ایراداتی در کار بیرانوند وجود دارد که امیدوارم آنها را برطرف کند. بیرانوند روی دو گل از سه گلی که دریافت کرد مقصر بود که امیدوارم مربیان وی با دیدن فیلم این بازی نسبت به رفع اشتباهات بیرانوند اقدام کنند.

فنایی در پایان خاطرنشان کرد: با اینکه پرسپولیس در بازی مقابل الجزیره روی کار دفاعی اصلا تمرکز نداشت، اما به نظرم نبود جلال حسینی در بروز این اشتباهات تاثیر زیادی داشت. خدا را شکر سیدجلال در بازی برگشت دو تیم حضور خواهد داشت و انتظار می‌رود با حضور وی اشتباهات در خط دفاعی پرسپولیس کاهش یابد. امیدورام پرسپولیس بتواند با حضور پرشور هوادارانش در بازی برگشت روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی از سد این حریف سرسخت بگذرد و از این مرحله صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج