جاباما
۷۱۵۷۷۷
۵ نظر
۵۰۲۸
۵ نظر
۵۰۲۸
پ

مردان ثروتمند همیشه با مدل‌ها ازدواج نمی‌کنند

بیشتر افراد فکر می‌کنند مردان ثروتمند و مشهور با زنان زیبا و جذاب، اما احمق و کم هوشی ازدواج می‌کنند که با یک سگ کوچک در دست، هر روز از یک سالن زیبایی به سالن دیگر می‌روند، اما در حالی که بیشتر همسران آن‌ها، زنان موجه و تحصیل کرده‌ای هستند که غیر از ظاهر، علایق دیگری هم در زندگی دارند.

برترین‌ها - ترجمه از الهام مظفری : بیشتر افراد فکر می‌کنند مردان ثروتمند و مشهور با زنان زیبا و جذاب، اما احمق و کم هوشی ازدواج می‌کنند که با یک سگ کوچک در دست، هر روز از یک سالن زیبایی به سالن دیگر می‌روند. اما این اصلا درست نیست. بیشتر همسران آن‌ها، زنان موجه و تحصیل کرده‌ای هستند که غیر از ظاهر، علایق دیگری هم در زندگی دارند. در این مطلب چند نمونه از این زوج‌های خوشبخت را مشاهده می‌کنید که ثابت می‌کند این کلیشه اشتباه است.

ریچارد برانسون (Richard Branson) و جون تمپلتن (Joan Templeman)

ریچارد برانسون بنیانگذار گروه شرکت‌های ویرجین، ریسک کردن و سبک زندگی جسورانه را دوست دارد، اما نه در مورد تشکیل خانواده. اودر اواخر دهه ۷۰ با همسرش آشنا شد. آن‌ها اکنون دو فرزند زیبا دارند و چند دهه است که زندگی شاد و خوشبختی در کنار هم دارند.
مردان ثروتمند همیشه با مدل‌ها ازدواج نمی‌کنند
شان پارکر (Sean Parker) و الکساندرا لیناس (Alexandra Lenas)

شان پارکر، بنیانگذار فیسبوک و خواننده جوان، الکساندرا لیناس در سال ۲۰۱۳ ازدواج کردند و یکی از تماشایی‌ترین مراسم عروسی در تاریخ را داشتند که ۹ میلیون دلار برای آن هزینه کردند. آن‌ها اکنون دو فرزند دارند.
مردان ثروتمند همیشه با مدل‌ها ازدواج نمی‌کنند
روپرت مرداک (Rupert Murdoch) و جری هال (Jerry Hall)

روپرت مالک شرکت‌های سینمایی و نشریات زیادی در بسیاری از کشور‌های جهان است. این اولین ازدواج روپرت یا جری نیست. روپرت زیاد کار می‌کند به همین دلیل همسران قبلی او نتوانستند با او کنار بیایند. اما اکنون ۱۰ فرزند با سنین مختلف دارند و بسیار خوشبخت به نظر می‌رسند.
مردان ثروتمند همیشه با مدل‌ها ازدواج نمی‌کنند
کوین و نیکول سیستروم (Systrom)

کوین سیستروم بنیانگذار اینستاگرام است و با کمک همسرش نیکول، این پلتفرم رسانه اجتماعی را به اینجا رسانده است. نیکول الهام بخش کوین در ایجاد فیلتر‌ها و بسیاری از ویزگی‌های مهم اینستاگرام بوده است. آن‌ها در دانشگاه آشنا شده و در سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند.
مردان ثروتمند همیشه با مدل‌ها ازدواج نمی‌کنند
کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و اما توماس (Emma Thomas)

کریستوفر و اما در دوران دانشجویی ازدواج کرده و از آن زمان با هم هستند. اما از همه تلاش‌های خلاقانه شوهرش حمایت می‌کند و گاهی به عنوان تهیه کننده فیلمهایش فعالیت می‌کنند. آن‌ها ۴ فرزند دارند.
مردان ثروتمند همیشه با مدل‌ها ازدواج نمی‌کنند
استیون سودربرگ (Steven Soderberg) و جولز اسنر (Jules Asner)

استیون سوربرگ فیلم‌های دنی اوشن را نوشته است. جولز به این او در ایجاد نقش‌های زن فیلم هایش کمک کرده است. آن‌ها ۱۵ سال است که ازداواج کرده اند.
مردان ثروتمند همیشه با مدل‌ها ازدواج نمی‌کنند
ریدلی اسکات (Ridley Scott) و جیانینا فاسیو (Giannina Facio)

ریدلی اسکات نویسنده فیلم‌های زیادی است. این سومین ازدواج اوست. اسکات بعد از جدایی از همسر دومش، کارهای زیادی را آغاز کرد با هنگام کار در فیلم سینمایی طوفان سفید (White Squall) با بازیگری به نام جیانینا فاسیو آشنا شد و اکنون بیش از ۲۰ سال است که با هم زندگی می‌کنند.
مردان ثروتمند همیشه با مدل‌ها ازدواج نمی‌کنند
جورج لوکاس (George Lucas) و ملودی هابسون (Mellody Hobson)

جورج و مودی ۵ سال پیش با هم ازدواج کردند. آن‌ها یک دختر و سه فرزندخوانده دارند. باوجود قد بلند ملودی این زوج در کنار هم بسیار دوست داشتنی هستند.
مردان ثروتمند همیشه با مدل‌ها ازدواج نمی‌کنند
جیمی ولز (Jimmy Wales) و کیت گاروی (Kate Garvey)

جیمی ولز بنیانگذار دانشنامه آزاد ویکیپدیا است. کیت منشی تونی بلر بوده و در سال ۲۰۱۱ با جیمی آشنا شده است. آن‌‌ها یک سال بعد ازدواج کردند و یک دختر دارند. این زوج بسیار خوشبخت به نظر می‌رسند.

مردان ثروتمند همیشه با مدل‌ها ازدواج نمی‌کنند

این زنان ثابت کردند که حتی اگر با یک میلیاردر ازدواج کنید، هنوز هم باید با توسعه کسب و کار، خواندن کتاب‌های جدید و آشنایی با افراد جدید روی خودتان کار کنید. این کلیشه که مردان ثروتمند زنان خود را فقط بر اساس ظاهر انتخاب می‌کنند قدیمی و غلط است. امروزه مهمترین چیز شخصیت فرد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بيگودي

      چه عبارت جالب و شيكي ، سر آغاز اين متن بود . آنجايي كه مدلها را افرادي احمق و كم هوش مي دانست . ملانيا ترامپ و همسر شاهزاده انگليس و .... .

    • بدون نام

      امل كلوني هم مدل نيست

    • بدون نام

      کلا هر آدمی چه مرد چه زن ؛ اگه روان سالمی داشته باشه معیارای اصلیش برای پول و موقعیت و زیبایی بدن و چهره نخواهند بود؛ هرکی به یه نفر نیاز داره که درکش کنه و عمیقا دوستش داشته باشه. با زیبایی و پول هیشکی خلاء های درونیش پر نمیشه

    • بهاره

      مدل ها چه بخوان چه نخوان بهره هوشی کمتری دارن .چون مواد غذایی مورد نیاز یه فرد عادی رو بدنشان دریافت نمیکنه .رژیم های سختی دارن مثلا بعد بارداری تا موقعی که به وزن ایده ال برسن باید سبزی اب پز بدون کالری بخورن .حالا اینجا کلی چاق میکنن میگن بچه جون بگیره انگار بچه از چربی مادرش جون میگیره.

    • بدون نام

      جووووون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج