۷۱۵۷۸۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

موسوی لارگانی: آمریکا از همان اول در برجام نبود

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ چند تحریم جدید توسط پارلمان و کنگره آمریکا علیه ایران وضع شد؛ بنابراین آمریکای بدعهد از همان ابتدا برجام را نپذیرفته بود و در عمل در این توافق حضور نداشت.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ چند تحریم جدید توسط پارلمان و کنگره آمریکا علیه ایران وضع شد؛ بنابراین آمریکای بدعهد از همان ابتدا برجام را نپذیرفته بود و در عمل در این توافق حضور نداشت.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در خصوص خارج شدن آمریکا از برجام و راه‌های مقابله با این خروج، اظهار کرد: واقعیت این است که آمریکا از همان اول در برجام حضور نداشت که هم‌اکنون از آن خارج شده باشد. بعد از توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ چند تحریم جدید توسط پارلمان و کنگره آمریکا علیه ایران وضع شد؛ بنابراین آمریکای بدعهد از همان ابتدا برجام را نپذیرفته بود و در عمل در این توافق حضور نداشت.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: در قرارداد‌های هواپیمایی نیز غرب به تعهدات خود عمل نکرد. قرار بود بعد از برجام پول‌های بلوکه شده ایران برگردانده شود و جان کری چندی پیش ادعا کرد تنها ۳ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران پس داده شده است. بعد از برجام دزدی‌های زیادی از اموال ایران به بهانه‌های واهی انجام شد.

موسوی لارگانی افزود: برجام وقتی امضا شد توقع بر این بود که تعهدات دو طرفه باشد، اما متأسفانه این فقط ایران بود که به تعهدات خود عمل کرد و آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نماند. اگر می‌بینیم که بانک‌های کوچک منطقه با ایران ارتباط برقرار کردند سود قابل توجهی به ایران نمی‌رساند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: هم‌اکنون مشکل اصلی کشور تلگرام و فیلتر آن نیست. نباید تلگرام را بهانه کنیم و سپس رییس جمهور اعلام کند مردم فیلتر تلگرام را از شخص دیگری بپرسند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون وقت آن رسیده است که مسئولان با یکدیگر هم‌صدا شوند و در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و هم‌پیمانانش بایستند و از همه مسئولان یک صدا شنیده شود. همان‌طور که امام راحل اول انقلاب فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و مقام معظم رهبری هم همین نظر را دارند حقیقتاً آمریکا کاری از پیش نمی‌برد. اگر انسجام و اتحاد داشته باشیم مشکلی برای کشورمان پیش نمی‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت این درسته

    • بدون نام

      لاریجانی کم بود لارگانی هم اضافه شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج