۷۱۵۸۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

رییس اتحادیه مشاوران املاک:

مردم عجولانه وارد بازار مسکن نشوند

رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به تجربه بازار قبل از صدور قطعنامه ۵۹۸ خاطرنشان کرد: در آن سال هم قبل از صدور قطعنامه ۵۹۸ مردم بر روی برخی از بازار‌ها سرمایه گذاری کرده بودند و پیش‌بینی گرانی در بازار‌ها را داشتند، اما پس از صدور این قطعنامه شاهد کاهش قیمت در بازار شدیم و بسیاری از مردم خسارت‌های قابل توجهی را متحمل شدند.

خبرگزاری ایلنا: رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به تجربه بازار قبل از صدور قطعنامه ۵۹۸ خاطرنشان کرد: در آن سال هم قبل از صدور قطعنامه ۵۹۸ مردم بر روی برخی از بازار‌ها سرمایه گذاری کرده بودند و پیش‌بینی گرانی در بازار‌ها را داشتند، اما پس از صدور این قطعنامه شاهد کاهش قیمت در بازار شدیم و بسیاری از مردم خسارت‌های قابل توجهی را متحمل شدند.

مصطفی قلی خسروی درباره اثرگذاری خروج از برجام در بازار مسکن، اظهار داشت: چندین سال است که بازار‌های ایران با این رویداد‌ها مواجه هستند و این رویداد اخیر هم در ابتدا به بازار مسکن شوک وارد خواهد کرد، اما به طور مستقیم نمی‌تواند تاثیری بر این بازار داشته باشد.

وی با اشاره به تجربه بازار قبل از صدور قطعنامه ۵۹۸ خاطرنشان کرد: در آن سال هم قبل از صدور قطعنامه ۵۹۸ مردم بر روی برخی از بازار‌ها سرمایه گذاری کرده بودند و پیش بینی گرانی در بازار‌ها را داشتند، اما پس از صدور این قطعنامه شاهد کاهش قیمت در بازار شدیم و بسیاری از مردم خسارت‌های قابل توجهی را متحمل شدند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: شتابزدگی مردم باعث ضرر و زیان خواهد شد.

خسروی با تاکید بر اینکه باید از مرحله گذر کرد، گفت: مردم عجولانه وارد بازار نشوند چراکه همین شتابزدگی مردم عامل افزایش قیمت‌ها در بازار می‌شود.

وی افزود: دولت‌مردان کشور در تلاش هستند که آرامش و ثبات به اقتصاد و بازار‌ها برگردد و مردم هم باید با تصمیمات منطقی دربازار‌ها و پرهیز از رفتار‌های عجولانه به دولت کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازار مسکن در ایران ورشکسته و نابود است و به زودی کل ایران هم نابود خواهد شد
      اگر سرمایه ای دارید وردارید از این مملکت فرار کنید که وقتی بلا بیاد تر و خشک رو با هم خواهد سوزاند

      پاسخ ها

      • ساسان

        تو اگه مال و اموالی داری خب بردار برو به دیگران چکار داری؟

    • بدون نام

      خیالتون راحت، قبل از عید قیمت مسکن به صورت سرسام آور و غیر واقعی گرون شد، وا با این اوضاع اقتصادی و بی پولی مردم، اگر قیمتها مثل رکود سالهای گذشته افزایش پیدا کنه و مردم هجوم بیارن خیلی عجیب به نظر میرسه، چون این بازار ظرفیت همین افزایش آذر و دی هم نداره

    • بدون نام

      خروج امریکا از بر جام، باید شاهد کاهش شدید قیمت مسکن باشیم، زیرا احتمال جنگ موشکی و اتمی و ویرانی خانه ها بیشتر میگردد که در بلند مدت خودش را نشان میدهد و ریسک سرمایه گذاری مسکن را زیاد میکند.

      پاسخ ها

      • ساسان

        منم با نظر شما موافقم چه بسا همین موضوع باعث کاهش شدید قیمت مسکن بشه .....

      • بدون نام

        به قول خانمه ؟ واااااااااا....

    • بدون نام

      مردم دیگر به کارشناسان اعتماد ندارند. چون نظرات آنها فقط برای خشنودی بعضی هاست . و هیچوقت حرف راست نمی گویند.

      پاسخ ها

      • ساسان

        به عقل خودت رجوع کن چکار به کارشناس داری......

    • همت رجایی

      نخرید ارزان می‌شود پول دارا از همین حالا دارن می لرزند و می ترسند جنگ بشه خانه ویران به چه درد میخوره پول باشه ما زودتر خودمون را نجات می دیم بزارین تو بالشت راحت بخوابید

      پاسخ ها

      • رضا

        خدای نکرده در جنگ احتمالی و ویرانی از تعداد خانه ها خواهد کاست و جریان در دراز مدت به ضرر تقاضا خواهد بود شاید در صورت وقوع جنگ در کوتاه مدت کاهش قیمت داشته باشیم ولی در دراز مدت هرگز. تاکید میکنم به لحاظ موقعیت و شرایط ایران وقوع جنگ نظامی محال است بخرید در طول تاریخ ایران در ملک کسی ضرر نکرده

    • بدون نام

      با حقوق کارمندی میشه خونه خرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با وجود بی پولی بازم اگه همین پول کمی رو که داری به یه کالای مصرفی یا سرمایه ای حتی زمین یا خونه تبدیل کنی ضررش کمتره مردم شاهد بودن که با افزایش قیمت دلار ظرف چند روز ارزش سرمایشون کلی پایین اومد

    • مهدی

      متاسفانه تو این مملکت هیچی معلوم نیست و نمیشه چیزی رو پیش بینی کرد تنها چیزی که مطمئنم اینه که قیمت ها روز به روز بالا میره پایین هم نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج