جاباما
۷۱۵۸۴۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

خلعتبری: دوست دارم ذوب‌آهن صعود کند

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان در فصل گذشته گفت: برای انتخاب تیمم عجله‌ای ندارم و تلاش می‌کنم تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری در مورد وضعیت پدیده برای فصل جدید لیگ برتر و اینکه همکاری این باشگاه با مهاجری به پایان رسید، گفت: باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده است و من هم شنیدم که آقای مهاجری از تیم جدا شده. به‌هرحال این موضوع مربوط به باشگاه و شخص ایشان می‌شود و من امیدوارم که بهترین اتفاقات برای پدیده رخ دهد. در ضمن باید از زحمات آقای مهاجری هم تشکر کنم.

وی با اشاره به فصلی که در پدیده پشت سر گذاشت، خاطر نشان کرد: ما واقعاً تیم شایسته‌ای داشتیم که اگر موضوع کسر شش امتیاز اتفاق نمی‌افتاد و مشکلات مالی هم تیم را آزار نمی‌داد قطعاً نتایج خوبی می‌گرفتیم. ما فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و حیف شد به چیزی که مستحقش بودیم، نرسیدیم. اتفاقاتی افتاد که دست ما نبود و این مشکلات روی مسائل فنی تأثیر منفی گذاشت.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد وضعیتش برای فصل بعد و اینکه قرار است در پدیده بماند یا قصد جدایی دارد، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و بازی‌ها تازه تمام شده است. فصل نقل‌وانتقالات هم شروع نشده است که بخواهیم در مورد آینده صحبت کنیم. باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود، ولی قطعاً سعی می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

مهاجم پیشین تیم ملی، پرسپولیس و ذوب‌آهن در مورد شرایط نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: من معتقدم که پرسپولیس در بازی برگشت الجزیره را شکست خواهد داد و شانس خوبی برای صعود دارد. البته در مورد استقلال و ذوب‌آهن باید بگویم که اصلاً دوست نداشتم این دو تیم باکیفیت با هم روبه‌رو شوند، ولی به‌هرحال در فوتبال ممکن است این اتفاقات را هم ببینیم. پیش‌بینی بازی استقلال و ذوب‌آهن هم سخت است، ولی من دوست دارم ذوب‌آهن به مرحله بعدی صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سمندون گیلان زمین

    • دختراستقلالی

      لنگی عوضی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج