جاباما
۷۱۵۹۱۷
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

صاعقه، جان مرد سلماسی را گرفت

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سلماس گفت: یک مرد ۴۷ ساله در روستای چیچک شهرستان سلماس بر اثرصاعقه جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سلماس گفت: یک مرد ۴۷ ساله در روستای چیچک شهرستان سلماس بر اثرصاعقه جان خود را از دست داد.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سلماس گفت: یک مرد ۴۷ ساله در روستای چیچک شهرستان سلماس بر اثرصاعقه جان خود را از دست داد.

عمار فرید اظهار کرد: ساعاتی پیش هنگام بارش باران و رعد و برق شدید در سطح شهرستان، این فرد با هویت معلوم درحال کارکردن در باغ و زمین کشاورزی خود بوده که بعلت برخورد صاعقه متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: هم اکنون نیرو‌های فوریت‌های پزشکی و هلال احمر و ارگان‌های ذیربط در صحنه حادثه حاضر هستند تا پس از کسب دستورات و انجام اقدامات لازم جسد وی را انتقال دهند.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سلماس با اشاره نکات ایمنی حین رعد و برق در فضا‌های باز خاطرنشان کرد: مردم و کشاورزان عزیز اگر در فضای باز گرفتار رعدو برق شدند، زانو و پا‌های خود را نزدیک یکدیگر قرار داده و سر خود را خم کنند و اگر در بیرون از خانه هستند، زیر درخت یا نقطه مرتفع پناه نگیرند، بلکه در محلی باز و به حالت خمیده باقی بمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه روحش شاد

    • ایرانی

      چندسال پیش شبکه مستند یک نفر را که لب برکه مانندی صاعقه به پاش زده بوده رو بازسازی کرده بود .بااینکه خارجی بود ولی آموزنده بود !! برای یک مورد ونجات یک نفردیگه مستند میسازند! درعین حال بیشتر اطلاع رسانی کنیددرمورد صاعقه!!! الان تلویزیون ماصدای حامدزمانی را داره پخش میکنه وصدای غرش اسمان ورعدوبرق بامرگ بر خرابه های سرد صدای زمانی قاطی شده ، نمیدونیم تلویزیون رو نگاه کنیم یا غرش اسمان را!!!!!!

    • بدون نام

      تو ایران با اینهمه بدبختی باشی گرفتار صاعقه باشی

      پاسخ ها

      • کامران

        خخخخخ واقعا.....

      • بدون نام

        چه ربطی به ایران داره یعنی تو هیچ کجای دیگه دنیا این اتفاقات نمی یفته

    • احسان

      ای بابا روحش شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج