۷۱۵۹۴۷
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

گلکسی اس ۹ لایت در تاریخ ۲۱ می‌عرضه می‌شود

سامسونگ گلکسی اس ۹ لایت (Samsung Galaxy S۹ Lite) به زودی عرضه می‌شود، اما شما شانس خرید آن را نخواهید داشت! آیا ما باز هم با یک گوشی اختصاصی از سامسونگ رو به رو هستیم؟

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: سامسونگ گلکسی اس ۹ لایت (Samsung Galaxy S۹ Lite) به زودی عرضه می‌شود، اما شما شانس خرید آن را نخواهید داشت! آیا ما باز هم با یک گوشی اختصاصی از سامسونگ رو به رو هستیم؟

گلکسی اس ۹ لایت در تاریخ ۲۱ می‌عرضه می‌شود

گلکسی اس 9 لایت که در گذشته با نام گلکسی S8 لایت شناخته می‌شد، قرار است در تاریخ 21 می (31 اردیبهشت) روانه بازار شود. هرچند، "MMDDJ" که یکی از افشاگران قابل اعتماد است می‌گوید این تلفن هوشمند تنها در بازار چین عرضه می‌شود.
فروش اختصاصی گلکسی اس ۹ لایت از طریق JD

گوشی جدید سامسونگ که البته فعلا قیمت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، به صورت اختصاصی از طریق "JD" به فروش خواهد رسید. عرضه گلکسی S۹ لایت از طریق این فروشگاه اینترنتی که به نوعی با "Alibaba" در زمینه گجت ها و محصولات فناوری رقابت دارد، به این معنی است که کاربران سایر کشورها نباید در انتظار این محصول جدید باشند.

به دنبال عملکرد نه‌چندان مطلوب سامسونگ در مقایسه با برندهای چینی، اخیرا مدیران با در نظر گرفتن محصولات اختصاصی برای بازار چین به دنبال جذاب خریداران هستند. این گوشی جدید نیز پیش‌تر قرار بود با نام گلکسی اس ۸ لایت عرضه شود، ولی ظاهرا سامسونگ برای یکسان بودن نام آن با پرچمداران فعلی و جلب توجه بیشتر، نام گلکسی اس ۹ لایت را انتخاب کرده است.

به عنوان یادآوری، موبایل جدید کره‌ای‌ها به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ با پردازنده هشت هسته‌ای، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و نمایشگر +FHD مجهز خواهد شد. اگرچه گلکسی اس ۹ لایت یک میان رده خوش‌ساخت است، ولی متاسفانه تنها کاربران چینی قادر به خرید آن خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج