۷۱۵۹۵۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رویت LG Q۷ با اندروید ۸.۱ اوریو در بنچمارک

گوشی ال جی کیو ۷ (LG Q۷) به عنوان میان رده جدید ال جی قرار است با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید و پردازنده هشته هسته‌ای عرضه شود. بنچمارک جدید این گوشی، اطلاعاتی از میزان حافظه رم و نوع تراشه را هم فاش می‌کند.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: گوشی ال جی کیو ۷ (LG Q۷) به عنوان میان رده جدید ال جی قرار است با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید و پردازنده هشته هسته‌ای عرضه شود. بنچمارک جدید این گوشی، اطلاعاتی از میزان حافظه رم و نوع تراشه را هم فاش می‌کند.

گوشی ال جی کیو ۷ در بنچمارک "GeekBench" رویت شد. موبایل جدید ال جی که چندی پیش نام تجاری آن از طریق اداره مالکیت فکری کره (KIPO) ثبت شده بود، با اندروید ۸.۱ و سخت افزار مناسب به دست کاربران می‌رسد.

مطابق با این بنچمارک، ال جی Q۷ در آزمایش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازهای ۶۳۰ و ۲۳۲۲ را کسب کرده است که البته به خاطر اختلاف بسیار بالای نسخه‌های مختلف "GeekBench"، مقایسه این امتیازها با سایر تلفن های هوشمند امکان‌پذیر نیست. به هر صورت، تراشه مدیاتک هلیو P۱۰ با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار ۴ گیگابایت رم و اندروید ۸.۱ اوریو، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده خواهد داشت.

گوشی پیش رو را همانند LG Q۶ که در واقع مدل مینی LG G۶ بود، می‌توان نسخه مینی LG G۷ ThinQ در نظر گرفت. در سوی دیگر، تقریبا یک سال از عرضه گوشی LG Q۸ به عنوان نسخه مینی LG V۲۰ می‌گذرد. در این صورت، ممکن است کره‌ای‌ها بخواهند گوشی جدید Q۷ را به عنوان نسخه مقرون به صرفه V۳۰s ThinQ روانه بازار کنند.

رویت LG Q۷ با اندروید ۸.۱ اوریو در بنچمارک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج