۷۱۶۰۶۰
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

کواکبیان: برجام را نظام تایید کرده است

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: برجام را نظام تایید کرده است اما معلوم نیست چرا عده‌ای در داخل ازینکه ترامپ از برجام خارج شده خوشحالند. کسی در دنیا رفتار ترامپ را تایید نکرده است.

خبرگزاری ایلنا: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سومین کنگره حزب وحدت و همکاری ملی با اشاره به راه سخت تحزب در کشور کفت: علیرغم گذشته چهار دهه از انقلاب هنوز مسئله تحزب در کشور به سامان نرسیده است باید احزاب بتوانند در مسائل مهم کشور نقش آفرین باشند.

وی افزاد همه جریان اصلاح طلب از روحانی حمایت کردند و همه را به رای دادن به روحانی تشویق کردن اما هنوز وضعیت احزاب مطلوب نیست.

دبیر کل حزب مردم سالاری افزود : وزارت کشور باید به صورت جدی به احزاب ورود پیدا کند و از پتانسیل احزاب در جهت رفع مشکلات کمک بگیرد . احزاب باید محلی یرای برگزاری اجتماعات خود داشته باشند حزب اگر نتواند اجتماع شکل دهد به چه دردی میخورد.الان یکسال است که بحث پارلمان اصلاحات را مطرح کردیم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با اشاره به سه لایحه مبارزه با پولشویی ، تامین مالی تروریسم و جرائم سازمان یافته گفت این لوایح مدتی است مطرح است ولی به سرانجام نرسیده است باید این کار سریعتر پیش رود.

کواکبیان همچنین در بحث دیپلماسی خارجی گفت: برجام را نظام تایید کرده است اما معلوم نیست چرا عده‌ای در داخل ازینکه ترامپ از برجام خارج شده خوشحالند. کسی در دنیا رفتر ترامپ را تایید نکرده است.

وی افزود: اتحادیه اروپا در راس آن انگلیس ، آلمان ، فرانسه و از این طرف چین و روسیه و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی از برجام حمایت کرده اند اما باید تضمین دهند که اگر امریکا تحریم کند ما تحریم نمیکنیم و اروپایی ها بیایند و در مقابل امریکا بایستند.برجام دستاورد بزرگی برای کشور داشته اینکه امریکا از آن خارج شده حتما منافع امریکا تامین نشده پس برجام خوب بوده است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد در شرایط حساس فعلی کشور باید همه مسئولین و گروههای سیاسی اختلافات را کنار بگذارند و با وحدت و انسجام ملی منافع کشور را حفظ کنند و همچنین دولت نقش احزاب را جدی بگیرد و خانه احزاب هم با برنامه ریزی دریت در اجاد انسجام و وحدت در کشور تلاش کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب آقای کواکبیان شما فراموش کردید همین جریان اصلاح(افساد)طلبان که شما نیزازآنهاهستیدبه زور وتزویرودورغ واعلام سایه جنگ برسرایران...برجام که سند ننگین همچنان ترکمنچای بود رابه ملت غیورایران تحمیل کردیدوراه هسته ای شدن کشوررا بستیدوخیانت شما درتاریخ ایران ثبت شد وان ...

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        به خدا این مردمی که در سال 96 مجددا به یک انتخاب غلط پافشاری کردند در برابر خدا و خوبان عالم باید جوابگو باشند. آنها این فرصت را بوجود آوردند تا سارقان 15 هزارمیلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان مهر تایید برای خدمات شان دریافت نمایند.

    • عبدالله

      خداوندازسرتقصیراتتان بگذرد

    • سینا

      تا دیروز فتح الفتوح شما بود
      حالا که پوچ بودنش اثبات شده میگین نظام تایید کرده
      متاسفم برات
      ...

    • ایرانی

      نمیدونی چه کسانی خوشحال شدند ؟!همانهایی که هاله یی از نور دیدند وجوگیر شدند! من نمیدونم چطور حزبی هستید که هیچی سردر نمیارید! دوباره زدی ایستگاه کابل! از کریمی قدوسی بپرس بهت میگه!نکنه از طیف شماهم پیشنهاد گرو گذاشتن سندخونه، یابقاالی محلتونوبه طرف اروپایی داده ....!

      پاسخ ها

      • کواکب

        کواکبیان محترم برای‌ خودشیرینی حرفی نزن‌ یا اینکه مثل‌ آدم زبان فهم حرف بزن نظام با ۱۹شرط اساسی برجام بی فرجام را تایید کرد با ۱۹ شرط اساسی و رکین‌‌شما یک شرط از ۱۹ شرط را گوش دادید و اجرایی کردید که حالا برجام برگردن نظام و رهبری میاندازید‌ ......

      • کواکب

        آقای برترین سانسور کنی از انصاف بکلی دورشدید خود دانید

    • بدون نام

      شما فکر میکنی اروپا طرف ایران میگیره اروپا فکر منافع اقتصادی خودش و منافع اقتصادی اروپا همکاری با امریکاست

    • محسن

      شما...تو بیست دقبقه در مجلس برجام رو کردین تو پاچه نظام

    • بدون نام

      ببند دهنتو ، برجام مزخرف رو تو و اربابانت ...به تصویب رسوندید، مگه کور و کر بودی همون موقع رهبر انقلاب فرمودند من به اینها اعتماد ندارم، چرا کر بودبد، چرا کور بودید، ...

    • بدون نام

      طوری صحبت می کنید که انگار خوشحال بودن یک عده علت مشکلات در برجام است اقا مردم عقل دارند و می فهمند شما مزایای برجام را بگویید نه مسایل حاشیه ای را

    • بدون نام

      چون‌با شکست مواجه شده اید به گردن نظام بندازید .شرم هم خوب چیزی هست برا انسان

      پاسخ ها

      • .

        برجام واسه کشور وملت بهترین قرداد بودحداقل نذاشت ژنجانیها بیشتربشن هرچندشما دلواپسان هزار راه واسه دزدی بیت المال پیدامیکنین اگه برجام نبود به بهانه ی بمب اتم بلای که درعرض یه هفته سرعراق اومده دامن گیراین کشور وملت میشدجنگی که شمادلواپسان آرزوشودارین که راحتر غارت کنین

    • بدون نام

      آقای ۰۱:۱۷ لطفا عاقلانه صحبت‌کن چه جنگی چه کشکی . تویه بیسواد بودی که بخاطر نداشتن سواد و فهم کافی با سخنان روحانی فریب خوردی و رای دادی وامثال تو. مگر دشمن جرات میکرد قبل از روحانی به کشور حمله کنه حالا چون روحانی وطن فروش آمده دشمن حمله میکنه ؟؟اگر حمله کنه مطمئن باش روحانی و این دولت گرا داده همانطوری که موقع رفتن به سازمان ملل به دروغ گفت خزانه مملکت خالیست تا دشمن بر ایران قدرتند طمل کند هنوز امثال شما در گوش فیل خوابیده اید وحالی نیستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج