۷۱۶۱۵۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

۱۱ هزار معلم بازنشسته در آموزش و پرورش می‌مانند

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: پیش‌بینی می‌کنیم از حدود ۶۵ هزار فرهنگی که امسال مشمول بازنشستگی هستند، حدود ۱۱ هزار نفر استمرار خدمت داشته باشند.

خبرگزاری فارس: اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی درباره کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه، اظهار کرد: در آموزش و پرورش برای مهر سال ۹۷ با کمبود ۳۰۰ هزار معلم مواجهیم که ۱۹۴ هزار نفر از این کمبود را از طریق ندادن نیرو یا به عبارت دیگر تغییر شاخص‌ها جبران می‌کنیم.

وی بیان اینکه بر این اساس در مهر ۹۷ با کمبود ۱۱۶ هزار معلم مواجه هستیم، گفت: باید منتظر نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشیم که آیا تعداد ردیف استخدامی با برگزاری این آزمون کامل می‌شود یا خیر.

چهاربند در واکنش به این جمله که برخی از معلمان عنوان می‌کنند اضافه تدریس در سال ۹۷ نمی‌گیرند زیرا حق‌التدریس معلمان رسمی با تأخیرهای فراوان پرداخت می‌شود، افزود: سازمان برنامه و بودجه قول داده است که این تأخیرها را برای سال آینده کاهش یابد یا اساساً رفع کند؛ امیدواریم این اتفاق بیفتد و همکارانمان مثل همیشه همکاری و پشتیبانی داشته باشند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در خصوص ادامه همکاری فرهنگیانی که امسال بازنشسته می‌شوند، گفت: برای مهر ۹۷ از فرهنگیانی که آموزشی هستند، دعوت می‌کنیم که ادامه همکاری داشته باشند یعنی خدمتشان استمرار داشته باشد به‌ویژه یک تحولاتی مثل رتبه‌بندی در راه است که می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم از حدود ۶۵ هزار فرهنگی که امسال مشمول بازنشستگی هستند تقریباً حدود ۱۱ هزار نفر استمرار خدمت داشته باشند.

چهاربند درباره بازنشستگی پیش از موعد نیز اظهار کرد: با توجه به نیازی که داریم نباید بازنشستگی پیش از موعد داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب روزگاری بیکاری مردم را بستوح اورده تازه میگن کمبود داریم بازنشسته را نگه میداریم خدایا در این مملکت چه میگذرد خدایا کجایی به داد ملت ایران برس

    • بدون نام

      حالا بفکر افتادن موزه سالمندان درست کنند

    • بدون نام

      این همه آدم تحصیلکرده لیکار داریم، خوب بابا اینا رو استخدام کنید. مگه مجبورید بازنشسته ها رو که دیگه حال و حوصله سروکله زدن با بچه ها رو ندارن نگه دارید؟ نکنه فک و فامیلها و آشناهاتون به ۳۰۰ هزار نفر نمیرسن و دلتون نمیاد افرادی که پارتی ندارن رو استخدام کنید؟

    • بدون نام

      منظور از تغییر شاخص ها افزایش ظرفیت کلاسها به 50 و 60 نفر است. فاجعه است.

    • شکیبه

      جای11000 جوان بیکار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج