جاباما
۷۱۶۱۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اضافه شدن امکان مدیریت کلیپ‌بوردها به ویندوز ۱۰

بدون شک بارها برای‌تان اتفاق افتاده است تا متن یا عکسی را کپی کنید و ناگهان متوجه شوید روی متنی قبلی که کپی کرده بودید و در حافظه داشتید، کپی کرده‌ و آن را از دست داده‌اید. به زودی این موضوع در ویندوز حل خواهد شد.

وبسایت دیجی‌کالامگ - امیرحسین میرزایی: بدون شک بارها برای‌تان اتفاق افتاده است تا متن یا عکسی را کپی کنید و ناگهان متوجه شوید روی متنی قبلی که کپی کرده بودید و در حافظه داشتید، کپی کرده‌ و آن را از دست داده‌اید. به زودی این موضوع در ویندوز حل خواهد شد.

اضافه شدن امکان مدیریت کلیپ‌بوردها به ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ متن‌ها، عکس‌ها یا هر چیزی که کپی کرده باشید و کمتر از ۱ مگابایت حجم داشته باشد را در حافظه‌ی خود ذخیره می‌کند.

جدیدترین نسخه‌ی ویندوز ۱۰، یعنی نسخه‌ی ۱۷۶۶۶ که در Windows Insider عرضه شده است، در کنار آپدیت‌هایی جدید و مختلف، هم‌چنین یک قابلیت تازه برای مدیریت کلیپ‌بورد شما دارد. ویندوز ۱۰ متن‌ها، عکس‌ها یا هر چیزی که کپی کرده باشید و کمتر از ۱ مگابایت حجم داشته باشد را در حافظه‌ی خود ذخیره می‌کند. نکته‌ی جالب‌تر این جاست که می‌توانید برخی از آیتم‌هایی که زیاد کپی می‌کنید، مثل آدرس، تلفن یا ایمیل خاصی را، به صورت پین شده همیشه داشته باشید.

اگر می‌خواهید این قابلیت را تست کنید و نسخه‌ی جدید ویندوز را گرفته‌اید، به Settings و سپس به System و Clipboard بروید. در آن جا تیک Save multiple data-x-items را بزنید و از این پس با فشردن کلید ویندوز و V به تمام آیتم‌هایی که کپی کرده‌اید دسترسی خواهید داشت.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، امکان سینک کردن آنلاین کلیپ‌بورد هم وجود دارد؛ البته بین دستگاه‌هایی که ویندوز دارند.

اضافه شدن امکان مدیریت کلیپ‌بوردها به ویندوز ۱۰

قابلیت ذخیره و استفاده‌ی همزمان از چند آیتم در کلیپ‌بورد، با استفاده از نرم‌افزارهای مختلفی روی ویندوز یا موبایل همین حالا هم ممکن است؛ با این حال مایکروسافت با این آپدیت جدید، کار را برای‌تان راحت‌تر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج