۷۱۶۲۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: تیم فوتسال بانوان به هیچ تیمی رحم نکرد

نایب رئیس و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: بانوان ایران قدرت برتر آسیا هستند و حرف اول را می‌زنند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در آسیا گفت: دختران فوتسال ایران بار دیگر افتخاری برای آسیا و ایران به ارمغان آوردند و قهرمانی خود را با اقتدار به نمایش گذاشتند. اکنون بانوان پا به پای آقایان در آسیا حرف اول را می‌زنند و امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: با این قهرمانی و عملکرد فوق العاده‌ای که بازیکنان داشتند، از این پس باید به سمت بازی‌های جهانی برویم و مطمئنم ملی‌پوشان می‌توانند بهترین عمکلرد را داشته باشند. بازیکنان با سخت‌ترین شرایط و حفظ حجاب اسلامی به مصاف رقبای سرسخت خود رفته و توانستند در این دوره از مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنند. بازیکنان به هیچ تیمی رحم نکردند و با گل‌های زیاد تیم‌ها را پشت سر گذاشتند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال آسیا ادامه داد: معتقدم فیفا باید از این پس جام جهانی فوتسال بانوان را راه‌اندازی کند. چرا که تیم‌ها مرتباً در حال رشد و موفقیت هستند و بانوان ایران از این قاعده جدا نیستند.

وی در پاسخ به این سؤال که تمام جوایز برترین‌ها به ایران اختصاص داده شد و جای جایزه بهترین دروازه‌بان خالی بود، اظهار داشت: پیشنهاد دادیم که این اتفاق بیفتد و از دوره‌های بعدی بهترین دروازه‌بان نیز انتخاب می‌شود. از لحاظ آمار و عملکرد به نظرم فرزانه توسلی بهترین بازیکن و دروازه‌بان بود که از وی حتماً تقدیر خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا پورسنایی

      دم رئیس فوتسال آسیا جناب کفاشیان گرم که برای ایران از جان مایه گذاشت ایران باید بدونه اگه ایشون رئیس نبود مگه قهرمانی دختران میسر میشد آنقدر میخ به کفش تیم ایران فرو میکردند که نابود بشه ولی رئیس اونجا بود کی جرات داشت خداوکیلی خیلی پشت بچه ها بود درود به شرفت که ریاست برات مهم نیست کیاست برات مهمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج