۷۱۶۲۵۳
۲۱ نظر
۵۰۵۹
۲۱ نظر
۵۰۵۹
پ

سرنوشت پرونده رمالی که به زنان تجاوز می‌کرد

مردی که با تشکیل حلقه‌ای خاص با همدستی همسرش، زنان و دختران جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، در حالی برای بار دوم حکم اعدامش مورد تأیید قرار گرفت که قبلا به اتهام دیگری به اعدام محکوم شده‌ بود.

روزنامه شرق نوشت: مردی که با تشکیل حلقه‌ای خاص با همدستی همسرش، زنان و دختران جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، در حالی برای بار دوم حکم اعدامش مورد تأیید قرار گرفت که قبلا به اتهام دیگری به اعدام محکوم شده‌ بود.

مردي میانسال با شکایت زنی جوان بازداشت شد. این زن وقتی به مأموران مراجعه کرد، گفت از سوی مردی که مدعی است علم ماورایی دارد، مورد آزار و اذیت قرار گرفته ‌است. او گفت: من با شوهرم اختلافات زیادی داشتم و شوهرم مرد وفاداری نبود، اما از آنجا که او را دوست داشتم نمی‌خواستم از او جدا شوم؛ یک نفر به من گفت مردی در تهران زندگی می‌کند که به همراه همسرش مشکلات زنان و دخترانی مانند من را با دعا و علم ماورایی که دارد حل می‌کند. من هم از آنجا که به شدت احساس تنهایی می‌کردم و حال خوبی نداشتم، تصمیم گرفتم به آنجا بروم. همسرش هم در دفتر کارش که در خیابان گاندی بود، حضور داشت.

زن طوری رفتار می‌کرد که هیچ‌کس متوجه نمی‌شد او دروغ می‌گوید یا ممکن است قصد گول‌زدن داشته‌ باشد. زنان زیادی هم آنجا بودند. من هم اعتماد کردم و پول کلانی را که خواسته ‌بودند، دادم. با اینکه پرداخت این پول برایم به‌شدت سخت بود اما چون زندگی‌ام داشت از هم می‌پاشید، با خودم گفتم هر راهی را که بشود می‌روم. وقتی وارد اتاق مرد میانسال شدم، او ابتدا حرف‌هایی زد و چیزهایی به من گفت و بعد از من خواست آبی را که روی میز بود، بنوشم. او گفت هرکاری می‌کند، برای این است که بدی‌ها از بدن من خارج و زندگی‌ام دوباره روبه‌راه شود. من نیمه‌بیهوش بودم، وقتی به خودم آمدم متوجه شدم مورد تعرض قرار گرفته‌ام. حالم خیلی بد شد؛ وقتی از دفتر بیرون آمدم چندروزی در حالت عادی نبودم تا اینکه تصمیم گرفتم شکایت کنم.

شاکی ادامه داد: این مرد با همکاری همسرش کلاس‌هایی را تشکیل و راه‌های عجیبی به زنان و دختران برای خارج‌کردن اضطراب و بدی‌ها یاد می‌دهد و تا جایی که متوجه شدم، با خیلی از کسانی که به او مراجعه کرده‌اند، رابطه برقرار کرده‌ است. بعد از شکایت این زن مأموران تحقیقات بیشتری را انجام دادند و متوجه شدند زوج متهم از مدت‌ها قبل با اجاره دفتری اقدام به جذب زنان و دخترانی مي‌كنند که در خانواده درگیری‌هایی دارند یا به مشکلات روحی و روانی دچار هستند و از آنها پول‌های کلان می‌گیرند و مرد نیز این زنان را مورد تعرض قرار می‌دهد. به این ترتیب این زوج بازداشت شدند.

مرد میانسال ابتدا منکر رابطه شد و گفت به خاطر مطالعاتی که داشته، به افرادی که مشکل داشتند آموزش می‌داد که چطور به پاکی برسند. در این اثنا شکایت‌های متعدد دیگر که به پلیس ارائه شد، نشان داد متهم دروغ می‌گوید و به زنان تعرض هم کرده ‌است. ضمن اینکه همسر متهم که خودش به اتهام معاونت در تشکیل کلاس‌های رمالی بازداشت شده ‌بود، اعتراف کرد در این کار با همسرش همدستی می‌کرد. او گفت: وقتی فهمیدم همسرم به این زنان تعرض می‌کند، برای ساکت‌کردن من نیمی از پولی را که از این راه به دست می‌آورد، به من می‌داد. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی درخصوص اتهام افساد فی‌الارض به دادگاه انقلاب فرستاده شد و متهمان پای میز محاکمه رفتند. مرد میانسال به اعدام محکوم شد و این حکم در دیوان عالی کشور هم مورد تأیید قرار گرفت این در حالی بود که اتهام دیگری مبنی بر تجاوز به مرد میانسال وارد شده‌ بود که پرونده در این خصوص به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد.

با توجه به اتهام وارده و با حضور شکات جلسه رسیدگی در شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران تشکیل شد. متهم در جلسه رسیدگی تجاوز به عنف را رد کرد و مدعی شد شاکیان خودشان به برقراری رابطه رضایت داشتند اما بر اساس مدارک موجود در پرونده و گفته‌های شکات رأی بر اعدام این مرد و همچنین ۲۵ سال حبس برای همسرش صادر شد؛ رأی صادره با اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور رفت اما قبل از بررسی پرونده تجاوز در دیوان‌عالی کشور حکم اعدام مرد میانسال به اتهام افساد فی‌الارض که در دادگاه انقلاب صادر شده ‌بود، اجرا شد. در نهایت دیوان عالی کشور حکم اعدام مرد میانسال به اتهام تجاوز را هم مورد تأیید قرار داد و حکم ۲۵ سال حبس همسرش هم ابرام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی به روزایران وایرانی بزرگ اومده

    • بدون نام

      این حرامزاده باید وسط شهر چند بار اعدام شود

    • بدون نام

      وای خدا چه مملکتی داریم ادم چقدر بایدبا ترس زندگی کند!!!؟

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      ‌واقعا متاسفم برای همسر که هیچ حرفی نمیزد وقتی شوهرش به زنای دیگه تجاوز میکرد .

      پاسخ ها

      • م خسروی

        وا. یعنی کسیکه تلویزیون داره سینما نمیره

      • بدون نام

        چرا خسروی جان حتما میره ولی هیچ جای دنیا سینما فقط مال مردها نیست زن ها هم دوست دارن و میرن سینما

        شما که احیانا مشکلی نداری

      • بهزاد قنبری تهران

        با سلام و احترام گندم جان 15 ساله دوست دارم خداوکیلی و راست و حسینی بگی که چند مرتبه جهت گشودن بخت به حضور این رمال ها و آیینه بین ها تشریف برده اید، یکی هم تعجب اینه که چند سال است سرکار هنوز 15ساله ای، خدایت شاهد جواب این دو پرسش را بگو خداوند حفظت کند و همیشه سلامت باشی،

      • بهزاد قنبری تهران

        با سلام و احترام گندم جان 15 ساله دوست دارم خداوکیلی و راست و حسینی بگی که چند مرتبه جهت گشودن بخت به حضور این رمال ها و آیینه بین ها تشریف برده اید، یکی هم تعجب اینه که چند سال است سرکار هنوز 15ساله ای، خدایت شاهد جواب این دو پرسش را بگو خداوند حفظت کند و همیشه سلامت باشی،

      • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

        با سلام و عرض ادب به آقای (بهزاد قنبری تهران) من اصن پیش اینا نمیرم و ۴ اردیبهشت امسال رفتم توی سن ۱۵سالگی.... امیدوارم در زندگی موفق باشید ♡♡

    • زهرا

      خدالعنت کنه همچین کسانی رو.وای خدایا داریم به کجا میریم خدابه داد بچه های ما برسه که چطورمیخان‌زندگی کنن تواین مملکت.واقعا گندش دراومده

    • بدون نام

      اینارو درملا عام باید اعدام کرد وتلویزیون هزاربارنشون بده! اماخانمهایی که هنوز ایمان دارن به اینجورادمامراقب باشید وفقط نگیداین یکی بااون فرق میکنه ، اینقدرنجیبه!!! منظور رمال بعدی که دیدیدبزنیدتودهنش. !بخدا همه شون منحرف هستند وبرای دعاو رفع گرفتاری اینهمه کتاب و بخصوص ازمرحوم بهجت هست! نریدسراغ اینا

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      زیاد هستند که رمالی وسحرمیکنند وبه زنان ودختران رابطه جنسی برقرار میکنند به عنوان سحرصبی میباشد که ازاسپرم زن و مرد سحردرست میکنند باید همشان اعدام بشوندچون مفسد فی الأرض ونوامیس مردم میباشند

    • بدون نام

      گندم چی میگی همسرحرفی نمیزدوشوهر....! زنه اماده ش میکرده برای مردک کثیف! زنه هم اعدام بشه چون اون پولارو میگرفته سهم شوهرشم بااغفال زنان ودختران رو دراختیارشوهرش میذاشته! پارسال کامل خوندیم.

    • بی نام

      بعضی از زنها چقدراحمق و خرافاتی هستند که ایجور جاها میرن.واقا حقشون بوده.

      پاسخ ها

      • صادق

        چه ادمهای کثیفی وچه زنان نادانی درکشور عزیزمان زندگی میکنند ای دولتمردان بخاطر خدا فرهنگسازی بکنید

      • بدون نام

        ههههه نه مردان اصلا اهل این خرافات نیستن و این جور جاها نمیرن
        از فوتبال بگیر تا سیاست از بیسواد بگیر تا دکترا همه درگیر همین رمال ها هستن

      • بدون نام

        لعنت برزنان جادوگر.

      • بدون نام

        بدون نام 17:28 هلاک کردی خودت رو کمی آب خنک بخور سقط نشی

    • بدون نام

      معلم راز لایک.

    • بدون نام

      17.19
      راز خانم لایک.راستی مهتاب دیگه جرات نظر
      دادن ندارد.

    • منوچهر

      باید زنه هم اعدام می شد چون زنها را براحتی اغفال می کرده برای شوهرش .... زنه کثیف تراز شوهرش بوده حکم اعدامه
      اعدام نه ۲۵سال زندان اع__________دام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج