۷۱۶۲۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ناظم‌الشریعه: باید برای شاگردان مظفر همه کار کرد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: به‌نظرم جدال بانوان ایران و بانوان کشور‌های دیگر نابرابر است، بانوان ما ضمن رعایت شئونات اسلامی بازی ‌می‌کنند که کار بزرگ و سختی است.

خبرگزاری میزان: سید محمد ناظم‌الشریعه، در خصوص قهرمانی روز گذشته تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: واقعا به این بانوان تبریک می‌گویم. کاری که آنها کردند خیلی سخت بود. بانوان ما با شرایطی که دارند کار بزرگی را کردند و جای تقدیر دارد.

وی افزود: به‌نظرم جدال بانوان ایران و بانوان کشور‌های دیگر نابرابر است. بانوان ما ضمن رعایت شئونات اسلامی بازی ‌می‌کنند که کار بزرگ و سختی است. به همین دلیل است که می‌گویم جدال آنها با دیگر تیم‌های دنیا نابرابر است. امیدوارم مردم از این بانوان پرافتخار حمایت کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال مردان ایران در مورد اینکه مسئولان مربوطه باید برای بانوان فوتسالیست ایران چه کار‌هایی را انجام دهند، گفت: قبل از شرکت کردن تیم ملی فوتسال بانوان برای آنها چند بازی دوستانه برگزار کردند و دیدیم که پاسخ مثبتی هم گرفتند. این به معنی این است که هر چقدر تدارکات بهتری داشته باشیم، نتیجه بهترین خواهیم گرفت. باید به این بانوان بها داد و برای آنها همه کار کرد.

ناظم‌الشریعه در ارتباط با اینکه آیا باید برای بانوان فوتسالیست ایران که قهرمان آسیا شدند، پاداشی در نظرگرفته شود یا خیر، تصریح کرد: باید به این بانوان امکانات و پاداش خوب بدهند. همین قهرمانی از روز گذشته تا الان باعث شده نشاط به جامعه بیاید و بانوان ایران شاداب‌تر شوند. مردم از این قهرمانی ذوق کردند و این خیلی خوب است. ممکن است که خیلی‌ها با این قهرمانی به سمت فوتسال بیایند و فرزندان خود را به این ورزش سوق دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج