۷۱۶۲۸۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

انصاری: من هم به آتش رفتار عبدولی سوختم

دیدار سعید عبدولی با ایمان انصاری كشتی‌گیر جوان تهرانی به جنجال كشیده شد و حرف و حدیث‌های فراوانی را به دنبال داشت. در همین رابطه با كشتی‌گیر جوان و مستعد تهران به گفت‌وگو نشستیم ولی تلاش‌مان برای شنیدن سخنان سعید عبد ولی بی‌نتیجه بود.

خبرورزشی: دیدار سعید عبدولی با ایمان انصاری كشتی‌گیر جوان تهرانی به جنجال كشیده شد و حرف و حدیث‌های فراوانی را به دنبال داشت. در همین رابطه با كشتی‌گیر جوان و مستعد تهران به گفت‌وگو نشستیم ولی تلاش‌مان برای شنیدن سخنان سعید عبد ولی بی‌نتیجه بود. قطعاً فرصت پاسخگویی و شنیدن مطالب قهرمان جهان و نفر المپیك نیز محفوظ است و هرگاه موفق به گفت‌وگو با سعید عبد ولی شدیم، گفته‌های او را نیز به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسانیم. انصاری به خبرورزشی گفت:

* ما تهرانی‌ها یك خصلت خیلی خوب داریم و آن هم مهمان‌نوازی ماست. آقای عبد ولی هم در تهران مهمان بودند و من هم به فرمایش بزرگان دین‌مان، كوچكترین بی‌ادبی یا حرمت‌شكنی نسبت به مهمان‌های كشتی تهران نكردم.

* متأسفانه من به آتش عصبانیت و رفتار خشونت‌آمیز سعید عبد ولی سوختم و داوران بی‌دلیل مرا نیز دیسكالیفه كردند. گویا می‌خواستند به هر شكل ممكن به غائله فیصله بدهند و اصلاً برای‌شان مهم نبود كه من بی‌تقصیر بودم و هیچ نقشی در آن اتفاقات نداشتم.

* تا ۵ صبح خوابم نمی‌برد. وقتی در راهروی مجموعه به من و برادرزاده كوچكم حمله شد، او آن‌چنان ترسیده بود كه هنوز هم در شوك است و فقط مبهوت نگران به در و دیوار نگاه می‌كند.

* من هم كتك خوردم، هم دیسكالیفه شدم، هم باید به كمیته انضباطی بروم. این‌ها اصلاً جای نگرانی ندارد چون مطمئن هستم هم فدراسیون كشتی، هم كمیته انضباطی، هم شورای فنی، كمیته فنی و كادر فنی تیم ملی خدا و وجدان را مدنظر می‌گیرند تا هیچ حقی از كسی تضییع نشود. من فقط دلم برای برادرزاده كوچكم می‌سوزد كه توقع چنین رفتار و برخوردهایی را از قهرمان جهان و المپیك نداشت.

* من همان‌جا هم گفتم اصلاً انتظار چنین رفتاری را نداشتم. من خیلی خوشحال بودم كه شرایطی فراهم شده و می‌توانم با قهرمان جهان و المپیك كه یك زمانی كشتی‌های او را به عنوان یك الگوی جسارت و جنگندگی تماشا می‌كردم، حالا می‌خواهم با او كشتی بگیرم.

* كادر فنی تیم ملی شاهد هستند كه من در تمرینات چقدر تلاش كردم و زحمت ‌كشیدم تا به تیم ملی برسم و مدال‌آور شوم اما متأسفانه الان دارم چوب اشتباه دیگران را می‌خورم.

* از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجیدم و خیلی برایم غرورانگیز بود كه با سعید عبد ولی كشتی بگیرم اما فكر می‌كنم او اصلاً نمی‌خواست من مقابل او با جان و دل كشتی بگیرم و شاید به خاطر اینكه من از خود او درس گرفته بودم كه برای كسب پیروزی تا پای جان بجنگم و یك قدم عقب‌نشینی نكنم، ناراحت شد و همین عصبانیت باعث چنان رفتاری شد.

* فقط از مسئولان محترم خواهش می‌كنم، به گونه‌ای تصمیم‌گیری كنند تا بیش از این در حق من اجحاف نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir

      من خیلی عبدولی دوست داشتم ولی از اون روز ازش حالم بهم میخوره من تو سالن بودم هم خودش هم داداش ابروی کشتی بردن از این که میره کفشای مردم واکس میزنه ادا در میاره دیگه مورد قبول نیست پهلون پشمک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج