۷۱۶۲۸۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

هم آقا و هم خانم آسیا شدیم!

تیم فوتسال بانوان ایران دیروز مقتدرانه ژاپن را در فینال دومین دوره قهرمانی آسیا شکست داد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

خبرورزشی: در فوتسال مردان تیم كشورمان با ۱۲ قهرمانی بی‌رقیب است و در دوره اخیر نیز با بردهای پرگل مقابل دیگر مدعیان قاره‌ كهن جام قهرمانی را بالای سر برد و این اتفاق در فوتسال بانوان هم رخ داد و شاگردان شهرزاد مظفر با پیروزی پرگل بر ژاپن قهرمان آسیا شدند. بانوان كشورمان كه با وجود همه محدودیت‌ها پای به این مسابقات گذاشتند از همان ابتدای بازی‌ها چهره یك مدعی را به خود گرفتند. این تیم البته آماده‌سازی خوبی برای بازی‌ها داشت و چند دیدار تداركاتی با تیم‌های اروپایی و آسیایی تیم كشورمان را برای بازی‌ها به مرز آمادگی رساند. حالا و با قهرمانی فوتسال بانوان چند روزی حرف درباره قهرمانی این شیرزنان است و دیدیم كه بعد از بازی‌ها هم شاهد پیام‌های تبریك مسئولان بودیم اما این بانوان هم چند روزی در كانون توجه قرار دارند و به فراموشی سپرده می‌شوند.

كما اینكه فدراسیون فوتبال هنوز پاداش قهرمانی تیم مردان در آسیا را نداده و معلوم نیست برای بانوان هم پاداشی در نظر گرفته و چه زمانی آن را به ملی‌پوشان می‌دهد. در هر صورت این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اجازه ندهیم ملی‌پوشانمان دلسرد شده و به آنها انگیزه بدهیم. بانوان ایرانی در فوتسال نشان دادند كه این رشته در خون ایرانی‌‌هاست فرقی هم ندارد زن باشند یا مرد و ما هم آقای فوتسال آسیا هستیم و هم خانم فوتسال آسیا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر زنان و مردان بی ادعا درود ❤❤❤❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج