جاباما
۷۱۶۳۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد کفاشیان برای برگزاری جام جهانی فوتسال

رئیس کمیته فوتسال آسیا با تمجید از عملکرد تیم ملی بانوان در جام ملت‎های آسیا که با قهرمانی همراه بود، گفت: معتقدم فیفا باید از این پس جام جهانی فوتسال را راه اندازی کند.

خبرگزاری مهر: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: دختران فوتسال ایران بار دیگر افتخاری برای آسیا و ایران به ارمغان آوردند و قهرمانی خود را با اقتدار به نمایش گذاشتند. اکنون بانوان پا به پای آقایان در آسیا حرف اول را می زنند و امیدوارم این موفقیت ها ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: با این قهرمانی و عملکرد فوق العاده ای که بازیکنان داشتند از این پس باید به سمت بازی های جهانی برویم. مطمئنم ملی پوشان می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند. بازیکنان با سخت ترین شرایط و حفظ حجاب اسلامی به مصاف رقبای سرسخت خود رفته و توانستند در این دوره از مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنند. آنها به هیچ تیمی رحم نکردند و با گل های زیاد تیم ها را پشت سر گذاشتند.

رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی تصریح کرد: معتقدم فیفا باید از این پس جام جهانی فوتسال را راه اندازی کند. چرا که تیم ها مرتبا در حال رشد و موفقیت هستند و بانوان ایران از این قاعده جدا نیستند.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که «تمام جوایز برترین ها به ایران اختصاص داده شد و جای جایزه بهترین دروازه بان خالی بود»، گفت: پیشنهاد دادیم که این اتفاق بی افتد و از دوره های بعدی بهترین دروازه بان نیز انتخاب می شود. از لحاظ آمار و عملکرد به نظرم فرزانه توسلی بهترین بازیکن و دروازه بان بود که از وی حتما تقدیر خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج