۷۱۶۳۴۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

شیربیگی: خانم گلی آسیا حس دیگری داشت

جمعی از بازیکنان فوتسال بانوان پس از کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا این قهرمانی را افتخار بزرگ برای تیم ملی بانوان عنوان کردند وخواستار حمایت بیشتر مسئولان از این تیم شدند.

ایسنا: جمعی از بازیکنان فوتسال بانوان پس از کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا این قهرمانی را افتخار بزرگ برای تیم ملی بانوان عنوان کردند وخواستار حمایت بیشتر مسئولان از این تیم شدند. سارا شیربیگی، خانم گل جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: زمانی که ۹ گل در جام ملت‌های آسیا به ثمر رساندم و "خانم گل" این مسابقات شناخته شدم حس بسیار خوبی برای من بود. البته من در چند دوره لیگ خانم گل مسابقات شده بودم اما خانم گل آسیا شدن حس دیگری داشت. من بسیار خوشحال هستم که در فینال بازی ایران و ژاپن که بازی بسیار حساسی بود با عملکردم به قهرمانی تیم ملی کمک کردم و این مساله من را بسیار خوشحال کرد.

شیربیگی: خانم گلی آسیا حس دیگری داشت
سارا شیربیگی

نسیمه غلامی، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ایران نیز ، گفت‌: بالا بردن جام قهرمانی افتخار بزرگی برای تیم‌ ‌ملی است و واقعا احساس غرور می‌کنم. من بسیار خوشحالم این که مورد حمایت مردم قرار گرفتیم و توانستیم بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی ادامه‌ داد: در جام ملت‌های فوتسال آسیا دبل کردن افتخار بزرگی برای من بود و از تک تک بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم. واقعا نمی دانم خوشحالی خود را چگونه ابراز کنم.

شیربیگی: خانم گلی آسیا حس دیگری داشت
نسیمه غلامی

فرزانه توسلی، دیگر بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم دروازه‌بان بزرگ در فینال و رده بندی می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. من از این که دیدم همه از عملکرد تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان راضی هستند، خوشحالم. به ویژه‌ در طی یک سال اخیر فدراسیون نگاه ویژه‌ای به تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان داشت و این نگاه ویژه‌ را می‌توان از بازی‌های دوستانه و اردوهای منظمی که فدراسیون در طی این مدت برای تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان در نظر گرفته بود، مشاهده کرد.

این دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان در پایان، افزود: امیدوارم فدراسیون بعد از این نیز نگاه ویژه‌تری از تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان داشته باشد ، زیرا بچه‌های ما در این جام ثابت کردند لیاقت بیشتر از اینها را دارند و اگر مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند، حتی در جهان نیز می‌توانند صاحب سبک شوند.

شیربیگی: خانم گلی آسیا حس دیگری داشت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا قوت قهرمانان بی ادعا اقایان یکم از خانمها یاد بگیرید همه چیز پول نیست

    • بدون نام

      با درود و ارادت به شیرزنان فوتسال، قهرمان آسیا، به تک تک آنان و مسئولین مربوطه و به مردم رنجدیده و محروم از خوشحالی های معمولی و شادی، تبریک میگویم.. دختران ایران سرافراز، ازینکه شادمان کردید بسیار سپاسگزاریم. تمام مردم جهان قهرمانی و بازی زیبای ایرانیان را دیدند بجز مردم خود ایران.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج