۷۱۶۳۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حدادی: اردوی چین دردی از بسکتبال ما دوا نمی‌کند

بهترین بازیکن بسکتبال آُسیا گفت: حضور در اردوی چین و بازی با تیم‌های آنها دردی از ما دوا نمی‌کند و باید به فکر اروپایی‌ها باشیم.

خبرگزاری فارس: حامد حدادی در مورد شرایطش اظهار داشت: بعد از پایان مسابقات غرب آسیا دست به توپ نشده بودم اما در سفری که خارج از کشور داشتم تمرین کردم که بیشتر بدنسازی بود. از آمادگی بسکتبالی در حال حاضر به دور هستم اما فرصت زیادی تا مسابقات مانده و می‌توانم خودم را برسانم.سایر نفرات بیشترین تمرینات انفرادی داشتند و آماده‌تر به نظر می‌رسند. ولی در گذشته این مشکل را داشتیم که در تعطیلات فصل بچه‌ها نمی‌توانستند در سالن اختصاصی تمرین کنند اما خوشبختانه در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

وی ادامه داد:‌به نظر من اردوها یک مقدار زود شروع شد اما به هر حال تصمیم مربیان است به نظرم اردوی مقطعی بیشتر جواب می‌دهد چون مسابقات لیگ زودتر تمام شده بود به همین دلیل مربیان تصمیم گرفتند بچه‌ها از شرایط خوبی بدنی دور نباشند.

بهترین بازیکن آسیا در مورد اعزام تیم ملی به تورنمنت چین اظهار داشت:‌خودم به شخصه مخالف حضور در تورنمنت‌های چین هستم چون واقعا هیچ چیزی برای بسکتبال ما ندارد آنها تیم دوم وسوم خود را مقابل ما قرار می‌دهند، اما ما تیم اصلی را می‌بریم آنها می‌توانند به خوبی آنالیز کنند. یادم هست سال ۲۰۱۵، یک هفته به چین رفتیم و آنها تیم ب خودشان را مقابل ما قرار دادند در حالی که ما می‌خواستیم با تیم اصلی آنها بازی کنیم.متأسفانه در همان بازی‌ها ما را آنالیز کردند.امیدوارم اسپانسرهای خوبی وارد بسکتبال شوند و بتوانیم چند تیم خوب اروپایی را به کشور دعوت کنیم. به نظرم سفر چین و از این دست سفرها دردی از بسکتبال ایران دوا نمی‌کند.ما نیاز به بازی با تیم‌های اروپایی یا اردو در اروپا داریم چون چیزهای زیادی یاد می‌گیریم.

وی ادامه داد: ما در سال ۲۰۰۷، ۲۵ بازی انجام دادیم که تنها دو برد داشتیم اما واقعاً بدن‌هایمان آب‌دیده شد و به تجربه بچه‌ها افزوده شد پس از آن سال ۷ سال ما قهرمان آسیا شدیم یعنی همان بازی‌ها در سال ۲۰۰۷، ۷ سال تیم ملی را عظیم کرد.ما باید یک مقدار بیشتر هزینه کنیم تا به موفقیت‌های بیشتری برسیم. سفر ما به چین فقط باعث می‌شود آنها ما را به خوبی آنالیز کنند.

حدادی در مورد بازی‌های آسیایی عنوان کرد: اولین مدالی که برای تیم ملی گرفتیم سال ۲۰۰۶در بازی‌های آسیایی بود سال ۲۰۱۴ هم یکسری اتفاقات در فینال افتاد و اینکه خودمان هم بد بودیم نتوانستیم به مدال طلا برسیم اما برای این دوره انگیزه خاصی داریم یک کار ناتمام داریم که باید تمام کنیم و مدال طلای بازی‌های آسیایی را کسب کنیم. اگر طلای آسیایی را هم کسب کنیم کارمان تمام است.

وی تأکید کرد: ما هر چقدر اردو برگزار کنیم و مسابقه دهیم به سود ما است اما باید شرایط خوبی داشته باشند به عنوان مثال ویلیام جونز یا از این دست تورنمنت‌ها به درد کسی نمی‌خورد.اینکه می‌گویند تیم‌های اروپایی می‌آیند چندان درست نیست چون آنها با تیم‌های دوم و سوم خود حضور پیدا می‌کنند و نمی‌توانند برای ما مفید باشد. باید برنامه خاصی داشته باشیم و چند تیم اروپایی دعوت کنیم تا اسپانسرها هم مشتاق شوند که سرمایه‌گذاری کنند. اینکه می‌گویند ما پول نداریم و اسپانسر به سمت‌مان نمی‌آید درست نیست ما باید خودمان کار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج