جاباما
۷۱۶۴۲۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رندر‌های جدید آیفون اس‌ای ۲۰۱۸ اپل

با توجه به جدیدترین رندرهای منتشر شده از سوی سازنده‌ی مطرح لوازم جانبی به نام Olixar و یک فروشگاه با نام Mobile Fun، اینگونه به نظر می‌رسد که آیفون اس ای ۲۰۱۸ اپل از یک نمایشگر لبه به لبه با طراحی ناچ استایل برخوردار بوده که با فیس آی دی تکمیل می‌شود. با توجه به اینکه نسل پیشین آن از ظاهر قدیمی شکلی همچون آیفون ۵ اس برخوردار بود، این خبر می‌تواند برای علاقه‌مندان به گوشی های آیفون اپل جذاب باشد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: رندرهای جدیدی از قاب محافظ ژله‌ ای آیفون اس ای ۲۰۱۸ اپل (Apple iPhone SE ۲۰۱۸) یا همان آیفون اس ای ۲ به انتشار رسیده که می‌تواند به طور کامل طراحی پشتی این گوشی را نیز به نمایش بگذارد.

با توجه به جدیدترین رندرهای منتشر شده از سوی سازنده‌ی مطرح لوازم جانبی به نام Olixar و یک فروشگاه با نام Mobile Fun، اینگونه به نظر می‌رسد که آیفون اس ای ۲۰۱۸ اپل از یک نمایشگر لبه به لبه با طراحی ناچ استایل برخوردار بوده که با فیس آی دی تکمیل می‌شود. با توجه به اینکه نسل پیشین آن از ظاهر قدیمی شکلی همچون آیفون ۵ اس برخوردار بود، این خبر می‌تواند برای علاقه‌مندان به گوشی های آیفون اپل جذاب باشد. اما سوال بزرگی که در ذهن ما شکل گرفته این است که آیا آیفون اس ای ۲ همانند همین رندرها و تصاویری است که می‌بینیم یا این تصاویر شایعه‌ای بیش نیستند؟!

رندر‌های جدید آیفون اس‌ای ۲۰۱۸ اپل

در حالی که رندرهای منتشر شده از سوی شرکت Olixar، محافظ نمایشگر این گوشی را به تصویر می‌کشیدند، اما حالا نخستین رندرهای قاب پشتی مربوط به آیفون اس ای 2018 اپل توسط Mobile Fun به انتشار رسیده است که می‌توانیم با طراحی پشت این گوشی نیز آشنا شویم. این قاب که گفته می‌شود 8.23 دلار قیمت دارد، در رنگ‌های آبی، صورتی، مشکی و بی‌رنگ به فروش خواهد رسید که همگی 100 درصد شفاف هستند. نکته جالب اینکه شما همین حالا نیز می‌توانید این قاب های محافظ ژله ای را پیش خرید کنید.

دوربین تک لنزی در آیفون اس ای ۲۰۱۸ اپل

اما مهم‌تر این که با تماشای قاب پشتی نسل جدید iPhone SE، باید شایعات مربوط به حضور دوربین دوگانه بر روی آن را به دور بریزیم. با توجه به این رندرهای جدید، آیفون اس ای 2018 اپل از دوربین تک لنزی همراه با یک فلاش در قسمت پشتی خود میزبانی می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد لنز دوربین این گوشی نیز حالا بزرگ‌تر از نسل پیشینش شده است که نویدبخش پیشرفت‌هایی در این بخش خواهد بود. اعتقاد ما بر این است که بدنه‌ی این گوشی جمع و جور از جنس شیشه طراحی شده است.

آیفون اس ای 2018 اپل می‌تواند از قیمتی به مراتب کمتر از آیفون های عرضه شده در سال گذشته برخوردار باشد. این می‌تواند استراتژی خوبی برای بازارهای ضعیف همچون هند باشد تا عاشقان آیفون های اپل بتوانند با هزینه‌ای کمتر نیز صاحب یکی از گوشی های این شرکت کوپرتینویی شوند. هند هم اکنون صاحب دومین بازار بزرگ موبایل در جهان است،‌ اما به دلیل ضعف اقتصادی کاربران بیشتر به دنبال گوشی هایی هستند که از قیمت کمتری برخوردارند. نکته‌ی جالب توجه دیگر این که اپل تصمیم دارد تولید تعداد نامشخصی از گوشی های آیفون SE جدید خودش را در کشور هند انجام داده و با زدن برچسب «ساخت هند» بر روی آن‌ها، به مردم این کشور نیز کمکی کرده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج