جاباما
۷۱۶۵۰۱
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

ساخت سریعترین نسخه از سریعترین ماشین جهان

بر اساس آمار و ارقام، اتومبیل Demon ساخته کمپانی دوج از نظر شتاب گیری سریعترین اتومبیل جهان به حساب می آید. این ماشین به خودی خود با توجه به توانایی های بی نظیر فنی یک غول سریع و خشن به حساب می آید اما در دنیای اتومبیل ها هیچ سقفی وجود ندارد. در نتیجه کمپانی هنسی تصمیم گرفته نسخه ای تقویت شده از سریعترین ماشین جهان را تولید کند و حاصل کار این شرکت حالا معرفی شده است.

وبسایت سخت افزار: بر اساس آمار و ارقام، اتومبیل Demon ساخته کمپانی دوج از نظر شتاب گیری سریعترین اتومبیل جهان به حساب می آید. این ماشین به خودی خود با توجه به توانایی های بی نظیر فنی یک غول سریع و خشن به حساب می آید اما در دنیای اتومبیل ها هیچ سقفی وجود ندارد. در نتیجه کمپانی هنسی تصمیم گرفته نسخه ای تقویت شده از سریعترین ماشین جهان را تولید کند و حاصل کار این شرکت حالا معرفی شده است.

ساخت سریعترین نسخه از سریعترین ماشین جهان

جان هنسی و مهندسین کمپانی وی برای تقویت یکی از قدرتمندترین اتومبیل های جهان یک سوپرشارژر با گنجایش 4.5 لیتر را به پیشرانه Demon اضافه کرده اند. برای مقایسه کافیست بدانید سوپرشارژی اصلی به کار گرفته شده در این خودرو 2.7 لیتر حجم دارد. همچنین با کاهش 20 درصدی وزن و بهینه سازی موتور، توان تولیدی به 1056 اسب بخار در کرانک افزایش یافته است. سیستم انتقال هوا، استفاده از فولاد ضد زنگ در هدر، بهینه سازی و ارتقای پمپ بنزین و انژکتورها و همچنین بهینه سازی ECU از دیگر موارد تغییر یافته در این نسخه اختصاصی هنسی دمون هستند. اما نتیجه همه این تغییرات؟ شکستن رکورد طی کردن یک چهارم مایل ثبت شده توسط دمون اصلی به میزان 0.17 ثانیه و افزایش حداکثر سرعت به دست آمده در این تست به اندازه 10 کیلومتر در ساعت است. احتمالا لازم به گفتن نیست که Demon هنسی از بوگاتی شیرون با شتاب صفر تا صد 2.4 ثانیه ای و P100D تسلا با 2.3 ثانیه نیز در شتاب گیری سریعتر عمل می کند.

ساخت سریعترین نسخه از سریعترین ماشین جهان

قیمت این خودروی اختصاصی توسط هنسی اعلام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مال کدوم کشوره؟؟

      پاسخ ها

      • b

        ساخت شرکت سایپا ،

    • بدون نام

      الکی نگو بوگاتی سریعترینه

    • بدون نام

      یو اس آ

    • نوید

      دقيقا چی شد؟ یک چهارم مایل در 0.17ثانیه!!!!!؟؟؟؟یعنی حدود 400 متر در 0.17ثانیه اين اشتباه تایپیه یا لپی؟؟!!خخخخخ فکر کنم 17ثانیه درست باشه ،،موافقاش دست بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج