جاباما
۷۱۶۵۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۱)

شیائومی در چین یک برند سبک زندگی است. آن‌ها هر چیزی را از پلوپز گرفته تا ربات وکیوم تولید می‌کنند. این برند تولیدکننده‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات است که تحت اکوسیستمی به نام Mi به فروش می‌رساند؛ اکوسیستمی که در آن شیائومی با دیگر تولیدکنندگان سخت افزاری چینی یا ارتباط برقرار می‌کند یا در آن‌ها سرمایه گذاری می‌کند.

وب سایت گجت نیوز: شرکت چینی شیائومی علاوه بر گوشی هوشمند، گجت های مختلفی را به تولید می‌رساند. به همین بهانه در این مقاله قصد داریم شما را با ۱۰ مورد از مهمترین محصولات شیائومی آشنا کنیم. شیائومی در چین یک برند سبک زندگی است. آن‌ها هر چیزی را از پلوپز گرفته تا ربات وکیوم تولید می‌کنند. این برند تولیدکننده‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات است که تحت اکوسیستمی به نام Mi به فروش می‌رساند؛ اکوسیستمی که در آن شیائومی با دیگر تولیدکنندگان سخت افزاری چینی یا ارتباط برقرار می‌کند یا در آن‌ها سرمایه گذاری می‌کند.

هدف محصولات سبک زندگی شیائومی، ساخت یک شبکه‌ی دیوایس های متصل است که بتوان با استفاده از یک اپلیکیشن به نام Mi Home آن‌ها را مدیریت کرد. ما در این مقاله نگاهی به برخی از بهترین محصولات شیائومی خواهیم پرداخت که در آینده‌ای نزدیک می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. شاید خیلی از کاربران حتی از تولید این محصولات توسط شیائومی نیز بی‌خبر باشند.

دوربین Mi Sphere

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۱)

شیائومی سال گذشته همراه با دوربین 299 دلاری Mi Sphere Camera وارد بازار دوربین های 360 درجه ای شد. این دوربین از دو لنز فیش آی 180 درجه‌ای برخوردار است که در مجموع قادر به تهیه یک عکس 360 درجه ای هستند. همین رویه برای تولید فیلم نیز وجود دارد.

سیستم تثبیت کننده الکترونیکی تصویر شش محور موجود در این دوربین تصاویری پایدار را تضمین می‌کنند. این دوربین همچنین دارای محافظ و سه پایه نیز هست. یک باتری با ظرفیت 1600 میلی‌آمپر ساعت برای ضبط یک ویدیوی 70 دقیقه‌ای با دوربین شیائومی Mi Sphere کافی است. شارژ آن نیز از طریق یک درگاه microUSB انجام می‌شود. اپلیکیشن این دوربین به شما اجازه می‌دهد ویدیوهای 360 درجه ای ضبط شده را ویرایش کرده و آن‌ها را مستقیما در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

دوربین امنیتی Mi Home Security Camera

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۱)

شیائومی طیف گسترده‌ای از دوربین های امنیتی را تولید می‌کند و این مدل ۳۹ دلاری نیز ارائه کننده ی یک لنز عریض ۱۳۰ درجه‌ای ۱۰۸۰p همراه نشخیص حرکت و فیلمبرداری در شب است. شما می‌توانید به صورت زنده ویدیوی در حال تهیه با این دوربین امنیتی را از طریق اپلیکیشن Mi Home مشاهده کنید. خبر خوب اینکه نیازی به پرداخت هزینه‌های ماهیانه مرسوم نیست و ویدیوهای شما در یک کارت حافظه SD ذخیره خواهند شد. کیفیت تصویر این دوربین عالی است و نباید فریب قیمت بسیار پایین این دوربین را بخورید.

مسواک برقی Mi Electric Toothbrush

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۱)

مسواک های برقی شیائومی با هدف غلبه بر مسواک خانواده Sonicare فیلیپس به بازار عرضه شده‌اند که ارائه کننده‌ی طراحی مشابه و برخی از قابلیت‌های یکسان با آن‌ها است. درست همانند بسیاری از دیگر محصولات شیائومی ، این مسواک نیز زیر نظر برند Mi این کمپانی به عرضه می‌رسد و دارای طراحی مینیمالیستی است. بر روی بدنه‌ی آن تنها یک دکمه و چهار نشانگر LED تعبیه شده است که می‌تواند حالت مسواک را به نمایش بگذارد. شما می‌توانید بین سه حالت ملایم، استاندارد و سفارشی یکی را انتخاب کنید. مسواک برقی شیائومی با هر بار شارژ 10 روز کارایی دارد و یک داک نیز داخل جعبه‌ی محصول قرار دارد که با قرار دادن بر روی آن می‌توانید مسواک را شارژ‌ کنید. سرعت شارژ این دیوایس کم است؛ گرچه نیازی هم به شارژ سریع آن احساس نمی‌شود.

این مسواک هوشمند از شش سنسور برای تحلیل و بررسی حرکات مسواک زدن شما بهره می‌برد و شما می‌توانید پس از هر بار مسواک زدن، امتیاز دریافت کرده را از طریق اپلیکیشن Mi Home مشاهده کنید. بدنه‌ی دیوایس آزاد از هرگونه فلز بوده و دارای تاییدیه IPX7 است. این مسواک 45 دلار قیمت دارد.

بیسیم Mi Walkie Talkie

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۱)

شاید کمتر کسی حتی تصور آن را هم می‌کرد که بتواند یک بیسیم واکی تاکی را در بین محصولات شیائومی ببینید. این شرکت در برخی از فروشگاه‌های خود محصولی را با نام Mi Walkie Talkie‌ دارد که ۴۵ دلار قیمت داشته و در دو مدل سفید و آبی به فروش می‌رسد. این بیسیم واکی تاکی ارائه کننده طیف فرکانسی بین ۴۰۹ الی ۴۱۰ مگاهرتز برای کانال عمومی، ۴۳۰ الی ۴۴۰ مگاهرتز برای UHF و همچنین ۱۴۴ الی ۱۴۸ مگاهرتز است. در اینجا یک رادیو FM نیز قرار دارد و حتی شما می‌توانید مکان حال حاضر در آن را نیز به اشتراک بگذارید.

این دیوایس از طراحی مستحکمی برخوردار است، دارای یک آنتن جداشدنی بوده و دکمه‌ی آغاز مکالمه در سمت چپ آن تعبیه شده است. واکی تاکی چینی شیائومی از رنج ۱۰ کیلومتری برخوردار است و با هر بار شارژ می‌توان ۱۷ ساعت به طور مداوم از آن استفاده کرد.

کیت امنیتی Mi Smart Home Security Kit

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۱)

کیت امنیتی شیائومی شامل یک سنسور در و پنجره، سنسور حرکتی، کلید پریز هوشمند و یک گیت وی است که به عنوان شب تاب عمل می‌کند. این گیت وی به عنوان یک مرکز کنترل عمل می‌کند و شما قادر خواهید بود وظعیت سنسورهای متصل به آن را با استفاده از اپلیکیشن Mi Home مشاهده کرده و هشدارها را دریافت کنید. این سنسورها با دیگر محصولات شیائومی نیز کار می‌کنند. به طور مثال اگر شما چند لامپ ال ای دی Yeelight شیائومی داشته باشید، شما می‌توانید تنظیم کنید تا به محض آنکه سنسورهای حرکتی فعالیتی را تشخیص دادند، آن‌ها روشن شوند.

ادامه دارد...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج