۷۱۶۷۰۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مشعل، خواستار مقابله با طرح جنجالی آمریکا شد

رئیس سابق دفتر سیاسی حماس از کشورهای اسلامی خواست که جلوی اجرایی شدن تصمیم دونالد ترامپ در زمینه انتقال سفارت این کشور به شهر اشغالی قدس را بگیرند.

خبرگزاری مهر: خالد مشعل، رئیس سابق دفتر سیاسی حماس از کشورهای اسلامی خواست که جلوی اجرایی شدن تصمیم دونالد ترامپ در زمینه انتقال سفارت این کشور به شهر اشغالی قدس را بگیرند.

بر اساس این گزارش، مشعل تصریح کرد که طرف های عربی، اسلامی و جامعه بشری به این مساله واکنش نشان داده اند، اما در این لحظه من از ملت های عربی و اسلامی و دوستان مان در سراسر جهان و نیز طرف های خیر و انسان دوست که کاملا با مبارزات ملت فلسطین آشنا بوده و به مشروعیت حقوق آن اذعان دارند، می خواهم که اجازه اجرایی شدن مساله انتقال سفارت آمریکا به قدس را ندهند؛ در غیر این صورت، مجبور خواهند شد تسلیم منطق آمریکا در زمینه واگذاری قدس به اسرائیل شوند.

وی افزود: ملت ما که در غزه و کرانه باختری به پا خاسته است از امت عربی و اسلامی و ملت ها و رهبران آنها، علمای عربی و اسلامی و دوستان مان در سراسر جهان می خواهند که در این لحظه تاریخی در کنار ما باشند و این ملت فلسطین است که در نهایت سرنوشت خودش را مشخص خواهد کرد و نه آمریکا و رژیم صهیونیستی.

مشعل خاطر نشان کرد که می دانم این لحظه سخت و حساسی است و شاید رژیم صهیونیستی و آمریکا با دولت جدیدش و برخی طرف های دیگر در جهان فکر می کنند که اکنون لحظه مناسبی برای نابودی مساله فلسطین و حل و فصل پرونده های اساسی آن؛ به ویژه قدس، حق بازگشت، حل مساله سرزمین و آینده ملت فلسطین به ن فع این رژیم است، اما آنها اشتباه فکر می کنند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی در آستانه انتقال سفارت آمریکا به قدس، این شهر را به پادگان نظامی تبدیل کرده و اقدامات امنیتی بی سابقه ای را در آن اتخاذ کرده اند. در همین راستا، ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا و "جارد کوشنر" شوهر وی و مشاور ترامپ امروز یکشنبه برای مشارکت در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی وارد شهر تل آویو شدند.

ترامپ در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۷ هر دو بخش شرقی و غربی قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کرد و دستور آغاز انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس را صادر کرد که این مساله خشم و انزجار ملت فلسطین و محکومیت های گسترده منطقه ای و بین المللی را به دنبال داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو کشکتو بساب،نه خودت به نوایی رسیدی و نه ملت ما آرامش پیدا کردن.تو و امثال تو اسراییل رو بزرگ کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج