جاباما
۷۱۶۷۴۳
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۲)

شیائومی در چین یک برند سبک زندگی است. آن‌ها هر چیزی را از پلوپز گرفته تا ربات وکیوم تولید می‌کنند. این برند تولیدکننده‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات است که تحت اکوسیستمی به نام Mi به فروش می‌رساند؛ اکوسیستمی که در آن شیائومی با دیگر تولیدکنندگان سخت افزاری چینی یا ارتباط برقرار می‌کند یا در آن‌ها سرمایه گذاری می‌کند.

وب سایت گجت نیوز: شرکت چینی شیائومی علاوه بر گوشی هوشمند، گجت های مختلفی را به تولید می‌رساند. به همین بهانه در این مقاله قصد داریم شما را با ۱۰ مورد از مهمترین محصولات شیائومی آشنا کنیم. شیائومی در چین یک برند سبک زندگی است. آن‌ها هر چیزی را از پلوپز گرفته تا ربات وکیوم تولید می‌کنند. این برند تولیدکننده‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات است که تحت اکوسیستمی به نام Mi به فروش می‌رساند؛ اکوسیستمی که در آن شیائومی با دیگر تولیدکنندگان سخت افزاری چینی یا ارتباط برقرار می‌کند یا در آن‌ها سرمایه گذاری می‌کند.

هدف محصولات سبک زندگی شیائومی، ساخت یک شبکه‌ی دیوایس های متصل است که بتوان با استفاده از یک اپلیکیشن به نام Mi Home آن‌ها را مدیریت کرد. ما در این مقاله نگاهی به برخی از بهترین محصولات شیائومی خواهیم پرداخت که در آینده‌ای نزدیک می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. شاید خیلی از کاربران حتی از تولید این محصولات توسط شیائومی نیز بی‌خبر باشند.

چراغ رومیزی Philips + Xiaomi

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۲)

پس از بررسی چندین چراغ رومیزی، من چراغ هوشمند مشترک دو شرکت فیلیپس و شیائومی را به دو دلیل انتخاب کرده‌ام: شما می‌توانید آن را از طریق اپلیکیشن Mi Home‌ کنترل کنید و همچنین دارای یک حالت راحتی چشم (Eye Comfort) برای زمان‌هایی است که می‌خواهید از آن برای مطالعه استفاده کنید. این چراغ می‌تواند تا 180 درجه بچرخد و از دو منبع نور نیز برخوردار است که یکی در قسمت بالایی و دیگری در پشتش تعبیه شده است. قیمت چراغ رومیزی Philips + Xiaomi تنها 49 دلار است که با توجه به طراحی و قابلیت کنترل گزینه‌های نوردهی از طریق اپلیکیشن Mi Home می‌تواند محصولی ارزشمند محسوب شود.

نمایشگر کیفیت هوای Air Quality Monitor

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۲)

نمایشگر کیفیت هوای شیائومی یک وسیله‌ی جانبی بسیار مهم برای اکثر کشورهای آسیایی است. این دیوایس با یک سنسور لیزری همراه است که می‌تواند میزان ذرات معلق PM۲.۵ موجود در هوا را اندازه گیری کرده و بر روی یک نمایشگر اولد به نمایش بگذارد. این گجت همچنین دارای وای فای است و می‌تواند جزئیات بیشتر را بر روی اپلیکیشن موبایلی Mi Home به تصویر بکشد. بهترین قابلیت این سنسور، توانایی جفت شدن با دیگر محصولات شیائومی است. به طور مثال این نمایشگر کیفیت هوا را را می‌توانید به تصفیه کننده هوای شیائومی متصل کرده تا زمانی که سطح PM۲.۵ هوا بیش از حد مجاز بود، آن به صورت خودکار هوای محیط اطراف شما را تصفیه کند.

ویدیو پروژکتور Mi Laser Projector

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۲)

با قیمت 1800 دلاری، ویدیو پروژکتور لیزری پرتاب کوتاه شیائومی می‌تواند محصول ارزشمندی محسوب شود. این دیوایس همچنین یکی از بهترین پروژکتورهای لیزری است که می‌توانید خریداری کنید. Mi Laser Projector از یک منبع نور لیزری ALPD 3.0 استفاده می‌کند تا تصاویر روشنی با 5000 لومن و نسبت کنتراست بالا را به انتشار برساند. پروژکتور لیزری شیائومی همچنین از اسپیکرهای داخلی برخوردار است تا بتوانید بدون نیاز به اسپیکر جداگانه، با آن به تماشای فیلم و سریال نیز بپردازید. شما می‌توانید از این پروژکتور، نمایشگری تا حداکثر اندازه‌ی 150 اینچ را تولید کنید، در حالی که وضوح صفحه آن محدود به 1080p است. بدون شک برای بسیاری از مقاصد این وضوح می‌تواند کافی باشد.

بدون شک کیفیت تصویر و طراحی این پروژکتور لیزری کاملا قابل مقایسه با پروژکتورهایی است که قیمت آن‌ها بعضا تا 5 هزار دلار نیز بالا می‌رود. پس اگر به دنبال خرید یک پروژکتور لیزری با پرتاب کوتاه هستید، خرید محصول شرکت شیائومی اشتباه نیست. فقط مطمئن شوید که یک دیوایس همچون اندروید تی وی باکس برای جفت شدن با دیوایس دارید، زیرا رابط کاربری خود پروژکتور اغلب دارای فیلم ها و سریال های چینی است.

اسباب بازی Mi Robot Builder

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۲)

شیائومی Mi Robot Builder چیزی شبیه به لگوهای بازار است. آن یک اسباب بازی قابل برنامه ریزی با ۳ طراحی متفاوت است. پس شما می‌توانید آن را به یک ربات، هواپیما یا یک دایناسور تبدیل کنید. این اسباب بازی جذاب دارای یک هسته‌ی ۳۲ بیتی Cortex Mx همراه حافظه فلش ۳۲ مگابایتی و اتصال بلوتوثی است. شما می‌توانید Mi Robot Builder را با قیمت ۱۳۹ دلار خریداری کنید.

ترازوی هوشمند Mi Smart Scale

بهترین محصولات شیائومی در بازار‌های جهان (۲)

و یکی دیگر از جذاب‌ترین محصولات شیائومی یک ترازوی هوشمند مجهز به بلوتوث است که می‌تواند 10 ویژگی مختلف بدن را اندازه گیری کند. این ترازو قادر به اندازه گیری وزن، توده عضلانی، شاخص توده بدنی (BMI)، سطح آب، توده استخوانی، میزان چربی احشایی، متابولیسم و میزان کل چربی بدن است. در انتها نیز یک نمره کلی از بدن شما را ارائه می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج