۷۱۶۷۷۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مشتاقی: متخلفین جایی در تیم ملی ندارند

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با بیان اینکه برخی کشتی‌گیران با رفتارهای خود به کشتی به عنوان ورزش پهلوانی خدشه وارد کردند گفت: این نفرات نباید جایی در تیم ملی داشته باشند.

ایسنا: بهرام مشتاقی درباره مباحث مطرح شده در جلسه شورای فنی کشتی فرنگی اظهار کرد: با توجه به برگزاری رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی اسامی اولیه کشتی‌گیران برای دعوت به اردوی تیم ملی مشخص شد. اسامی نهایی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی مانند همیشه ۱۵ روز مانده به آغاز این رقابت‌ها نهایی و اعلام می‌شود بنابراین حضور هیچ کشتی‌گیری در ترکیب تیم ملی قطعی نیست و اسامی اعلام شده فقط می‌توانند در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: قصد داریم همه کشتی‌گیران دعوت شده را به ۲ تورنمنت بین‌المللی تا پیش از آغاز بازی‌های آسیایی اعزام کنیم تا پس از مشاهده نحوه عملکرد و نتیجه‌گیری آن‌ها و همچنین وضعیتشان در تمرینات، لیست نهایی تیم ملی را اعلام کنیم. بازی‌های آسیایی برای ما و ورزش ایران بسیار مهم است و نمی‌توانیم در انتخاب نفرات ریسک کنیم.

وی با تاکید بر کار سخت کشتی ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: بازی‌های آسیایی برای ما و ورزش ایران رویداد بسیار مهمی است و نمی‌توانیم در انتخاب نفرات تیم ملی ریسک کنیم. ما فقط ۶ وزن در این رقابت‌ها داریم و با توجه به حضور کشورهایی مانند ژاپن، کره‌جنوبی، قرقیزستان، قزاقستان و کره شمالی، کار بسیار سختی در پیش داریم. ما حداقل ۳ مدال طلا از این بازی‌ها می‌خواهیم و اگر نتوانیم به این نتیجه برسیم برای ما خیلی افت دارد. بنابراین سعی می‌کنیم کشتی‌گیرانی را انتخاب کنیم که توانایی رسیدن به نتیجه‌ای در شان کشتی ایران را داشته باشند.

مشتاقی در ادامه گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است نفرات دیگری نیز در آینده به این لیست اضافه شوند، گفت: مطمئنا این اتفاق نخواهد افتاد. ترکیب تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی از بین نفرات اعلام شده خواهد بود. اگر منظورتان متخلفین مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است قاطعانه می‌گویم کشتی‌گیر خاطی و متخلف که به شان و جایگاه کشتی به عنوان ورزش پهلوانی در محضر مردم آسیب زده است باید برود دنبال کارش و جایی در تیم ملی ندارد. ما با کشتی گیران خاطی در هر سطحی برخورد می‌کنیم حتی اگر ۶ طلای المپیک داشته باشد. کشتی‌گیری که ۱۰ مدال جهان و المپیک هم داشته باشد اما اخلاق و منش پهلوانی نداشته باشد فایده‌ای ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان بهرام مشتاقی به این معتقدم که افراد خاطی نباید جایی در تیم ملی داشته باشند.کاری هم به کسی ندارم اما شان کشتی باید حفظ شود و نباید بخاطر یک مدال که آیا بدست بیاوریم یا نه، به حیثیت کشتی خدشه وارد کنیم. به اعضای شورای فنی هم اعلام کردم اصلا از مردم بپرسید که درباره این افراد چکار کنید و بعد ببینید مردم چه می گویند!

عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: من زیر بار این نمی‌روم که این افراد هر کاری می‌خواهند بکنند و بعد هم وارد تیم ملی شوند. در همین چند روزه مردم وقتی ما را در خیابان می‌بینند می‌پرسند پس شورای فنی چه کاره است؟ نمی‌توانم جواب مردم را بدهم. در جلسه شورای فنی هم اعلام کردم آقایان کشتی در هفتم تیر بازنده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      ببینیم و تعریف کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج