۷۱۶۸۷۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلالی‌ها مراقب ضربات ایستگاهی ذوب‌آهن باشند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به اینکه بازی برگشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، استقلال می‌تواند نتیجه بازی رفت را جبران کند.

خبرگزاری میزان: مجید نامجومطلق درباره بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در این مرحله است. با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، استقلال می‌تواند نتیجه یک بر صفر در دیدار برگشت را جبران کند.

وی افزود: به نظر من استقلال با آمدن شفر و تغییراتی که در این تیم این مربی آلمانی ایجاد کرده، تیم بسیار آماده و سرحالی نشان داده و می‌تواند در دیدار فردا نتیجه بازی رفت را جبران کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص مصدومان تیم استقلال که آیا غیبت آنها برای بازی با ذوب آهن مشکل ساز خواهد بود، گفت: به نظر من مصدومیت شجاعیان و امید ابراهیمی بد موقعی رقم خورد و آنها می‌توانستند برای استقلال مثمرثمر باشند، اما فکر می‌کنم به احتمال فراوان تیام به بازی فردا برسد و مشکلی بابت بازی کردن نداشته باشد. در این چند بازی که در غیاب تیام از استقلال دیدیم، شاهد بودیم که مهاجمان این تیم آنطور که باید و شاید نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده نهایت بهره را ببرند.

نامجومطلق در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: ذوب‌آهن هم تیم بسیار خوبی است و آنها بازی رو به جلویی ارائه می‌دهند و تیم با کیفیتی هستند. بازیکنان ذوب آهن از نظر فیزیکی روی فرم خوبی قرار دارند و در ضربات ایستگاهی و شروع مجدد هم بسیار عالی کار می‌کنند که استقلالی‌ها باید خیلی مراقب ضربات ایستگاهی ذوب آهن باشند و باید پرسینگ را از زمین حریف انجام دهند. تا مهاجمان ذوب آهن فاصله داشته باشند با محوطه جریمه استقلال و نتوانند از بازی مستقیم نهایت استفاده را ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عدالت

      از پیشکسوتهای ذوب آهن هم مطلب میزدید بد نبود یه جوری مطلب میزارید انگار ذوب آهن ماله اسرائیله

    • بدون نام

      البته مواظب کاراته بازی آنها هم باشید چون بهشان دیکته شده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج