۷۱۶۸۸۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

دونالد ترامپ در فکر رفع مجازات ZTE

ZTE از سمت آمریکا به دور زدن تحریم های ایران و فروش تجهیزات آمریکایی به کشور ما در سال ۲۰۱۶ متهم شد. وزارت بازرگانی ایالات متحده ZTE را به پرداخت جریمه و مجازات کارمندان ارشد خود متهم کرد. اما پس از آنکه مشخص شد این کمپانی به تعهدات خود عمل نکرده است، وزاتر بازرگانی آمریکا این شرکت را به هفت سال ممنوعیت از خرید محصولات آمریکایی متهم کرد.

وبسایت سخت افزار - سیمین نوربخش: ZTE از سمت آمریکا به دور زدن تحریم های ایران و فروش تجهیزات آمریکایی به کشور ما در سال ۲۰۱۶ متهم شد. وزارت بازرگانی ایالات متحده ZTE را به پرداخت جریمه و مجازات کارمندان ارشد خود متهم کرد. اما پس از آنکه مشخص شد این کمپانی به تعهدات خود عمل نکرده است، وزاتر بازرگانی آمریکا این شرکت را به هفت سال ممنوعیت از خرید محصولات آمریکایی متهم کرد.

این ممنوعیت در ماه گذشته اجرایی شد و به سرعت اوضاع را برای ZTE به مرز بحران رساند، تا آنجاکه این کمپانی اعلام کرد فعالیت های اصلی را تا به ثبات رسیدن وضعیت و توافق با ورزات بازرگانی آمریکا به حالت تعلیق در خواهند آورد. روز گذشته اما دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که در حال مذاکر با چین است تا این ممنوعیت را بر طرف کنند. او گفت:

من و رئیس جمهور شی از چین مشغول کار و مذاکره برای شرکت چینی بزرگ سازنده گوشی، ZTE هستیم، تا راهی سریع برای بازگشت آن به کار پیدا کنیم. شغل های بسیاری در چین از دست رفتند. به وزارت بازرگانی دستور داده شده تا این کار را انجام دهند.

این حرکت ترامپ بسیاری از مردم از شگفت زده است. نه تنها این اولین بار است که رئیس جمهور یک بیانیه عمومی در خصوص ZTE منتشر کرده است، در مقابل تحریم وزارت بارزگانی و خزانه داری برای تحریم این کمپانی ایستاده است. حالا باید دید که نتیجه مذاکرات رئیس جمهورهای دو کشور چین و آمریکا به چه خواهد انجامید و آیا ممنوعیت استفاده از محصولات آمریکایی برای زد تی ای برداشته خواهد شد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      اینهم نشانه دیگری که چین هم خارج خواهد شد مگر اینکه ایران ضرر چین و بقیه کشورهای بحران را جبران کند که درهرحال بازنده اصلی ایران است

    • بدون نام

      عدم صدور کالا به چین باعث بیکاری در امریکا شده , ولی وارونه جلوه می ده تا امتیاز بگیره. ترامپه دیگه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج