جاباما
۷۱۶۹۷۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ورود میتسوبیشی اکلیپس کراس به ایران

میتسوبیشی اکلیپس کراس (Mitsubishi Eclipse Cross) در ایران رونمایی شد. میتسوبیشی اکلیپس کراس ، کراس اوور جدید این خودروساز ژاپنی است که از نظر مشخصات فنی، طراحی و امکانات در سطح بالایی قرار دارد. میتسوبیشی اکلیپس کراس به عنوان یک کراس اوور جمع و جور شناخته می‌شود که از نظر فاصله محوری با مدل ASX برابر است.

وب سایت گجت نیوز: میتسوبیشی اکلیپس کراس ، کراس اوور جدید این خودروساز ژاپنی است که از نظر مشخصات فنی، طراحی و امکانات در سطح بالایی قرار دارد. میتسوبیشی اکلیپس کراس به عنوان یک کراس اوور جمع و جور شناخته می‌شود که از نظر فاصله محوری با مدل ASX برابر است. این کراس اوور ژاپنی دارای طراحی فست بک بوده و از سایر محصولات میتسوبیشی، طراحی به‌روزتری دارد. خطوط طراحی جدید میتسوبیشی در این خودرو دیده می‌شود و در مجموع با کراس اوور زیبایی مواجه هستیم.

ورود میتسوبیشی اکلیپس کراس به ایران

برای اکلیپس کراس پیشرانه‌های متنوعی ارائه شده، اما پیشرانه اصلی آن یک نمونه 1.5 لیتری توربو است که قدرت تولیدی آن توسط گیربکس CVT نسل جدید به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. پیشرانه 1.5 لیتری توربوی میتسوبیشی اکلیپس کراس به فناوری MIVEC مجهز شده و پاشش مستقیم سوخت در آن به کار رفته است. این پیشرانه قادر به تولید قدرت 152 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر است و گیربکس CVT خودرو نیز با قابلیت تعویض دنده 8 سرعته به صورت دستی و تنظیم حالت رانندگی در امر انتقال قدرت به کمک آن می‌آید.

گفته شده که میتسوبیشی اکلیپس کراس در نسخه فول آپشن به بازار ایران خواهد آمد. این نسخه به امکاناتی چون هدآپ دیسپلی، سیستم ترمز اضطراری، کروز کنترل هوشمند، رادار خطی، موس لمسی وسط، 7 کیسه هوا، سقف پانارومیک، تنظیم بازه نور اتوماتیک، سنسور نور و باران، فرمان کمکی برقی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، دنده پشت فرمان، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، گرم‌کن فرمان، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر 7 اینچی لمسی، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، یخ‌زدای شیشه جلو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه‌ای، تریم داخلی چرمی، استارت و استاپ اتوماتیک، کامپیوتر سفری، سنسور پارک، نور بالای اتوماتیک، صندلی‌های عقب تنظیم‌شونده، رادار نقاط کور و تنظیمات سیستم‌های خودرو با گوشی تلفن همراه مجهز شده است.

ورود میتسوبیشی اکلیپس کراس به ایران

قیمت نسخه تک دیفرانسیل معمولی میتسوبیشی اکلیپس کراس در بازار جهانی ۲۳ هزار و ۲۹۵ دلار است که این قیمت در نسخه فول دو دیفرانسیل به بالای ۲۸ هزار دلار می‌رسد. قرار است این کراس اوور جدید در آینده نزدیک با قیمت ۲۶۲ میلیون تومان وارد بازار ایران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      مبارک آقازاده ها.

    • مهدی1358

      تورو خدا با این خبرها داغ مردم رو تازه نکنید آخه ما ملت باید خواب این ماشینهارو ببینیم زنده باد لگن های سایپا و ایران خودرو فقط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج