۷۱۶۹۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

منوچهری: نبود امید و شجاعیان تاثیرگذار است

بازیکن سابق استقلال می گوید حضور امیرقلعه نویی روی نیمکت ذوب آهن، کار را برای استقلالی ها سخت تر کرده است.

ورزش سه: امین منوچهری بازیکن سابق استقلال در خصوص خاطره های خود از دیدار برابر ذوب آهن با پیراهن استقلال گفت: بهترین بازی عمرم که خیلی هم برایم خاطره‌انگیزه دیدار استقلال با ذوب‌آهن است که خیلی همه این بازی را دوست دارم. البته من بازی‌های خوب دیگر هم دارد اما این دیدار را به نسبت سایر دیدارهایم بیشتر دوست دارم و فکر می‌کنم بهترین اتفاق زندگی‌ام در این بازی آن هم در ورزشگاه آزادی با گلی که به ثمر رساندم رقم خورد، خاطره‌ای که هیچگاه فراموش نخواهم کرد. آن مسابقه یکی از مهمترین بازی‌های آن فصل استقلال بود که با شکست ذوب‌آهن استقلال روحیه گرفت و استارت قهرمانی از همان بازی برای آبی‌ها زده شد.

منوچهری در مورد دیدار برگشت دو تیم استقلال و ذوب آهن در یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: این بازی یک بازی خیلی است آن هم باتوجه به شناخت ذوب‌آهن و امیر قلعه‌نویی از استقلال کار آبی‌پوشان را دشوار می‌کند. فکر می‌کنم استقلالی‌ها باید تمام تمرکزشان را روی این بازی بگذارند اگرچه در استقلال بازیکن بزرگ کم نیست و قطعا همه نگران این بازی هستند و با حواس جمعی می‌خواهند امتیاز از دست رفته بازی رفت را از اصفهانی‌ها بگیرند. ضمن آنکه حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی به این تیم کمک خواهد کرد تا استقلال با استفاده از یار دوازدهم بتواند حریف را شکست دهد.

بازیکن فصل گذشته نفت تهران در مورد غیبت دو بازیکن کلیدی استقلال یعنی داریوش شجاعیان و امید ابراهیمی هم افزود: نبود امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان صددرصد روی تیم تاثیرگذار خواهد بود خصوصا امید؛ من فکر می‌کنم دوران بی‌امید با دوران با امید استقلال خیلی متفاوت بوده است و این را همه می‌دانند. استقلال در مقابل ما در لیگ زمانی که امید را نداشت یک ـ صفر عقب بود و وقتی امید ابراهیمی به زمین آمد استقلال بازی را ۲ ـ یک پیروز شد. واقعا حضور این بازیکن برای این تیم تاثیرگذار است و امیدوارم کسانی که جانشین او هستند بتوانند مدیریت و رهبری را داشته باشند تا بتوانند با آرامش به موفقیت برسند.

وی در مورد پیش بینی خود از نتیجه دیدار برگشت بیان کرد: پیش‌بینی این بازی واقعا سخت است، به نظرم تیمی که از موقعیت‌هایش بتواند استفاده کند و یکدل و هماهنگ باشد می‌توان گفت موفق‌تر خواهد. بود البته از اسم سرمربی مثل آقا قلعه‌نویی و تیمی مثل ذوب‌آهن به سادگی گذشت. قطعا بازی سختی است اما آرزوی قلبی‌ام پیروزی استقلال در این دیدار است.

منوچهری در مورد اینکه فصل آینده با توجه به سقوط نفت تهران در چه تیمی به فوتبال خود ادامه می دهد، اضافه کرد: از تیم‌های ایرانی هنوز پیشنهاد خاصی ندارم اما یکی، دو پیشنهاد خارجی به دستم رسیده که روی آنها فکر خواهم کرد و تصمیم می‌گیرم تا به کجا بروم. در حال حاضر اتفاق خاصی رخ نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج