۷۱۷۱۵۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

قبل از قهرمانی‌های متوالی یووه، دنیا چه شکلی بود!

 یوونتوس آنقدر به شکل متوالی قهرمان سری A شده که کم‌تر کسی آخرین قهرمان قبل از این تیم را به یاد می‌آورد!

وبسایت نود: یوونتوس آنقدر به شکل متوالی قهرمان سری A شده که کم‌تر کسی آخرین قهرمان قبل از این تیم را به یاد می‌آورد!

در واقع از وقتی میلان در پایان بازی برگشت فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ در خانه رم امتیاز لازم برای قهرمانی را گرفت و حلقه شادی را تشکیل داد در ۷۴ کشور دنیا حداقل یک رئیس جمهور تغییر کرده اما نام تیم قهرمان سری A عوض نشده است! علاوه بر این موضوع چند اتفاق جالب دیگر هم از زمان آخرین قهرمانی تیمی غیر از یووه رخ داده که مرورش خالی از لطف نیست.

۳۴ زلزله

در روزهای منتهی به قهرمانی میلان در سری A سونامی و زلزله ۹ ریشتری کشور ژاپن را در دچار دردسر کرد. از آن زمان در بیش از ۶۰۰ نقطه دنیا، ۳۴ زلزله بیش از ۷ ریشتر آمده اما هیچ طوفانی نتوانسته امپراطوری یوونتوس را متزلزل کند.

افزایش ۴۰۰ میلیونی جمعیت جهان

۴۸ ساعت پس از برتری ۲ بریک یوونتوس در دربی ایتالیا مقابل اینترمیلان، بنابرگزارش صندوق جمعيت ملل متحد، جمعيت جهان در ۳۱ اكتبر سال ۲۰۱۱ به ۷ميليارد نفر رسيد. آن زمان میلان نشان اسکودتو را به سینه داشت و حالا یوونتوس در حالی برای هفتمین سال پرچم ایتالیا را روی سینه دارد که بر جمعیت دنیا حدود ۴۰۰ میلیون نفر افزوده شده است؛ ۴۰۰ میلیونی که بیش‌تر آن‌ها به خاطر اقتدار یوونتوس، هواداران بانوی پیر هستند. فراموش نکنید اکنون دختران و پسران ۷ ساله ایتالیایی در زندگی خودشان قهرمانی غیر از یووه در لیگ داخلی ندیده‌اند.

تغییرات سیاسی

نام قهرمان سری A در ۷ فصل اخیر تغییر نکرده اما در این مدت روسای جمهور ایتالیا، آمریکا، فرانسه تغییر کرده‌اند و البته تنها رقیب برای این استمرار یووه، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان است که برخلاف بیش‌تر همتایانش در زمان قهرمانی تیمی غیر از یوونتوس در سری A هم بر مسند قدرت قرار داشت!

کشورهای جدید

وقتی سری A قهرمانی غیر از یوونتوس داشت، کشوری به نام سودان جنوبی و نماینده‌ای به نام جبل‌الطارق در رقابت‌های فوتبالی اروپا وجود نداشتند اما از زمان شروع قهرمانی‌های متوالی بانوی پیر، سودان جنوبی به نقشه دنیا افزوده شد و جبل‌الطارق به حکم یوفا به عنوان تیمی مستقل فرصت حضور در بازی‌های ملی مقدماتی در قاره اروپا را به دست آورد.

پایان دیکتاتورها

برخلاف امپراطوری یوونتوس، روسای قدرت‌طلب دنیا وقتی این تیم هنوز قهرمان سری A نشده بود، حضور داشتند و حالا در جریان هفتمین قهرمانی متوالی بانوی پیر تنها یادی از آن‌ها مانده است. امثال قذافی در لیبی و بن‌لادن در افغانستان در روزهای قبل از شروع قهرمانی‌های یووه قدرت داشتند و حالا دیگر وجود ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخ جالب بود

    • R SS

      یوونتوس عشقه عشق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج