۷۱۷۱۶۱
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

اسرائیل به سرنوشت داعش گرفتار خواهد شد

جمعی از دانشجویان کشورهای مسلمان جبهه مقاومت ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی، حمایت مجدد خود از مردم فلسطین را اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: نشست خبری مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام، عصر امروز با حضور دانشجویان از کشورهای ایران، یمن، سوریه، لبنان، عراق برگزار شد.

سیّد محمدرضا موسوی دبیر مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام، در ابتدای این نشست با اشاره به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین و جهان اسلام گفت: قطعاً این رژیم جعلی با چنین اقداماتی خودش را در لبه پرتگاه نابودی قرار داده و نمی‌تواند با این رفتارها خودش را در منطقه تثبیت کند و اگر چنین تحلیل و برآوردی دارد کاملاً غلط است.

وی در ادامه با اشاره به شکل‌گیری جبهه مقاومت، افزود: امروز کشورهای و ملت‌های مسلمان منطقه باهم متحد شده‌اند و قدس را به‌عنوان آرمان اوّل خود قرار داده و از آن حمایت خواهند کرد.

موسوی یادآور شد: رژیم صهیونیستی فتنه‌های مختلفی را در کشورهای منطقه به‌پا کرد؛ از ایجاد گروه‌های تروریستی گرفته تا ترور دانشمندان هسته‌ای ما و هدف قرار دادن مراکز مختلف کشورهای مسلمان. آن‌ها تلاش بسیاری کردند تا نگاه ملت‌ها را از جنایت‌های خود منحرف کنند ولی هیچ نتیجه‌ای عاید آن‌ها نشد و ملت‌های مسلمان باگذشت هفتادسال هنوز هم مسئله قدس را مسئله اول خود می‌دانند.

دبیر مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام تصریح کرد: امروز ملت‌های مسلمان از ایران و عراق و سوریه و لبنان و بحرین و مردم مسلمان کشورهای مختلف دست‌به‌دست هم داده‌اند تا کمتر از ۲۵ سال بساط رژیم صهیونیستی را از منطقه جمع کنند و ان‌شاءالله به‌زودی کشور فلسطین با یک دولت فلسطینی به جایگاه خودش بازخواهد گشت.

علیرضا الزیاری دانشجوی عراقی هم در ادامه گفت: قبل از هر چیزی ما باید ببینیم رژیم صهیونیستی چقدر توانسته در تأسیس دولتش موفق باشد. قطعاً رژیم صهیونیستی در این راستا موفق نبوده و امروز جوانان و ملت‌های مسلمان اسرائیل را به‌عنوان یک کشور و دولت رسمی نمی‌پذیرند.

الزیاری تأکید کرد: اسرائیل نتوانسته است به‌عنوان یک کشور رسمی اعتبار خود را داشته باشد و با تغییر پایتختش نمی‌تواند برای خود اعتبار کسب کند.

این دانشجو عراقی افزود: مردم ما می‌دانند که اسرائیل دوست ما نخواهد بود و همواره نفرت خود را به این رژیم جعلی ابراز کردند.

وی تصریح کرد: داعش یک روز برای خود پایتخت درست کرد ولی طولی نکشید که نابود شد. مطمئناً اسرائیل هم به سرنوشت داعش گرفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: کشورهای مسلمان جبهه مقاومت همواره در مقابل دشمنان متحد بودند و توانسته‌اند جبهه مقاومت را تشکیل دهند و امروز به قدرتی در مقابل دشمنان تبدیل‌شده‌اند.

الزیاری در خاتمه با اشاره به مقاومت ملت فلسطین در برابر دشمن خود گفت: این حرکت‌ها جنبشی را ایجاد خواهد که منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد و نشانه‌های آن از هم‌اکنون مشخص است.

گفتنی است دانشجویان کشورهای مسلمان دیگر نیز که در این نشست حضور داشتند ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اعلام مواضع خود حمایتشان را از مردم و کشور فلسطین اعلام کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا؟خب شما ها که اینجوری ،میکید. ...

    • بدون نام

      مجمع اتحاد دانشجویان کیلو چند.یه دکان باز کردن بوجه بگیرن

    • بدون نام

      همینا فقط. اینا اگر دانسجو داشتن وضعیت کشوراشون اینجکر نبود

    • بدون نام

      موافقم با این نوع محکوم کردن چون اجماع کلی ویک بیانیه پایانی بسیارموثرتر از بیانیه شخصی میمونه! تشکل ها بخصوص دانشجویی اگر اینطور جاها فراحزبی یکصدا بیانیه بدن بسیار بهتر به گوش اونامیرسه!! دیگه همین به عقلم رسید

    • بدون نام

      بنام خدا
      انشاءالله سرنوشت صهیونیسم بدترازبت پرستان دروران جهل خواهد شد ونسل جاهلان هم که حامی اسرا ءالابلیسندخوار وذلیل خواهندشد

    • بدون نام

      هیچ اتفاقی نمی افتد، روزبروزقویتر هم میشود، عربهاکنارکشیده اند، فقط درظاهرمخالفند، مانده کاسه داغترازآش...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۰۶۵۱معلوم نیست توازکجا میسوزی حق نیاز به حمایت کسی ندارد این همه اند که نیاز به حمایت حق وحقانیت دارندپس دفاع ازناحق بی لیاقتی محض است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج