جاباما
۷۱۷۲۳
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

لیلی رشیدی

خیلی‌ ها هنوز «زی زی گولو» را دوست دارند

رشیدی گفت: اگرچه زی زی گولو متعلق به ۲۰ سال پیش بود اما همانقدر که برای دیگران شیرین است برای من هم هنوز لذتبخش است. البته این را هم بگویم که وقتی خانم ها و آقایان زیادی به من از خاطراتی که با این برنامه داشته اند می گویند به دلیل همین ۲۰ سال فاصله زمانی، من احساس پیری می کنم.

خبرگزاری مهر: لیلی رشیدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره حمایت هنرمندان از کودکان قحطی‌زده و تلاش آنها برای حمایت از کودکان در بلایای طبیعی بیان کرد: یکی از وظایف هنرمندان این است که به جاهایی بروند که به آنها نیاز است و در کنار مردم باشند. هنرمندان ایرانی هم همیشه نشان داده‌اند که همیشه در کنار مردم هستند.

وی ادامه داد: دغدغه ذهنی من این است که کودکان ما در دنیای امروز در آرامش باشند و از امکانات کافی برخوردار شوند. البته فکر می کنم در این مساله دولت ها و سازمان ها باید ریشه ای فکر کنند، کودکان کار و نیازمند را شناسایی کنند و حتی مشکلات آن دسته از کودکان را که به مدرسه نمی روند، برطرف کنند تا نسل بعد از ابتدایی‌ترین حقوق خود مثل نان و تحصیل و ... برخوردار باشد.

رشیدی با بیان آرزوی خود برای کودکان اظهار کرد: امیدوارم روزی برسد که هیچ کودک گرسنه ای در جهان نباشد و یا کودکی وجود نداشته باشد که مجبور باشد کار کند. همچنین دوست دارم بزرگترها مهربان‌تر به کودکان نگاه کنند.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون که به عنوان یکی از یاران برنامه جهانی غذا در حمایت از کودکان گرسنه معرفی شده است، در واکنش به اینکه آیا حضور هنرمندان در این برنامه ها نمادین است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هنرمندان تا آنجایی که بتوانند در اینچنین برنامه هایی حضور خواهند داشت و اگر سازمان ها بخواهند همچنان که تاکنون نشان داده اند حتما منسجم‌تر و سازمان‌یافته‌تر در کنار مردم قرار خواهند گرفت. با این حال همین حضور نمادین هنرمندان هم به نظر من قابل تقدیر است.

خیلی‌ ها هنوز «زی زی گولو» را دوست دارند

رشیدی همچنین از "قصه های تا به تا" یاد کرد و گفت: اگرچه زی زی گولو متعلق به ۲۰ سال پیش بود اما همانقدر که برای دیگران شیرین است برای من هم هنوز لذتبخش است. البته این را هم بگویم که وقتی خانم ها و آقایان زیادی به من از خاطراتی که با این برنامه داشته اند می گویند به دلیل همین ۲۰ سال فاصله زمانی، من احساس پیری می کنم.

وی ادامه داد: زی زی گو لو جزو برنامه های موفق تلویزیون بود که دیگر تکرار نشد و موفقیت شخصیت زی زی گو لو هم به خاطر صداپیشگی آزاده پورمختار و عروسک گردانی عادل بزدوده بود که باعث شد زی زی گو لو تنها یک عروسک اسفنجی نباشد و موجودی باشد که زنده بودن آن را بیشتر احساس کنیم. این مجموعه تلویزیونی هنوز برای من ماندگار است و به آن فکر می کنم حتی همه کسانیکه مرا می بینند همچنان با همان "قصه های تا به تا" مرا به یاد می آورند.

دختر داوود رشیدی در پاسخ به اینکه چرا سریال هایی مثل "قصه های تا به تا" دیگر برای کودکان ساخته نمی شود، بیان کرد: این اشتباه است که فکر می کنیم یک نمونه موفق باید تکرار شود و همین باعث می شود که سازندگان یک برنامه شکست بخورند. دوست دارم کارهای بهتری برای کودکان ساخته شود، کارهای ماندگاری که آنها دوستشان داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      من که دوستش دارم.
      +++++++++++++

    • افشین

      من که دوستش دارم.
      +++++++++++++

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج