۷۱۷۲۵۵
۲۲ نظر
۵۰۰۲
۲۲ نظر
۵۰۰۲
پ

دعوای تبریِ راننده‌ها وسط اتوبان برسر سبقت!

مردی که با تبر به یک خودرو در بزرگراه آزادگان حمله کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. علت این حادثه عجیب جر و بحث ضارب با راننده یک تیبا بر سر سبقت بوده است.

روزنامه شهروند نوشت: مردی که با تبر به یک خودرو در بزرگراه آزادگان حمله کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. علت این حادثه عجیب جر و بحث ضارب با راننده یک تیبا بر سر سبقت بوده است.

بعدازظهر ٢٠ اردیبهشت سال جاری بود که وقوع یک فقره درگیری در بزرگراه بعثت به پلیس اعلام شد که دقایقی بعد تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.با حضور پلیس در محل حادثه، مرد جوانی هراسان به سمت ماموران رفت و در اظهاراتش به پلیس گفت:« همراه با همسر، کودک چهارماهه، مادرم و مادرزنم سوار ماشینم بود که یک مزدا دوکابین از پشت سر مدام به من چراغ داد تا از من سبقت بگیرد.

اما مسیر مقابل ترافیک بود، درنهایت این راننده از من سبقت گرفت؛ اما همزمان حین سبقت گرفتن کامیونی نیز از کنار ما رد شد و من برای اینکه با کامیون تصادف نکنم به سمت راست بزرگراه منحرف شدم و توقف کردم. من هم که از نحوه رانندگی او به شدت عصبانی بودم به او اعتراض کردم و از او خواستم که در حاشیه بزرگراه توقف کند.
اما او در جواب به من فحاشی کرد و چند متر جلوتر از خودروی من، توقف کرد. همسر من در همان حین با تلفن‌همراهش اقدام به فیلمبرداری از پلاک این راننده کرد تا موضوع را به پلیس گزارش کنیم. اما ناگهان راننده مزدا درحالی که تبر دستش بود از خودرو پیاده و به طرف خودروی من حمله‌ور شد.

او شیشه جلوی تیبای من را درحالیکه زن و بچه همراهم بود، خرد کرد، در این حین دست من نیز آسیب دید و او به سرعت متواری شد. پس از اظهارات این مرد، تیمی از مأموران اداره آگاهی با شناسایی متهم‌ برای بازداشت وی دست به کار شدند و در نهایت او را بازداشت کردند.

متهم این پرونده پس از بازداشت، در اظهاراتش به مأموران گفت:«من تازه ازدواج کرده‌ام و مزدا هم برای برادرم است. روز حادثه در بزرگراه در حال رانندگی بودم که فردی با من تماس گرفت که ١٠٠ میلیون تومان از او طلب دارم، در آن زمان با فرد بدهکار تلفنی جروبحثم شد که ناگهان کامیون از کنار خودرویم رد شد و من برای اینکه با او تصادف نکنم به سمت خودروی شاکی فرمان دادم. راننده تیبا هم نتوانست ماشینش را کنترل کند و به طرف حاشیه بزرگراه رفت.

در آن زمان درگیری لفظی بین ما اتفاق افتاد، من نیز هم که خیلی عصبی بودم توقف کردم و تنها چیزی که در آن زمان به چشمم خورد، یک تبر بود که داخل ماشین داشتم. من تبر را برداشتم و به سمت خودرو حمله‌ور شدم، نمی‌دانستم داخل خودرو کودک است و بچه را ندیدم، فقط قصد ترساندن آنها را داشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتي اگه بچه هم تو ماشين نباشه آخه آدم بايد يه همچين كار احمقانه اي بكنه؟ بيچاره ها چقدر ترسيدن. كلا سعي كنيد به خودتون مسلط باشيد دوستان. تو اين زمونه با كسي درگيري لفظي هم پيدا نكنيد كه عواقب جبران ناپذيري داره.

    • بدون نام

      راننده بی فرهنگ وحشی

    • بدون نام

      اوج وحشی گری خدا در این باغ وحش به دادمان برسه

    • بدون نام

      خوب بوده طلب کار بودی اگر بده کار بودی چه می کردی .

    • محمد

      چه بروز ما اومده .این افراد روز بروز دارن بیشتر میشن چه خوب بود اگه هنگام تمدید گواهینامه علاوه بر آزمایشات مربوطه تست روان شناسی وسوابق راننده هم در نظر گرفته میشد شاید تا حدودی جلوی ای اتفاقات گرفته شود .

    • احمدرضا

      البته اینجا شاکی خودش گفته که بهم چراغ میزد تا سبقت بگیره، متاسفانه بعضی از راننده ها مثل گاو میمونن، موقع رانندگی اصلا توی آینه پشت سرشان را نگاه نمیکنن و از سمت چپ حرکت میکنن ، اینها واقعا .... اینجور راننده ها را با ماشیناشون باید به آتیش بکشن، مگه خیابون ارث باباته که به پشت سری راه واسه سبقت نمیدی؟هر بلایی سرشون بیاد حقشونه .خودش چراغ زده علامت داده که وانتیه ایسته ، عامل دعوا خودش بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این قانون راه دادن یا ندادن کجای ایین نامه رهنمایی و
        رانندگی تعریف شده؟

    • بدون نام

      از همن تبر تو ماشین داشتن هم مشخصه آدم ناراحتی هستی و تنت میخاره برای دعوا و عربده کشی اینها عاقبتشون یا کشته شدن به دست یه وحشی تر از خودشونه یا چوبه دار

    • بدون نام

      حقت حبس ابدمگه هرکی ماشین داره بایدیه تبربرادعوابزاره داخلش حالا میخوای مظلوم بازی دربیاری ادم پست

    • بدون نام

      اگر از ترس دچار سکته شده بودن! چطور؟آیا بازم فقط نیتتان ترس بود¿¿¿

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونها میخواستن نقره داغش کنند هنگامی که با تبر اومده!! رینگ چیررمریم جیرریرریم ریندام ریندام همون فیلم کوچه مردها را برای خودش زده،!!!، اما در آخر ترسیده و کم آورده!!!

    • بسیجی

      تو خیلی بی جا کردی بی فرهنگ. جهان هشتم.

    • شراره

      با سلام خدمت کاربر گرامی آفای احمد رضا 11:21

      بله درست میفرمائید اما 30 درصد از رانندگان مهارت کامل و تسلط به رانندگی توی لاین سرعت را نداشته و متآسفانه رانندگانی هم هستند که با سرعت 120 پلاک به پلاک یارو چراغ میزنند و این رانندگان به اصطلاح رانندگان پرخطر و حادثه ساز هستند و من خیلی ناراحتم چون شاهد حوادث ناشی از راه دادن به ماشین پشت سر و انحراف به چپ و وووو
      بوده ام

      پاسخ ها

      • احمدرضا

        با سلام خدمت شما
        البته مخاطب من با راننده هایی هست که رانندگی بلد نیستن که متاسفانه توی مملکت ما فراوونه.آخه شاکی گفته بود که ترافیک بوده ، من تعجب میکنم که اگه ترافیک بوده چه جوری کامیون ازش سبقت گرفته؟اون تبر به دست اولش سبقت گرفته ،داشته میرفته این شاکی بهش علامت داده که وایسته ، آخه مگه مرض داره .به یارو راه نمیداده بره ، بعدش طلب کار شده .از شما هم ممنوم که پیام منا خوندین. موفق باشین

    • نقی

      کاربراحمدرضاازپشت کوهی کامنت میذاری؟ حیوان زیبنده خودته! بعدهم اتوبان بعثت بارترافیکی مشخصی داره چون کامیون تردد داره ! ضمناکنار این خودرو کامیون بوده که برخورد کوچکی هم بواسطه عجله راننده دوکابین بین خودروها صورت گرفته و گواهی حاضرین رو میخوای برات بفرستیم!! خودت از اونهایی نیستی که تودشت رانندگی کردی وخیابون رو حق مطلق خودت میدونی؟ بااینکه بعضی راننده ها انتخاب لاین وسرعت رو درنظر نمیگیرن ، ولی نظرات حضرتعالی بسیار اموزنده وگوهربار هست! چندین بارتاحالا اظهارات صرفا جهت درج گذاشتی ولی کسی چیزی بهت نگفته.توهین نکن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه خودت اینجوری هستی که بهت برخورده

    • نقی

      حالا اگه یکم عصبانیتت بیشتر بود مثل اون جوانی که جلوی چشم خانمش سر رانندگی درشیراز ( فارس) جانشو ازدست داد ومورد هجوم تبر بدستان قرارگرفت .دوباره تکرار میشد! میشه صدای جیغ و فریاد سه زن رو نشنیده باشی ؟ حرفهای شاکی بسیار منطقی وادله کافی داره

    • سینا

      بفرمایید ده سال زندان اب گرم بخورید تا ادم شی

    • بدون نام

      فقر فرهنگی...صد سال کار داره ,تا فرهنگ تو این کشور بالا برد...

    • محمد رضا

      با سلام
      این طور راننده ها رو نباید جریمه کرد بلکه باید قانونی گذاشت که تو همون محل شلاق بهشون بزنن .حیف انسان که بهشون گفت

    • نقی

      کاربر عزیز بهم برنخورد وتو بیست سال ماشین داریم خلافی صفر دویاسه بار پارک ممنوع جریمه شدم یک بارم مسیراصفهان تهران! احمدرضاجمع بست همه رو ج دادم .حرف ترافیک بعثت ....! گفتم یعنی ترافیک اونجاگاهی تاخزانه دنباله داره....

    • دادستان

      اگه رسیدگی قضایی سریع و بی دردسر بود اینجور ادما جرات نمیکردن اینکارورو بکنن. این نوع رفتار تعدی برحقوق عموم مردم نه فقط طرف این دعوا .تنها راه مساعدبرای این مشکلات افزایش دوربین مراقبتی در هرکوچه وبزرگراه و سرعت بخشیدن به رسیدگی قضایی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج