۷۱۷۲۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عبادی‌پور: فصل آینده هم برای اسکرا بازی می‌کنم

لژیونر ملی پوش والیبال ایران با ابراز خوشحالی از کسب دو جام در سال نخست حضورش در لیگ لهستان، گفت‌: هیچ چیز نمی‌تواند والیبال ایران را از هدفش دور کند.

ایسنا: میلاد عبادی‌پور، لژیونر ملی‌پوش والیبال ایران در جریان آخرین جلسه تمرینی تیم‌ ‌ملی والیبال در حضور اصحاب رسانه و پیش از اعزام به هفته اول لیگ ملت‌ها و اردوی تدارکاتی صربستان درباره شرایطش پس از بازگشت از لهستان و اضافه شدن به اردوها، اظهارکرد: پس از دو روز استراحت وارد تمرینات شدم. چون لیگ لهستان دیر تمام شد و زمان کمی برای ریکاوری داشتم نسبت به دیگر بازیکنان نیز شرایط سخت‌تری برایم پیش آمد. مسلما زمانی هم که وارد تمرینات تیم‌ ‌ملی شدم باید تمرینات بدنسازی را انجام میدادم که این خود باعث می‌شد بدن دوباره دچار افت شود. خدا را شکر در حال حاضر شرایطم خوب است و دیگر بازیکنان هم کاملا شرایط من را درک می‌کنند و همه سعی در کمک دارند.

دریافت کننده قدرتی تیم‌ ‌ملی والیبال ایران درباره‌ی شیوه جدید برگزاری لیگ ملت های والیبال و لزوم انجام سفرهای طولانی، اظهارکرد: به نظرم انتقاد خاصی به روش جدید برگزاری لیگ ملت‌ها نیست. حضور در این تورنمنت را برای اولین بار تجربه نمی‌کنیم و قرار نیست آخرین حضورمان هم باشد و هر سال همین سفرها را شاید با فشردگی کمتری داشتیم. ما هدف داریم و چیزی هم نمی‌تواند ما را از هدف‌مان دور کند و با تمام سختی‌ها می‌خواهیم روی سکو بایستیم.

عبادی پور در مورد کسب دو جام به همراه تیم اسکرابلهاتوف آن هم در اولین سال حضورش در لیگ والیبال لهستان، گفت‌: من در ابتدا شناخت کمی از لیگ لهستان داشتم و در کل هم فصل سختی را با تیم اسکرا پشت سر گذاشتم. خوشبختانه سه روز پس از حضورم در اسکرا در ورزشگاه خانگی توانستیم در سوپر کاپ لهستان به پیروزی برسیم و پیش از آغاز فصل یک جام را کسب کنیم. در انتهای فصل هم به لطف ایستادن در رده دوم به صورت مستقیم راهی مرحله ضربدری شدیم. پس از عملکرد نه چندان خوب اسکرا در لیگ اروپا و باشگاه های جهان زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم ولی در ۱۰ روزی که تا مرحله نیمه نهایی پلاس لیگا زمان بود به خوبی خودمان را آماده کردیم و راهی فینال شدیم.

ملی‌پوش ایرانی عضو تیم اسکرا بلهاتوف لهستان، ادامه‌ داد: به نظرم انجام بازی نخست فینال در زمین خودی فرصت خوبی برایمان فراهم کرد، زیرا با پیروزی سه بر صفر برابر زاکسا با انگیزه و روحیه بهتری آماده دو دیدار بعدی فینال شدیم. با توجه به پیروزی در فینال نخست تیم زاکسا را تحت فشار قرار دادیم و هرچند دو بازی آخر فینال در خانه حریف بود اما در همان بازی دوم و در ست دوم باشد باز هم به خودمان آمدیم و به بازی برگشتیم و موفق شدیم کاپ قهرمانی را کسب کنیم.

میلاد عبادی پور در پایان درباره تمدید قراردادش با تیم لهستانی، گفت‌: صحبت‌هایی با این تیم کرده‌ایم و قرار است برای یک فصل دیگر نیز برای اسکرا بلهاتوف بازی کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج