جاباما
۷۱۷۲۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معنوی‌نژاد: هرجا نیاز باشد خدمت می‌کنم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: من سرباز تیم ملی هستم و هرجا نیاز باشد خدمت خواهم کرد.

خبرگزاری فارس: محمدجواد معنوی‌نژاد درمورد مصدومیتش در اردوی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: از وقتی که به ایران آمده‌ام به صورت مجزا تمرین می‌کنم، البته دکتر افروزی شرایط مرا زیر نظر دارد. امیدوارم از هفته‌های آینده تیم ملی بتوانم به جمع سایر بازیکنان تیم ملی اضافه شوم.

وی ادامه داد: زمانی که بازی‌های ما در ایتالیا تمام شد و به ایران آمدم کمی از ناحیه کمر درد داشتم و رفته‌رفته این درد بیشتر شد. طبق دستورات پزشک تیم ملی تمرینات جداگانه‌ای را دنبال کردم. زمانی که در هفته‌های ابتدایی تیم به مسابقات اعزام می‌شود هم من در ایران خواهم بود و تمریناتم را انجام می‌دهم. البته هنوز مشخص نیست تمریناتم زیر نظر چه کسی انجام خواهد شد.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: زمانی که در ایتالیا بودم دردی نداشتم. بازی آخر هم برای تیم باشگاهی‌ام بازی کردم و همه چیز عالی بود، اما فکر می‌کنم در پرواز و به دلیل خستگی دردهایم شروع و رفته‌رفته بیشتر هم شد.

معنوی‌نژاد درخصوص اینکه گفته می‌شود فدراسیون تصمیم دارد تا از وی در تیم ملی «ب» استفاده کند تا بتواند در صورت قهرمانی در بازی‌های آسیایی به عنوان سرباز قهرمان به کار خود ادامه دهد، تصریح کرد: هنوز که چیزی در این خصوص به ما اعلام نشده است. فعلاً هدف ما موفقیت در لیگ ملت‌ها است. من سرباز تیم ملی هستم و هرجا که نیاز باشد خدمت خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج