جاباما
۷۱۷۵۰۵
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

کشتار یک خرس در استان فارس

از شکارچیان یک قبضه اسلحه برنو و سه تیر فشنگ کشف شد و سپس باتوجه به پراکنش بوی باروت و گرمی اسلحه منطقه مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با دنبال کردن رد خون در مسیر کوهستان، لاشه یک قلاده خرس نر ۶ ساله توسط یگان محیط زیست فارس کشف شد.

خبرگزاری تسنیم: طی گزارش تلفنی دوستداران محیط زیستی مبنی بر حضور شکارچیان در ارتفاعات ختابون بوانات، فرمانده یگان حفاظت اجرایی محیط زیست استان فارس ضمن حضور در منطقه و هماهنگی با ماموران اجرایی شهرستان، مسیر حرکت شکارچیان را شناسایی نموده و متوجه حضور دو شکارچی در منطقه شدند.

شکارچیان قصد متواری شدن از منطقه را داشتند که با سرعت عمل و اقدام به موقع یگان اجرایی دستگیر شدند.از این متخلفین یک قبضه اسلحه برنو و سه تیر فشنگ کشف شد اما باتوجه به پراکنش بوی باروت و گرمی اسلحه منطقه مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با دنبال کردن رد خون در مسیر کوهستان ، لاشه یک قلاده خرس قهوه ای حدودا ۶ ساله و نر توسط یگان اجرایی حفاظت محیط زیست کشف شد.

عاملان کشتار خرس، با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شایگر

      دمش گرم هرکس اینکار رو کرد..

      پاسخ ها

      • ارس

        دم شما هم گرم که خشونت و تجاوز به حق زندگی حیواناتی که مخلوق خدایند رو براحتی نادیده میگیری و حدود نگاهت از چارچوب نفرت و خشونت و بی‌تفاوتی اونورتر نمیره و بقولی از وسعت و بزرگی هوای زندگی فقط قادر به تنفسی رخنه‌واری فقط !

      • شایگر

        آقا یا خانم بزرگوار شخص بنده کفتار بخدا کشتم ومیفروشنم..از صحبت هاتون معلومه کارمند هستید،فرق شما با من چیه؟شما مدرک دارید؟من مدرک کارشناسی ارشد مهندس عمران دارم اما چرا سرکار هستید وحرف از طبیعت میزنید؟خ منم الان پارتی داشتم رفته بودم سرکاری فرهنگی صحبت میکردم وادبیاتم ازشما بهتر بود..تو دنیایی که فقط میتونی زندگی کرد پس حتی زمانی دست کاری میزنی آدم مقابل رو میخوری که زنده بمانی

      • شایگر

        خودمو اونقدر افتخار میکنم که مثل شما از حیوان درنده پابه فرار نمیزارم دوتا جفت پا قرض کنم الفرار...اونقدر شهامت دارم که ایول اله ودمش گرم میگم..نفس شما از جای گرم میاد خیلی درامد دارید وپول داری کمکی به ما بکن تا از فلاکت دربیاییم..حرف دخترونه هوای پاک نکن..طرف پول زندگیشو نداره داره هوای پاک میکنه وا وا وا هم میکنه

      • شایگر

        دمش گرم دمش گرم

    • بدون نام

      دو روز دیگه ازادن

    • بدون نام

      خدا لعنتشان کنه
      گلوله ای به همین صورت خداوند
      نصیب خودشون و فرزندانشون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج