۷۱۷۵۵۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دل تورو سریال جدیدش را به نتفلیکس فروخت

شبکه نتفلیکس ساخت سریال «گیرمو دل تورو ده بعد از نیمه شب تقدیم می‌کند» را در دستور کار قرار داد. کارگردان مکزیکی برنده اسکار قصد دارد مجموعه‌ای از قصه‌هایی که شخصا سرپرستی نگارش‌شان را بر عهده دارد، در این گلچین تلویزیونی ارایه کند.

آی ‌سینما به نقل از ددلاین: شبکه نتفلیکس ساخت سریال «گیرمو دل تورو ده بعد از نیمه شب تقدیم می‌کند» را در دستور کار قرار داد. کارگردان مکزیکی برنده اسکار قصد دارد مجموعه‌ای از قصه‌هایی که شخصا سرپرستی نگارش‌شان را بر عهده دارد، در این گلچین تلویزیونی ارایه کند. این قصه‌ها به یک میزان پیچیده و ترسناک توصیف شده‌اند. دل تورو علاوه بر آن‌که به عنوان خالق اصلی و تهیه‌کننده اجرایی این سریال فعالیت خواهد داشت، نویسندگی و کارگردانی بعضی قسمت‌های خاص آن را نیز بر عهده دارد.

دل تورو سریال جدیدش را به نتفلیکس فروخت

او همچنین یک تیم متشکل از نویسندگان و فیلمسازان ژانر را گرد هم خواهد آورد تا مجموعه داستان‌های منتخبش را به تصویر بکشند. فعلا از تعداد قسمت‌های این سریال یا تاریخ پخش اپیزود افتتاحیه آن خبری نیست. جی مایلز دیل تهیه‌کننده «شکل آب» هم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه جدید نتفلیکس بار دیگر با دل تورو همکاری خواهد کرد.

این اولین بار نیست که کارگردان 53 ساله مکزیکی با نتفلیکس قرارداد همکاری امضا کرده است. قرار است فصل سوم سریال انیمیشن دل تورو با عنوان «شکارچیان ترول» (Trollhunters) در تاریخ 25 ماه مه توسط نتفلیکس منتشر شود.

دل تورو چند ماه پیش با آخرین فیلمش «شکل آب» موفق به دریافت چهار جایزه آکادمی در رشته بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین موسیقی متن اوریجینال و بهترین طراحی صحنه شد. «هزارتوی پن»، «پسر جهنمی 1 و 2» و «حاشیه اقیانوس آرام» از دیگر فیلم‌های معروف کارنامه کارگردان مکزیکی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج