۷۱۷۶۲۶
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

صالحی: اساس مذاکره با اروپایی‌ها بر بی‌اعتمادی خواهد بود

رئیس سازمان انرژی اتمی با تأکید بر اینکه اساس مذاکره با اروپایی‌ها بر بی‌اعتمادی خواهد بود، گفت: امیدواریم آنها خروج آمریکا از برجام را جبران کنند؛ در غیر این صورت به شرایطی به مراتب بالاتر از سطح پیش از برجام بازمی‌گردیم.

خبرگزاری فارس: به نقل از خانه ملت، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با اشاره به جلسه مشترک با کمیسیون امنیت ملی مجلس که عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: جزئیات امکاناتی که سازمان انرژی اتمی در اختیار داشته و آمادگی دارد همانطور که مسئولان ارشد نظام تصمیم بگیرند اقدام شود، به صورت کامل و تبیین شده برای کمیسیون امنیت ملی تشریح شد.

وی افزود: این آمادگی واقعی و حقیقی خواهد بود که البته امیدواریم هیچگاه به این وضعیت نرسیم و امیدواریم مسائل به گونه‌ای پیش برود که شرایط برگشت‌پذیری در امر فنی ضرورتی نداشته باشد، اما آمادگی آن را داریم.

صالحی در ادامه با بیان اینکه مذاکرات را بر اساس اعتماد پیش نمی‌بریم و اینگونه نیست که با خوش‌بینی مذاکره کنیم، تصریح کرد: اساس بر بی‌اعتمادی خواهد بود، چنانچه مقام معظم رهبری تأکید داشتند تضمین‌های لازم گرفته شود از این رو توانمندی برای برگشت‌پذیری وجود دارد که البته نه به حالت پیش از برجام بلکه به شرایطی خیلی بالاتر از پیش از برجام خواهد بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در پایان با بیان اینکه امیدواریم اروپایی‌ها خروج آمریکا از برجام را جبران کرده و به تعهدات خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: اگر تضمین‌ها داده شود و این اتفاق بیفتد ضرورتی بر برگشت‌پذیری نداریم در غیر این صورت این آمادگی را داریم که به شرایطی به مراتب بالاتر از پیش از برجام بازگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      اقای صالحی اتش بیارمعرکه نباش ناسلامتی مدیری

    • بدون نام

      لطفا اساس مذاکره با روس ها رو بر بی اعتمادی بگذارید. این شعار ماست و تا پایان زندگی برآن میمانیم. نه به شوروی نه به اروپا نه به آمریکا و نه به اعراب اعتماد نداریم‌. با کی اتحاد داریم راستی؟؟؟ اروپایی ها با هم متحدند ولی در عین حال با سیاست با هم عمل میکنند و منافع کشور این ارتباطات و تعاملات را موجب شده . ما تا کجا جا داریم با این مرام مرده باد این مرده باد اون ... ادامه بدیم.

    • بدون نام

      قبلا هم این موقعیت را داشتی ولی گند زدی

    • بدون نام

      کاش قبل ازتصویب خرجام این دیدگاهها داشتین که روز مردم مظلوم را تار نکنید

    • بدون نام

      خواهیم دید.

    • رضا

      خیلی در مورد آقای احمدی نژاد نظر میدادی
      فعلا نظری نداری

    • رضا

      عجب.....

    • بدون نام

      خوب خلاصه که چی؟ آنطور که ریابکوف گفته تا ما به دشمن امتیاز ندهیم آنها باما همکاری نخواهند کرد.همانطور که درقرآن امده تاخودررا قوی ونیرومند نکنیم نمی توانیم حقمان را از بیگانگان بگیریم.درسال۹۴ ما غنی سازی ۲۰%داشتیم کار به برجام کشید الان چه داریم؟سابقا آنها بدنبال ماآمده بودند ولی الان مابدنبال آنها رفتیم.درهرحال ازاین پنج کشور نامرد هیچ ابی گرم نمی شود.

    • اسد

      این و مطمئن باشید اگه اروپاییها از برجام وایران سود نبرند پشت ایران را به زمین خواهند زد چون دنیا به سود هستند واین استراتیژی دنیای سرمایه داری هست مثلا کسی که می خواد زن بگیره دنبال خانواده پولدار وباسواد می گردد اروپا هم دنبال داماد پول دارمیگردد نه داماد بی پول خخخخخ

    • بدون نام

      تو هم عین کوتله گالیور فقط میگی من میدونم ما گم میشیم

    • بی نام

      اون موقع که اصل بر اعتماد بود و فرصت کافی و مذاکرات چند ساله با کشورهای امضا کننده برجام دلشتید چه.گلی سر ملت زدید حالا که اصل را بر بی اعتمادی گذاشتید و فرصت هم ندارید پس خودتون و ملت را بازیچه دست اجانب قرار ندید و با عزت اون هدفی که دارید را دنبال کنید و از هیچ قدرت خارجی تا زمانی که ملت را پشتیبان خودتان میدانید نترسید

    • بدون نام

      اگر آمریکا بهتون مهلت نده پاتون به اون شرایط برسه چی ؟؟؟یعنی بالافاصله به فردو حمله بکنه، از این ابلح هر چی بگین برمیاد من خوابش رو دیدم حتما جنگ میشه قسم میخورم

    • بدون نام

      آفرین
      خوب مرض داریم مذاکره میکنیم؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج