۷۱۷۶۵۱
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

تصویب طرح استفساریه افزایش حقوق کارکنان

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب طرح استفساریه میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۷ در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: میزان افزایش حقوق پایین‌ترین طبقه ۲۰ درصد است.

خبرگزاری فارس: محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار به ارائه گزارشی از نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: امروز در صحن علنی مجلس دو فوریت طرح استفساریه افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۷، به تصویب رسید که بدین ترتیب رسیدگی به جزئیات طرح مذکور در دستور کار جلسه عصر امروز کمیسیون بودجه قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس مصوبه مجلس، میزان افزایش حقوق در سال جاری باید به صورت پلکانیِ نزولی تا سقف ۲۰ درصد باشد، اما دولت آیین‌نامه‌ای را در این باره به تصویب رساند که به اعتقاد نمایندگان با این آیین‌نامه، هدف قانونگذار تأمین نمی‌شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودج مجلس در ادامه تصریح کرد: به همین جهت در کمیسیون این استفساریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با اصلاحی تکلیف افزایش پلکانی حقوق کارکنان در سال ۹۷ مشخص شد بدین ترتیب که میزان افزایش حقوق پایین‌ترین طبقه ۲۰ درصد است.

مفتح در پایان خاطرنشان کرد: در متن استفساریه آمده است که آیا منظور از افزایش پلکانی نزولی حقوق مندرج در جزء یک بند (الف) تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور این است که طبقات پایین‌تر افزایش بیشتری برخوردار شوند، میزان افزایش حقوق پایین‌ترین طبقه ۲۰ درصد است؟ که نمایندگان آن را تأیید کردند یعنی با این حساب میزان افزایش حقوق پایین‌ترین طبقه ۲۰ درصد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه دولت هرچی به نفعشه انجام میده،،،گور بابای مردم،،،منکه نفهمیدم چی شد

    • بدون نام

      باید کمترین افزایش ۲۰درصد باشع،،،،نه اینکه به کمترین ها نهایتا۲۰_درصد افزایش باشه

    • شکیبه

      چه جونی کندنند اینا . ...

    • بدون نام

      پس قولهایی که برای همسان سازی دادید چی شد اگرحتی بیست درصدبه حقوق من بازنشسته فرهنگی که الان پایه حقوقم ۱۷۶۰ یک میلیون وهفتصد وشصت تومان است اضافه کنید چیزی حدود ۳۵۰ هزاراضافه میشه که سرجمع ميشه چیزی حدود ۲۱۰۰ دومیلیون ویکصدهزار که با همطرازشاغلم بیش ازیک ميلیون فاصله داره ولی قبلا شماوعده داده بودید جهت همسان سازے فاصله حقوقی مابایدده الی پانزده درصدیعنی حقوق مثل من باید حدود ۲۴۰۰ یا ‌۲۵۰۰ حداقل بشه لطفاخلف وعده نکنید شماهم روزی بازنشسته می شوید لااقل فکرفردای خودوخانواده خود باشید باپلکانی کردن دردی ازمادرمان نمیشه وممگنه عمرما به پله آخرنرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سختی شغلها باهم یکی ک نیس تا حقوقها یکی باشه،یه پرستار ک بیشترین فشار روحی و فیزیکی داشته باشه تا جیب پزشکهارو پر کنه ،اونم مثلا ۲تومن بگیره،یه معلم ک نصف سال تو خونست اونم ۲تومن،یا کارمند بانک و ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج