جاباما
۷۱۷۷۰۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

روزبهانی: با بوکس مشکل دارند

عضو تیم ملی بوکس گفت: مسئولان ورزش ایران با بوکس مشکل دارند و دوست ندارند این رشته دیده شود.

تسنیم: احسان روزبهانی در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: در حال حاضر فقط تمرین می‌کنم و قرار است اواخر هفته دوباره به آلمان بروم تا در تمرینات تیم باشگاهی‌ام شرکت کنم. غیر از تمرین نیز چاره‌ای ندارم چرا که با حذف اوزان سنگین بوکس از بازی‌های آسیایی در حق ما ظلم شد و هیچ‌کس نیز این موضوع را پیگیری نکرد. این اتفاق نیز در حالی افتاد که قشنگ‌ترین مبارزات بوکس در سنگین وزن است و قرار است تا وزن ۷۵ کیلو در بازی‌های آسیایی حاضر و سه وزن سنگین حذف شوند.

وی در خصوص اینکه اطلاعی از شرایط تیم ملی بوکس دارد، گفت: شنیده‌ام در جلسه مسئولان فدراسیون بوکس با کمیته المپیک با حضور ۵ وزن در بازی‌های آسیایی موافقت شده و باز هم قرار نیست ما در ۷ وزن در این مسابقات شرکت کنیم. در این شرایط نیز با توجه به جوانی وکم تجربه بودن تیم ملی واقعا کار اکبر احدی سخت است اما امیدوارم با هدایت او تیم ملی با دست پر از بازی‌های آسیایی به تهران بازگردد.

بوکسور المپیکی ایران در خصوص اینکه شنیده می‌شود کمیته ملی المپیک تنها با اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی موافقت کرده است، عنوان کرد: اگر قرار است سه بوکسور در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند بهتر است بوکس را از کاروان ایران حذف کنند، چرا که مشخص است هیچ امیدی به این رشته ندارند. حتی در این شرایط مسئولان ورزش ایران می‌توانند رشته بوکس را کاملا جمع کنند تا دیگر اثری از این رشته باقی نماند.

روزبهانی تاکید کرد: در حال حاضر این رشته نه لیگ دارد، نه پولی در آن وجود دارد، نه از پخش تلویزیونی خبری است و تنها بچه‌های ما با تمرین کردن سرکار هستند. این بچه‌ها یک روز به خود می‌آیند و متوجه می‌شوند نه پولی دارند و نه از کار خبری است و هیچ تخصصی نیز ندارند و تنها عمر آنها به هدر رفته است. بوکس ایران را در خفا نگه داشتند و هیچ کسی نیست که دلش برای این رشته بسوزد و فقط در سکوت در حال از بین رفتن است.

وی در خصوص منبع درآمد خود خاطرنشان کرد: از طریق کارهای کوچکی که انجام می‌دهم و درآمدهای دلاری که در گذشته کسب کردم زندگی می‌کنم و درآمد آنچنانی ندارم.

بوکسور المپیکی کشورمان در خصوص شرایط فدراسیون بوکس گفت: فدراسیون جدید،‌ تازه شروع به کار کرده است و قطعا مدتی طول خواهد کشید تا شرایط بهتر شود اما در اصل قضیه مسئولان ورزش کشور با رشته بوکس مشکل دارند و دوست ندارند این رشته دیده شود. ثوری مدیر جوان و توانایی است و قطعا برای اداره فدراسیون به بودجه مناسب نیاز دارد. اگر رشته بوکس پخش تلویزیونی داشته باشد مشخص خواهد شد این رشته چقدر زیبا است و قطعا دیگر کسی سراغ رشته‌های دیگر نخواهد رفت.

روزبهانی در خصوص شانس کسب مدال رشته بوکس در بازی‌های آسیایی گفت: با وجود اینکه احدی مدیریت بسیار خوبی دارد و از لحاظ فنی و تاکتیکی بهترین است اما واقعا کار بسیار سختی در ۵ وزن پیش‌رو دارد. در این سال‌ها نیز بوکسور ایران در سبک وزن حرفی برای گفتن نداشته اما امیدوارم با دست پر از بازی‌های آسیایی سال ۲۰۱۸ بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج