جاباما
۷۱۷۷۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

لژیونر‌های تیم‌ملی کجا هستند؟

تمرینات تیم‌ملی فوتبال ایران در فاصله یک‌ماه مانده به سفر این تیم به روسیه سوت و کورتر از همیشه است.

شهروند: تمرینات تیم‌ملی فوتبال ایران در فاصله یک‌ماه مانده به سفر این تیم به روسیه سوت و کورتر از همیشه است. این در حالی است که لیگ‌های اروپایی به پایان رسیده و لژیونرها که عمدتا در ترکیب اصلی تیم‌ملی حضور دارند، از مسابقات باشگاهی رهایی یافته‌اند؛ اما هنوز به اردوی تیم‌ملی نیامده‌اند و ظاهرا کی‌روش برای ریکاوری به آنها مرخصی داده تا بعد از روزهای پرمشغله‌شان آماده حضور در تمرینات تیم‌ملی شوند. علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، رضا قوچان‌نژاد، احسان حاج‌صفی، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، سامان قدوس و کاوه رضایی لژیونرهایی هستند که اغلب در ترکیب اصلی تیم‌ملی قرار می‌گیرند و ستون تیم کی‌روش را تشکیل می‌دهند. برخی از این لژیونرها هنوز به ایران نیامده‌اند و ترجیح داده‌اند تعطیلات خود را در اروپا سپری کنند اما برخی هم برگشته‌اند و به‌زودی به اردوی تیم‌ملی اضافه می‌شوند.

رضا قوچان‌نژاد: به‌تازگی پدر شده است. او با فراغت از بازی‌های لیگ هلند این روزها توانسته بیشتر از قبل روزهایش را با پسر کوچکش سپری کند. گوچی این روزها حسابی پسرش را به گردش می‌برد و روزهای خوبی را با او سپری می‌کند.

کریم انصاری‌فرد: آقای گل دوم سوپر لیگ یونان فصلی رویایی را سپری کرده و حالا هم تعطیلاتی دل‌انگیز را پای برج ایفل می‌گذراند. کریم که به‌تازگی به دنیای متأهل‌ها ملحق شده به همراه همسرش در پاریس روزهای مرخصی را سپری می‌کند تا به تمرینات تیم‌ملی اضافه شود.

سعید عزت‌اللهی: ‌ هافبک تیم آمکار روسیه بعد از به پایان رسیدن لیگ این کشور و انجام کارهای اداری در باشگاهش در هفته اخیر به تهران آمد. عزت‌اللهی هم امروز قرار است در تمرینات تیم‌ملی حاضر شود.

علیرضا جهانبخش: پسر ریش‌قرمز ایران که تمام اخبار فوتبال باشگاهی هلند را به قبضه خود درآورده؛ از آنجا که حسابی دلتنگ خانواده‌اش بود، ترجیح داد زودتر به ایران بیاید. او بعد از سفر به مشهد، دیروز در کنفرانس خبری پروژه اقتصادی‌اش شرکت کرد و امروز به اردوی تیم‌ملی می‌رود.

سردار آزمون: فصل خوبی را در روسیه سپری نکرد. او ترجیح داد برای تعطیلات همچنان در این کشور بماند. آزمون پنجشنبه به ایران می‌آید و به تمرین تیم‌ملی می‌رود.

احسان حاج‌صفی: همبازی کریم انصاری‎فرد در المپیاکوس زودتر از بقیه لژیونرها به ایران آمد. حاج صفی تعطیلاتش را کنار خانواده در شهر کاشان سپری می‌کند.

میلاد محمدی: دیگر بازیکن ایرانی لیگ روسیه زودتر از بقیه به ایران آمد. او ترجیح داد تعطیلاتش را در تهران و کنار خانواده سپری کند. میلاد هم تا پایان هفته به جمع ملی‌پوشان اضافه می‌شود.

مهدی طارمی: مهاجم تیم‌ملی با الغرافه در لیگ ستارگان قطر چهارم شد و چند روز بعد به ایران آمد و مدتی را کنار خانواده‌اش سپری کرد. او با اجازه کی‌روش قرار است تا پایان هفته به اردوی تیم‌ملی اضافه شود؛ اما به توصیه سرمربی تیم‌ملی تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهد.

امیر عابدزاده: با رویای بازی در تیم‌ملی از لیگ پرتغال آمده است. امیر دو روز پیش در آخرین بازی ماریتیمو در پرتغال به میدان رفت و قرار است تا فردا به تهران بیاید. او برعکس بقیه لژیونرها مرخصی نداشت؛ چون لیگ پرتغال دیرتر از بقیه لیگ‌ها تمام می‌شود.

کاوه رضایی: نخستین فصل حضورش در اروپا را به رویایی سپری کرد. کاوه چند روز بعد از پایان لیگ بلژیک به ایران آمد و به همراه همسرش بعد از سفر کوتاه به شمال کشور آماده حضور در اردوی تیم‌ملی می‌شود.

سامان قدوس: ‌هافبک تیم اوسترشوندس این روزها مشغول بازی‌های لیگ کشور سوئد است و تا زمان فیفا‌دی‌ها نمی‌تواند در اردوی تیم‌ملی حاضر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قوچان نژاد رو واسه چی دعوت کرده به تیم ملی!!!
      یعنی از علیپور آقای گل و مرتضی تبریزی بهتره!!!

      اصلا و ابدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج