۷۱۷۸۳۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

عرضه جهانی گوشی هواوی Honor ۱۰ آغاز شد

عرضه گوشی هواوی Honor ۱۰ در بازارهای سراسر دنیا سرانجام آغاز شد. این در حالی است که گوشی هواوی آنر ۱۰ (Huawei Honor ۱۰) به عنوان پرچمدار جدید این شرکت کمتر از یک ماه قبل در بازارهای کشور چین عرضه شده بود.

وبسایت گجت نیوز - دانیال حجاری: عرضه گوشی هواوی Honor ۱۰ در بازارهای سراسر دنیا سرانجام آغاز شد. این در حالی است که گوشی هواوی آنر ۱۰ (Huawei Honor ۱۰) به عنوان پرچمدار جدید این شرکت کمتر از یک ماه قبل در بازارهای کشور چین عرضه شده بود.

عرضه جهانی گوشی هواوی Honor ۱۰ آغاز شد

هواوی آنر 10 یک گوشی پرچمدار است، با این حال قیمت حدود 550 دلاری آن سبب شد بعد از معرفی، کاربران زیادی چشم انتظار عرضه گوشی هواوی Honor 10 باشند. بعد از سال‌ها پیشتازی وان پلاس در زمینه عرضه گوشی های قاتل پرچمدار، این مرتبه نوبت به هواوی رسید تا چنین محصولی ارائه کند. در حال حاضر هواوی آنر 10 ارزان قیمت‌ترین گوشی موبایل مجهز به کایرین 970 محسوب می‌شود، تراشه هوشمندی که به یک واحد پردازش شبکه عصبی با توانایی‌های هوش مصنوعی مجهز شده است.

سایر ویژگی‌های گوشی هواوی Honor ۱۰

گوشی هواوی Honor 10 همانند دیگر پرچمداران اخیر این شرکت همچون پی 20، به 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است.

عرضه جهانی گوشی هواوی Honor ۱۰ آغاز شد

محصولات سری آنر همیشه بیش از قابلیت‌ها و مشخصات فنی، به خاطر طراحی خاص و شیک آن‌ها مورد توجه بوده‌اند و گوشی هواوی Honor ۱۰ نیز استثنا نیست. این گوشی زیبا به یک نمایشگر ۵.۸۴ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و دارای نسبت ابعاد تصویر ۱۹:۹ است.

آنر ۱۰ همانند بیشتر پرچمداران ۲۰۱۸، یک گوشی ناچ استایل است. بر روی بریدگی بالای نمایشگر آن دوربین سلفی دارای رزولوشن ۲۴ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۰ قرار گرفته است که می‌تواند بدون نیاز به وجود سنسور کمکی، تصاویر پرتره حرفه‌ای ثبت کند.

عرضه جهانی گوشی هواوی Honor ۱۰ آغاز شد

در پنل پشتی یک دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 24 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی دیده می‌شود که به لطف بهره بردن از توانایی‌های هوش مصنوعی تراشه کایرین 970، قادر به خلق شگفتی‌های زیادی است. 22 حالت عکاسی مختلف وجود دارد که به صورت خودکار و بر اساس شرایط محیط انتخاب شده و طبق آن‌ها، بسیاری از فاکتورها همچون میزان نوردهی و اشباع‌شدگی تغییر پیدا می‌کند.

عرضه جهانی گوشی هواوی Honor ۱۰ آغاز شد

در همه نسخه‌های گوشی هواوی Honor ۱۰ سیستم عامل اختصاصی EMUI ۸.۱ که بر اساس اندروید ۸.۱ اوریو توسعه پیدا کرده به صورت پیش‌فرض وجود دارد، با این تفاوت که نسخه‌های مخصوص بازارهای چین فاقد سرویس‌های گوگل هستند. کل گوشی از یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج